ja volgende week ok ontopicquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef kalemero het volgende:
Strak plan! Mijn koffers zijn al gepaktWanneer gaan we?
Ps, moeten we niet ontopic blijven? Anders krijgen we straks op ons billen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er staat een tubgirl in de Wiki-pagina
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef 3rdStrike het volgende:
Snap niet dat er niemand voor Nelleke gaat...![]()
Inderdaad, het lijkt de omgekeerde wereld wel. Wat een luie verleidsletjes dit jaar.Ze hoeven niet veel te doen dan na een paar drankjes hun kont en tietjes te laten zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.
WHahah of niet hun vechten om een verleidster ipv andersomquote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef kalemero het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt de omgekeerde wereld wel. Wat een luie verleidsletjes dit jaar.Ze hoeven niet veel te doen dan na een paar drankjes hun kont en tietjes te laten zien.![]()
Als 2 gasten gaan "knokken" om 1 meid (Melissa) dan is het inderdaad een heel vreemd jaar, ze hoeft er dus niks voor te doen als verleidster.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.
Toen zag ze er nog goed uit, nu is ze vel over beenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
De verleidsters zijn idd een beetje lui. Ze moeten presentatrice Veronique de Kock maar in de strijd gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |