Mooi voorbeeld hoor. Geef de Moslims daar nu ook even 400 jaar educatie en we kunnen ook meer moslim-nobelprijs winnaars verwachten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 05:41 schreef concac het volgende:
[..]
de Joden hebben in totaal al 173 Nobel prijzen gewonnen, hoeveel van de 1.5 miljard moslims wereldwijd hebben er ooit er Nobelprijs mogen ontvangen? dat aantal kan kan je op je vingers tellen.
![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het kwaad maar liefst. Wat stel je voor? Iets met ovens?
Je bent gewoon jaloers dat Joden wel succesvol zijn, dat ze niet te lui zijn om hun handen uit hun mouwen te steken en dat ze daarom uitmuntende immigranten zijn.
En het steekt natuurlijk dat een piepklein landje als Israel de kont schopt van al die ragheads in het Midden Oosten bij elkaar opgeteld.
Blij toe dat je toegeeft dat al die moslimlanden op dezelfde hoogte staan als Angola, Zaire en Zimbabwe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef EricT het volgende:
Beetje zelfde idee als dat Nederland door angola, zaire en zimbabwe aangevallen wordt.![]()
Geez. En jij beweert volwassen te zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij toe dat je toegeeft dat al die moslimlanden op dezelfde hoogte staan als Angola, Zaire en Zimbabwe.
400 jaar geleden (misschien 500) liep de moslim wereld op wetenschappelijk niveau voor op het westenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoor. Geef de Moslims daar nu ook even 400 jaar educatie en we kunnen ook meer moslim-nobelprijs winnaars verwachten.![]()
er is niemand die hen verboden heeft zchzelf te onderwijzen, die keuze maken ze toch echt zelf. Andere dingen zijn blijkbaar belangrijker, zoals recruteren voor de jihad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoor. Geef de Moslims daar nu ook even 400 jaar educatie en we kunnen ook meer moslim-nobelprijs winnaars verwachten.![]()
Dus hebben ze 400 ( misschien 500) jaar niks gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
400 jaar geleden (misschien 500) liep de moslim wereld op wetenschappelijk niveau voor op het westen
Wat, wil je het over de situatie in Zweden gaan hebben? Zweden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:03 schreef salutem het volgende:
Knap hoor van rellen in Zweden weer terecht weten te komen in het MO
Echt fijne topic verneukerij, maar wat wil je. Fok! is nu eenmaal aan het degraderen.......
quote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Donder toch op man, de joden zijn gewoon het kwaad in het midden oosten. En de Marokanen in NL de Algerijnen in Frankrijk en de Pakistanen in Engeland veroorzaken inderdaad wel overlast, maar de oorzaak daarachter is veel interessanter dan de gevolgen te belichten
Precies, niks mis met een willekeurige zweedse jongen bijna dood schoppen toch?quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef Super7fighter het volgende:
Rasechte blanke krakers slaan de boel vaak kort en klein in Kopenhagen en Stockholm. Net als die globalisten. Gun de allochtonen ook eens hun lolletje, zou je moeten zeggen.
Ik snap niet waarom bepaalde 'lieden' altijd joden er moeten bij halen, als moderne nazi's worden door deze personen alle hedendaagse problemen op de joden afgeschoven. De projectie op een andere minderheidsgroep is typerend, laf, gevaarlijk en dient met woord en vuur bestreden te worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef EricT het volgende:
[..]
[offtopic]
Nou Joden zijn zulke uitmuntende immigranten dat ze een helel staat bedenken en die verdedigen tegen haar de oorspronkelijke inwoners van dat land...chapeau!
En over die 2e alinea, Israel heeft gewoon geluk dat de slecht getrainde/bewapende arabische landen haar steeds dwars zitten. Beetje zelfde idee als dat Nederland door angola, zaire en zimbabwe aangevallen wordt.![]()
Daar is Zlatan geboren en getogen Rosengårdquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef 51cent het volgende:
Rosengård...
Die wijk heeft het hoogste percentage immigranten uit heel Zweden...
Hoge werkeloosheid ook.
Ook in Zweden wordt gediscrimineerd
En wiens schuld is dat? Te lui en achterlijk om iets voor te stellen, maar dan ook nog eens zo pienter om Israel aan te vallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef EricT het volgende:
En over die 2e alinea, Israel heeft gewoon geluk dat de slecht getrainde/bewapende arabische landen haar steeds dwars zitten. Beetje zelfde idee als dat Nederland door angola, zaire en zimbabwe aangevallen wordt.![]()
Dat is inderdaad wat dat meeste Amerikanen denken ja. Dat de rest van de wereld ze haat omdat ze 'succesvol' zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies om dezelfde reden dat de VS gehaat wordt: ze zijn succesvol. Intelligent. Weten kennis, en daarmee rijkdom en macht, te vergaren. En de dommen en luien, die worden dan stikjaloers. Die kunnen het niet hebben dat een ander wel iets bereikt en heeft. Moeilijk he?
[..]
Dat zou je wel willen, niet mannetje? Dat jij niet snugger genoeg bent om in te zien waar succes mee te behalen valt, zegt alles over jou. Je stroomt over van de haat en afgunst jegens mensen die wel iets van hun leven maken. Als die iets overkomt, of het nu de VS of de joden is, dan vind je dat prachtig. Ik weet wel tot welke groep jij behoort.
Dat is inderdaad wat dat meeste Amerikanen denken ja. Dat de rest van de wereld ze haat omdat ze 'succesvol' zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies om dezelfde reden dat de VS gehaat wordt: ze zijn succesvol. Intelligent. Weten kennis, en daarmee rijkdom en macht, te vergaren. En de dommen en luien, die worden dan stikjaloers. Die kunnen het niet hebben dat een ander wel iets bereikt en heeft. Moeilijk he?
[..]
Dat zou je wel willen, niet mannetje? Dat jij niet snugger genoeg bent om in te zien waar succes mee te behalen valt, zegt alles over jou. Je stroomt over van de haat en afgunst jegens mensen die wel iets van hun leven maken. Als die iets overkomt, of het nu de VS of de joden is, dan vind je dat prachtig. Ik weet wel tot welke groep jij behoort.
Volgens mij is het daar net als in Nederland. 15 man gooit met stenen, peloton ME'ers eromheen. Insluiten, paar keer slaan, ME'ers de cel inquote:Op woensdag 18 april 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
Om terug te komen op het onderwerp
Hebben ze geen ME in Zweden15 man gooit met stenen, peleton MEers er omheen. Insluiten, paar keer slaan, week de cel in. Zolang mensen wegkomen met dit gedrag zal het steeds blijven gebeuren.
en vervolgens krijgen de relschoppers dat door en doen ze het de volgende keer weer.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:02 schreef Seneca het volgende:
Volgens mij is het daar net als in Nederland. 15 man gooit met stenen, peloton ME'ers eromheen. Insluiten, paar keer slaan, ME'ers de cel in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |