Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Die is helaas verplaatst naar 5 meiquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Dat is met elke game zo.quote:
Hij is vast leuker dan TMNTquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.
Daar lijkt het wel op, want deze methode werkt ook niet...quote:Op maandag 16 april 2007 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet op "beginnen"(of hoe het ook heet) drukken net nadat je op de eject knop hebt gedrukt.. Dan moet je meteen je import erin douwen. Moet echt binnen een seconde.
Anders moet je idd de nieuwe freeloader kopen.
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
ik zit te wachten op bust-a-move en mijn moeder net als cooking mama.quote:Op maandag 16 april 2007 13:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mij
En wie zit er nou te wachten op Bust-a-move![]()
ja, net als motorstorm, resistance en gears of war.quote:
chipszooiquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Die is helaas verplaatst naar 5 meidelayed dus
Ik ook, wanneer komt ie nou?quote:
Ja, en ik vind het helemaal niks. Maargoed, smaken verschillen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Heb je de game wel eens gespeeld? Het is een goede game.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind hem zo vet. Dat ik speciaal gekleed ging toen ik de game ging kopen (fotoboek voor fotos).
quote:Gitaar & online voor Guitar Hero Wii
De Wii-versie van Guitar Hero III zal dezelfde functies hebben als andere versies: dat betekent een eigen gitaar, én een online-mode.
Guitar Hero is dé game voor gamers die lekker muzikaal bezig zijn. Eind dit jaar verschijnt het derde deel, het eerste deel voor de Wii, en in een interview met IGN maakte Kai Huang, mede-oprichter van de ontwikkelaar van Guitar Hero, bekend dat de Wii-versie zijn eigen gitaar krijgt. Er wordt nog gedacht over hoe je de Wiimote gebruiken kunt, maar zoals het er nu naar uitziet speel je de grootste gitaarhits zo realistisch mogelijk - met een gitaar, dus.
Ook bevestigde Huang dat de game online speelbaar is. Volgens IGN zou het gaan om de mogelijkheid om tegen elkaar te spelen en om nieuwe muziek te downloaden, zoals nu al mogelijk is bij Guitar Hero 2 op de 360.
screens: zal wel pc zijn:quote:Amsterdam, The Netherlands) April 16, 2007 – Publisher Playlogic Entertainment, Inc. (OTCBB: PLGC) announces the acquisition of the survival horror game “Obscure II” from French development studio Hydravision. The sequel of the innovative Obscure© will be released in Q3 of this year on PC and PS2. The release for Wii is set for Q4.
niet met 8 personen tegelijk en daarnaast ook nog eens beter gfx/effecten voor zo een spel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
bust-a-move lijkt me het geld niet waard. dat kun je zelfs gratis spelen op veel flashsites via de wiibrowser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |