En wiens schuld is dat? Te lui en achterlijk om iets voor te stellen, maar dan ook nog eens zo pienter om Israel aan te vallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef EricT het volgende:
En over die 2e alinea, Israel heeft gewoon geluk dat de slecht getrainde/bewapende arabische landen haar steeds dwars zitten. Beetje zelfde idee als dat Nederland door angola, zaire en zimbabwe aangevallen wordt.![]()
Dat is inderdaad wat dat meeste Amerikanen denken ja. Dat de rest van de wereld ze haat omdat ze 'succesvol' zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies om dezelfde reden dat de VS gehaat wordt: ze zijn succesvol. Intelligent. Weten kennis, en daarmee rijkdom en macht, te vergaren. En de dommen en luien, die worden dan stikjaloers. Die kunnen het niet hebben dat een ander wel iets bereikt en heeft. Moeilijk he?
[..]
Dat zou je wel willen, niet mannetje? Dat jij niet snugger genoeg bent om in te zien waar succes mee te behalen valt, zegt alles over jou. Je stroomt over van de haat en afgunst jegens mensen die wel iets van hun leven maken. Als die iets overkomt, of het nu de VS of de joden is, dan vind je dat prachtig. Ik weet wel tot welke groep jij behoort.
Dat is inderdaad wat dat meeste Amerikanen denken ja. Dat de rest van de wereld ze haat omdat ze 'succesvol' zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies om dezelfde reden dat de VS gehaat wordt: ze zijn succesvol. Intelligent. Weten kennis, en daarmee rijkdom en macht, te vergaren. En de dommen en luien, die worden dan stikjaloers. Die kunnen het niet hebben dat een ander wel iets bereikt en heeft. Moeilijk he?
[..]
Dat zou je wel willen, niet mannetje? Dat jij niet snugger genoeg bent om in te zien waar succes mee te behalen valt, zegt alles over jou. Je stroomt over van de haat en afgunst jegens mensen die wel iets van hun leven maken. Als die iets overkomt, of het nu de VS of de joden is, dan vind je dat prachtig. Ik weet wel tot welke groep jij behoort.
Volgens mij is het daar net als in Nederland. 15 man gooit met stenen, peloton ME'ers eromheen. Insluiten, paar keer slaan, ME'ers de cel inquote:Op woensdag 18 april 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
Om terug te komen op het onderwerp
Hebben ze geen ME in Zweden15 man gooit met stenen, peleton MEers er omheen. Insluiten, paar keer slaan, week de cel in. Zolang mensen wegkomen met dit gedrag zal het steeds blijven gebeuren.
en vervolgens krijgen de relschoppers dat door en doen ze het de volgende keer weer.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:02 schreef Seneca het volgende:
Volgens mij is het daar net als in Nederland. 15 man gooit met stenen, peloton ME'ers eromheen. Insluiten, paar keer slaan, ME'ers de cel in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |