Klopt. Alleen voor zover ik begrepen heb, nemen ze je toetsingsinkomen van een jaar terug ofzo. Aangezien ik nu gewoon een fulltime (40uur+) baan heb, heb ik nu ook voldoende draagkracht, dat is dus een beetje het probleem denk ik.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef soylent het volgende:
Het kan in principe voor altijd. Wat je wil aanvragen is een draagkrachtmeting. Je aflossing wordt dan gebaseerd op wat je werkelijk kan missen. Dit wordt van geval tot geval beoordeeld en elk jaar opnieuw.
Ook onbetaald kun je met je studiekennis goede zaken doen. Ik ken iemand die in Moldavie in de zorg voor kinderen werkt; en in nederland daarvoor een opleiding heeft gedaan. Zij werkt op basis van giften; doet goed werk en gebruik haar studie zeker wel.quote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom volg je een studie, als je daarna geen betaald werk wilt doen?
Je vraagt dit soort dingen natuurlijk eerst op fokquote:Op zondag 22 april 2007 12:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat zeiden ze bij de IB groep zelf?
Dat is alleen als je een gezamenlijk huishouden voert met iemand wiens inkomen je buiten beschouwing laat voor de draagkrachtmeting.quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef poemojn het volgende:
Draagkrachtmeting aanvragen icm verlegging van het peiljaar. Daardoor kan naar je huidige inkomen gekeken worden (0) en wordt je maandelijkse bedrag op 0 gezet. Voor elke maand waarin je naar draagkracht terugbetaalt wordt je aflossingsfase met een maand verlengd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |