abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 1999 @ 10:39:00 #1
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_193545
(ik hoop dat dit onderwerp niet al in een ander topic is uitgemolken, maar ik heb zo'n trage verbinding dat ik niet alles af kan stuinen)

Anyway,

V. zal nog wel even wachten totdat de nieuwe bewoonster zich heeft genesteld, maar daarna kunnen ze de bewoners die 'honderd dagen lang geen enkel contact met de buitenwereld zullen hebben' vast wel kunnen verblijden met een videobandje waarop Willem een kip een schop geeft, vergezeld van een brief van de dierenbescherming. (<- lange zin)

In de woensdag uitzending is te zien dat R., W. en B. buiten zitten te klagen over de dames en dat er een kip onder de tafel loopt. Opeens vliegt het beest weg als hij bij W. komt en W.'s voet verschijnt.

Na een gesloopte fiets door Bianca hebben we nu straks een gesloopte kip door Willem.

Toch maar hopen dat er geen gemorphde back-up deelnemers (Tara-vervangers) in die kippen zitten opgesloten. (dat zou wel eerlijk zijn, want dan zijn die mensen ook even lang van de buitenwereld afgesloten.

pi_193546
Dat die Willem dat al niet veel eerder heeft gedaan. Ik snap niet dat die gasten eieren blijven eten als zij ook gewoon een paar van die dingen kunnen laten uitkomen. Dan heb je dus extra kippen en kun je er dus eentje of meer afmaken.
Indien dit gebeurt en er wordt ff flink tekeergegaan tussen Bart en Sabine of tussen Bart en die nieuwe meid, dan kunnen we BB voortaan op een meer schappelijke tijd verwachten, om een uurtje of 12 ofzo, vanwege de seks en het geweld.

Als V aandacht wil, dan moeten ze zoiets in scene zetten!!!

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_193547
Wie moet het haantje spelen om de eieren te bevruchten? Bart dan maar. Of anders Ruud, dan heeft hij een excuus om de hand aan zichzelf te slaan.
pi_193548
ik vraag me af als ze een kip slachten er ook een nieuwe kip wordt bijgeplaatst
pi_193549
Ik vond het idee van alle wel geinig om die gasten zelf die eieren te laten bevruchten. Wie dit is moeten die kippen maar beslissen. Vaststaat dat Bart in ieder geval al bezet is. Blijven er drie over.
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')