Dat is al jaren gewoon een algemeen erkende internet afkortingquote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten!?
Kutnewbies ook!quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren gewoon een algemeen erkende internet afkorting![]()
Je hebt de vuurkorf net gemist?quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren ons aan het vervelen, dus wat doe je zonder bbq? gewoon alle snoei afval in de fik steken
[afbeelding]
Friesland zie ik. Da's gelukkig ver bij mij vandaan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren ons aan het vervelen, dus wat doe je zonder bbq? gewoon alle snoei afval in de fik steken
[afbeelding]
Bel jij of bel ik?quote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Lekker slim met deze droogte.... terwijl er al 2 weken een verbod op open vuur is.
UAPITAquote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, ik maakte geen grapje, hij staat erbij: http://internetwoordenboek.nl/
We hadden de waterslang ernaast liggenquote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Lekker slim met deze droogte.... terwijl er al 2 weken een verbod op open vuur is.
zeg!quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Wat probeer je ons duidelijk te maken?quote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Die link is erg leerzaam Leandra.![]()
UFO Afkorting van Unidentified Female Object - man die zich voordoet als vrouw op een chatbox.
UFO-DETECTOR Iemand die als eerste doorgeeft dat een vrouw geen vrouw is.
![]()
Dat er blijkbaar een heleboel internetbegrippen zijn die ik niet ken.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat probeer je ons duidelijk te maken?
Leuk hè.. ik heb een hele map woordenboeken in mijn favorieten staan... ook een leuke link, vertalen via Babelfish: http://babelfish.altavista.com/trquote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Die link is erg leerzaam Leandra.![]()
UFO Afkorting van Unidentified Female Object - man die zich voordoet als vrouw op een chatbox.
UFO-DETECTOR Iemand die als eerste doorgeeft dat een vrouw geen vrouw is.
![]()
Hé buufquote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg!Niet de hele straat affikken hè
![]()
alhoewel ik hierbuiten nog niets ruik... welk gedeelte van de provincie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |