quote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef Janetje het volgende:
Moet je je insmeren of niet te lang in de zon zitten.
Slimmerd.
Dan geldt nogsteeds precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Marijke236 het volgende:
[..]![]()
Is het echt zo moeilijk om de OP te lezen?
Nou 6 uur lang in de zon te bakken bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef woutabest het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar deze eerste dag al te verbranden, veel plezier de zomerse dagen die komen gaan
wie doet dat nou?quote:Op zondag 15 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nou 6 uur lang in de zon te bakken bijvoorbeeldhet doet best pijn... hele m'n armen en benen...
Ik was ff een trainingstochtje op de fiets aan het doen, 10 uur weg en tegen 4'en thuis.... heel erg roodquote:
check, hielp niet veelquote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Had je je maar moeten insmeren![]()
Kan toch niet !quote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Had je je maar moeten insmeren![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan toch niet !
Het is toch óp haar hoofd, en ze is niet kaal dus dat zal een lekkere smeerboel worden.
Ja nou jammer danquote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan toch niet !
Het is toch óp haar hoofd, en ze is niet kaal dus dat zal een lekkere smeerboel worden.
Alle zinnen beginnen met een smileyquote:
ik heb een beetje het omgekeerde, ik verbrand nooit, keerzijde: word nooit bruin... Zelf in Turkije niet, 7 dagen rondgelopen zonder zonebrand, niet verbrand maar ook niet bruin...quote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef woutabest het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar deze eerste dag al te verbranden, veel plezier de zomerse dagen die komen gaan
quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle zinnen beginnen met een smileyZit in de familie daar
![]()
Diequote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
liever een smiley familie dan die inteelt bende waar jij toe behoort
![]()
Inteelt bendequote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
liever een smiley familie dan die inteelt bende waar jij toe behoort
![]()
Jij hebt er duidelijk niet veel verstand van.quote:
Hè jakkes. Wat kan dat snel gaan, hè?quote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef Marijke236 het volgende:
Het was mooi weer vandaag, dus ik ging gezellig even buiten zitten, wat drinken enzo, en daarna weer naar binnen. En nu is mijn hele hoofd onder mijn woeste donkerblonde lokken verbrand, maar mijn gezicht vreemdgenoeg niet.![]()
Het doet in ieder geval wel een beetje zeer.
Samenvatting: verbrand na 10 min. buiten zitten
Ik was vanmiddag (buiten) in slaap gevallen met m'n ipodje in voor 3 uur ofzo, en niet verbrand dusquote:
ik heb een dikke bos haarquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hè jakkes. Wat kan dat snel gaan, hè?
Heb je een dikke bos, van valt het vaak nog wel mee, maar is je haarimplant wat ruimer van opzet, dan kan dat gebeuren. Zeker met die felle zon van vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |