quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is toch zo´n oudhollands spel met ballen ?
Nee dat is kaatsen... of klootschietenquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is toch zo´n oudhollands spel met ballen ?
Ik leer hier zo veelquote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is kaatsen... of klootschieten![]()
Vloeken doe je maar in de kerk, potverdikkemequote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij je verdomme even gedragen hier!![]()
Volgende week is het weer 16 graden, mag je lekker losquote:
Ian_Nick wacht even tot donderdagquote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgende week is het weer 16 graden, mag je lekker los![]()
Ik heb vanmorgen tijdens het kaatsen liggen klootschieten...quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is kaatsen... of klootschieten![]()
Godvergetengrafschurftpauperpiepschuimlollerkachel!quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vloeken doe je maar in de kerk, potverdikkeme![]()
Dinsdag al, gelukkig, mot ik weer aan het work.quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgende week is het weer 16 graden, mag je lekker los![]()
Je beseft toch wel dat ik bloedserieus was hè: Kaatsen en Klootschieten zijn bestaande balsporten...quote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen tijdens het kaatsen liggen klootschieten...
Ja, ja, ik weet het, ben geboren in een dorp, waar dat soort dingen de hoogtepunten van het jaar waren, tijdens de kermis.....quote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat ik bloedserieus was hè: Kaatsen en Klootschieten zijn bestaande balsporten...![]()
Zo dat kost je 20 cpquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godvergetengrafschurftpauperpiepschuimlollerkachel!
Dit soort posts liggen een beetje gevoeligquote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
En katknuppelen past ook in dat rijtje.
Voor 21-jarigen wel... Grote mensen daarintegen....quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit soort posts liggen een beetje gevoelig![]()
Jij hebt toevallig geen idee waar dat op sloeg.quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor 21-jarigen wel... Grote mensen daarintegen....![]()
Waarschijnlijk niet? Waar sloeg dat op?quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig geen idee waar dat op sloeg.![]()
JEEEEEMIG!!!! Niet mij imponeren met technische hoogstandjes!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |