abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48349349
Nederlands Wu-tang trots Cilvaringz heeft sinds een weekje zijn langverwachte debuutalbum 'I' uit.

Tracklist:
01) Poison Ring Chamber [intro]
02) Wu-Tang Martial Expert feat. RZA
03) The Weeping Tiger feat. Chef Raekwon, Ghostface Killah & RZA
04) Sheherezad, My Beloved - The Greatest Love Story Ever Told
05) "Death To America"
06) In The Name Of Allah feat. RZA, Method Man, Masta Killa, Shabazz & Killah Priest
07) Jewels feat. GZA/Genius
08) Christ & Judas... [skit]
09) Brothers Ain't Brothers
10) Blazing Saddles feat. Killarmy
11) Caravanserai - Chapter I [skit] feat. Chef Raekwon
12) Damascus
13) Caravanserai - Chapter II [skit] feat. Chef Raekwon & Salah Edin
14) Two Missed Calls... [interlude] feat. Pharell Williams & Ne-Yo
15) Dart Tournament feat. Killa Sin & Blue Raspberry
16) The Saga
17) Man, Woman & Child
18) Forever Michael [Wacko Tablo]
19) Elephant Juice
20) Deaf, Dumb & Blind
21) Warriors & Poets... [skit]
22) Valentine Day Massacre feat. 9th Prince, 62nd Assassin & Shabazz
23) Poison Ring Chamber [outro] feat. Method Man

Bij de cd zitten trouwens erg veel extra's zoals een dvd-rom met:
* All Song Lyrics
* All Song Exordiums (Further explanations to the songs).
* Extensive Personal Biography
* Arap (Cilvaringz' new Arabic Hiphop formation - incl sampler)
* Thank You's

en een dvd met:
* Documentary : The Cilvaringz / RZA World Tour [33 countries]
* In The Studio..
* Interviews With Cilvaringz & RZA..
* The Making Of Chi Kung Video
* The Road To Egypt with Cilvaringz & RZA
* Anecdotes
* Inside The Wu-Wear Warehouse
* Memorable Moments
* Deleted Scenes
* Full Live Performance [Reims, France]
* Live With The Wu-Tang Clan [Amsterdam, Holland]
* Photo Gallery
* Shout Outs

zieke cd zeg ik. zieke beats zieke lyrics, eindelijk weer de original wu sound.
tijdelijk te luisteren op 3voor12 luisterpaal --> http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/34106782
Goed en groot geheel geworden.
Leh-kùr
  zondag 15 april 2007 @ 15:37:45 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48349410
Wu sound m'n ass.
Luchtalarmen en belletjes er bij gemixt bedoel je
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48349647
Bij het ontbijtnieuws afgelopen week kreeg Sven Kockelman de originele naam van meneer niet uitgesproken. Hij duwde nog net "Azzogarchhs' uit z'n strot bij de opening van het gesprek, om vervolgens aan hem te vragen of hij het goed uitsprak
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_48350593
cd klinkt vet maar cilvarings is wel erg terrorist friendly...
pi_48351649
kvind hem niet geweldig
die Wu sound zit er wel weer in
pi_48421792
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:20 schreef darky13 het volgende:
cd klinkt vet maar cilvarings is wel erg terrorist friendly...
Hmm.. dan heb je een beetje een verkeerde indruk. Ik denk dat je dat vooral basseerd op het nummer "Death To America"
ik heb een interview van em geluisterd, en op State magazine is ook 1 te lezen.. zal ff kopieëren wat ie over dat nummer heeft ze zeggen.
quote:
Alle controverse op I bereikt zijn hoogtepunt met de track "Death To America". "De titel staat tussen aanhalingstekens omdat het een quote is. Het is een kreet die ik veel hoor in Arabische landen waar ik kom. Het is geen oordeel maar een poging om luisteraars te laten begrijpen waarom mensen zulke gedachten hebben. Er wordt veel over gepraat vanwege de provocerende titel. Op het internet is er een onder andere een live-versie te horen van een optreden in Boedapest. Mensen die het horen denken dat ze met een terrorist te maken hebben omdat ze er niet goed naar hebben geluisterd. Helaas zijn er weinig die dat wel doen. Op YouTube is een live-registratie te zien waar iemand beelden van de aanslag op de Twin Towers doorheen heeft gemonteerd." Ondanks Tariks vele verzoeken om de beelden te verwijderen, is het fillmpje nog steeds te bekijken. "Op de live-versie komt het misschien over alsof het van mij persoonlijk komt maar als je de track hoort op het album, kom je erachter dat het vanuit de derde persoon wordt verteld. De coupletten waarin ik in de ik-vorm rap, gaan over onderwerpen die ik goed begrijp of waar ik achter sta. Ik kan me voorstellen waarom die mensen in de Twin Towers zijn gevlogen. Iemand die geen idee heeft van wat die mensen doormaken, zal te snel oordelen en ze lafaards noemen. Als je de levens van de daders gaat traceren kom je erachter dat ze hoog opgeleid waren en comfortabel leefden. Ze waren fel tegen het beleid dat de VS voerde ten opzichte van het Midden-Oosten. Ze haalden de quote uit de koran aan die zegt: vecht tegen ze zoals ze tegen u vechten, en namen dat heel letterlijk. Die mensen hebben zo'n geloof in God en in het hiernamaals dat ze niet bang zijn om te sterven. Ze doen het niet voor 72 maagden - dat is onzin! Het is een mythe dat het zo in de Koran staat! Ze doen het om een punt te maken en offeren hun eigen leven daarvoor op. De vraag is niet of het een goede manier is of niet, het gaat er om dat mensen begrijpen wat hen daartoe gedreven heeft.
Het hele interview is hier te vinden
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2448

"Listen, I am not a fucking terrorist, because I speak against a occupying scienist. I know some good jews, many good hindoes and christians. I know some good people who (..) their religion. But when they raise war upon us, we shall resistance."
sorry voor mn engels

maar ik begrijp die gast best. De media laat hun zien als de grote boosdoeners.. maar hoe erg het er voor 9/11 aan toe ging is half zo bekend.
Leh-kùr
pi_48470007
Hoewel ik zijn rapstijl niet zo tof vind... vind ik er toch een paar zeer dope tracks op staan!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_48731547
kicki
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')