Ik had er 52 en de leukste heb ik gehouden dus ik denk dat ik zon beetje de leukste wel gehad hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
Of koop Gamecube games voor een paar euro. Je kunt mij niet wijsmaken dat je alle goede Cube games al hebt
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef Young_David het volgende:
Die friendcodes in de wiki zijn volgens mij niet goed. heel veel friend codes zijn 4 cijfers lang.
Precies, doe het gewoon via PM.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.
Dat is niet best nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Euuuhh.. Een RGB kabel heeft de mogelijkheid om je tv automatisch naar 16:9 te schakelen als je wii daarop in gesteld staat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Dat heet nostalgie. Die oude spellen spelen op een tv, met de classic controller. Gewoon keitof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
0, roms zijn gratis te downloaden en te spelen op je pc, waarom zou je voor oude shit gaan betalen
Dat heet met een moeilijk woord 'gemak'. Wie speelt er in vredesnaam NES spellen op de computer? Of op een gemodde Xbox, of wat dan ook. Op de Wii speel je het met de Wii controller (draadloos), lekker op de bank, en om het nog makkelijker te maken heb je een automatische save-state (je kan dus op elk moment je Wii uitzetten en je vooruitgang is automatisch opgeslagen), het spel staat netjes tussen al je kanalen, en om het helemaal af te maken krijg je een handleiding die je op elk moment kan opvragen met de 'home' knop.quote:
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel virtual console hebben jullie inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |