ja, bij andere spellen en het wii menu wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?
moet je m eerst uitspelen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
En?quote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellen
Mwa, de lol is er al snel af.quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef theemuts1982 het volgende:
Vraagje: ik probeer een berichtje te versturen via de wii naar een vriendin maar kan in het adresboek haar niet selecteren. Terwijl het wii nummer wel correct is en zij ook online is.
Deze functie werkt toch?
Dat heb je met elke WarioWare.quote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zit het met wario ware bij de spelletjes apart eigenlijk?
in wario op ds heb je bijvoorbeeld een 'verhaallijn' die je erdoor heen leidt. die speel je vrij snel uit.
maar daarna zit de replay waarde in het apart spelen van alle spelletjes, die steeds sneller en sneller gaan met de bedoeling een highscore neer te zetten. is dat bij smooth moves ook nog zo?
thankx hij doet het. jeeh!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,
Is dit de vraag over heatseeker? Ik vind het een gaaf spelletje, in het begin heb je zoiets van mwah, maar als je er eenmaal inzit is het gewoon echt lache. Het speelt lekker qua controls. Hoe verder je komt hoe meer wapens en straaljagers je krijgt.quote:
Je mag mijn WiiPlay overnemen? Dus de game, zonder Wiimote (en zonder VIP puntenquote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
quote:Japanese games magazine Famitsu has slated Super Mario Galaxy for an October release in its latest list of release dates.
Now, this list could just be a projection of expected release dates, but when it's Famitsu you're talking about, there's always the suspicion that, as is so regularly the case, they may know something we don't.
If the game does indeed release in Japan in October, we hope Nintendo's translators have got their speed hats on because we're expecting it over here before Christmas. You promised, Nintendo.
Also in the list, courtesy of Kotaku, is Wii Health Pack, which it has down for July. No sign of Metroid Prime 3, though. Hmm...
Great succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
alleen voor world en non random matches.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Dit hebben ze trouwens gedaan, Mii-specifiek, zodat meerdere huisgenoten etc. allemaal een eigen plaats op de leaderboard kunnen hebben. Als je je Wii met meerdere mensen speelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |