abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 13:26:10 #151
166818 restafval
no soup for you
pi_48458868
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Quock het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam een sok

Ook leuk: lekker rukken onder de douche en er dan achterkomen dat sperma gaat klonteren als het warm water in aanraking komt en echt overal aan blijft plakken

Of 's avonds uit je werk komen en vrolijk de kamer van je broertje binnen lopen en er dan achter komen dat-ie een nieuw vriendinnetje heeft.
ik vindt ook de sokken een beetje vaag.. die doe ik meestal na een dag lopen liever in de was en een nieuwe gebruiken lijkt me ook een beetje zonde.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  woensdag 18 april 2007 @ 13:27:18 #152
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48458919
Dan doe je het gewoon in een gewassen sok. Die is dan niet meer nieuw.

Toepasselijke username, Restafval.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48459329
quote:
dude
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_48461196
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

dude
Sick...
Have fun...
  woensdag 18 april 2007 @ 14:54:27 #155
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48462892
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
Ik lag een keer met mijn vriendin te vrijen (woonde toen nog thuis) en ineens komt mijn pa binnenwandelen gelukkig lagen we onder het dekbed dus volgens mij had ie het niet door maar echt makkelijk voel je je dan niet

of als je je aan het rukken bent ineens gestoord worden, snel de sok verstoppen en proberen je erectie te verbergen
ik verstop altijd 2 kipfilets en een elastiekje
  woensdag 18 april 2007 @ 15:03:50 #156
166818 restafval
no soup for you
pi_48463279
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Larissa het volgende:
Dan doe je het gewoon in een gewassen sok. Die is dan niet meer nieuw.

Toepasselijke username, Restafval.
mijn sokken zijn trouwens ook niet groot genoeg. en er zitten gaten in. het is trouwens gewoon te vaag om te doen
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  woensdag 18 april 2007 @ 15:15:11 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48463691
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef restafval het volgende:

[..]

mijn sokken zijn trouwens ook niet groot genoeg. en er zitten gaten in. het is trouwens gewoon te vaag om te doen
toen ik in dat tentje sliep was een sok het makkelijkst. had niets anders waar ik het ff snel ik kon doen.

trouwens... je lul past niet in je sok?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48463795
Hij heeft vast hele kleine voetjes
  woensdag 18 april 2007 @ 15:21:42 #159
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_48463894
Een portomonee uitlenen aan je moeder, omdat die even een kleine portomonnee nodig had. En dan je vader die even later je subtiel duidelijk maakt dat je de volgende keer wel even de condoom er uit moet halen..

Een meisje dat naar je toe komt en zegt, vrijdag had je sla gegeten toch? Ja hoezo? .... je hebt over me heengekotst namelijk

Voor de grap een vriend jaren voor homo uitmaken (van die verwijfde dingetjes had hij, niet zo erg..) totdat hij jaren later uit de kast komt

Tegen een boom staan te pissen, dan een politieauto die stopt, een flinke lichstraal op je tampeloeres zet en dan roept (zodat iedereen het kan horen) " das wel een hele grote boom voor zo'n klein pikkie" (geen boete overigens)

Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer .. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...

En zo kan ik dnek ik nog wel even doorgaan
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  woensdag 18 april 2007 @ 15:25:11 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48464003
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Een portomonee uitlenen aan je moeder, omdat die even een kleine portomonnee nodig had. En dan je vader die even later je subtiel duidelijk maakt dat je de volgende keer wel even de condoom er uit moet halen..

Een meisje dat naar je toe komt en zegt, vrijdag had je sla gegeten toch? Ja hoezo? .... je hebt over me heengekotst namelijk

Voor de grap een vriend jaren voor homo uitmaken (van die verwijfde dingetjes had hij, niet zo erg..) totdat hij jaren later uit de kast komt

Tegen een boom staan te pissen, dan een politieauto die stopt, een flinke lichstraal op je tampeloeres zet en dan roept (zodat iedereen het kan horen) " das wel een hele grote boom voor zo'n klein pikkie" (geen boete overigens)

Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer .. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...

(dit geldt overigens voor alle reacties. keep em going people)

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 18-04-2007 15:33:43 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 15:25:11 #161
165512 MASD
Music is dead.
pi_48464004
quote:
Long live music.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:29:45 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48464177
oh ja. ik had vroeger een doka voor zwart-wit foto's. deur moest op slot omdat er anders iemand zomaar binnen kon komen. op een gegeven moment word ik een beetje horny in dat rode licht en jank hem ff door het vuistje.

klopt er ineens iemand op de deur. mijn pa. "hey zahi, doe de deur eens open, of ben je aan het afdrukken zonder 'd'? "

ik heb overichterzake mijn inmiddels levensloze pielemuis maar weer opgeborgen.
pi_48466088
Vroeger toen die naakte kermis kaarten populair waren had ik ooit een hele setje in mijn kamer en natuurlijk onder mijn bed verstoppen en denken dat niemand achterkomt,kom ik om 6 uur aan tafel zie ik dat mijn kaarten op de tafel liggen met een moeder die zegt,dacht je nou dat het het beste plaats was om je kaarten te verstoppen?

Na een drank festijn in mijn lokale kroeg en hele lelijke chick neuken en denken dat ze ze echt knap was,de volgende dag kon ik mezelf begraven van de schaamte toen mijn vrienden haar aanwezen

[ Bericht 0% gewijzigd door Double-Helix op 18-04-2007 16:26:44 ]
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48467145
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Double-Helix het volgende:
Vroeger toen die naakte kermis kaarten populair waren had ik ooit een hele setje in mijn kamer en natuurlijk onder mijn bed verstoppen en denken dat niemand achterkomt,kom ik om 6 uur aan tafel zie ik dat mijn kaarten op de tafel liggen met een moeder die zegt,dacht je nou dat het het beste plaats was om je kaarten te verstoppen?

Na een drank festijn in mijn lokale kroeg en hele lelijke chick neuken en denken dat ze ze echt knap was,de volgende dag kon ik mezelf begraven van de schaamte toen mijn vrienden haar aanwezen
whaha fokkop!
AFC AJAX
pi_48472252
quote:

Agenten met humor
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_48472903
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Quock het volgende:

[..]

Ook leuk: lekker rukken onder de douche en er dan achterkomen dat sperma gaat klonteren als het warm water in aanraking komt en echt overal aan blijft plakken
Zeep is je redmiddel.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:56:37 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48475432
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zeep is je redmiddel.
of heel heet water. zeggen ze.

maar in een bad is het wel klote.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:01:06 #168
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48475617
"zeggen ze".
  Admin woensdag 18 april 2007 @ 20:04:02 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48475735
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:05 schreef sunshine het volgende:

[..]

Moeders hebben echt een leuk leven!
Dat kan ik alleen maar volmondig beamen!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 18 april 2007 @ 20:06:47 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48475827
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef MASD het volgende:

[..]

Hoe ranzig hebben je ouders je later niet gevraagt waarom je zo snel wegging, of geloven ze het boeken verhaal?
Ouders weten meer dan je denkt
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 18 april 2007 @ 20:07:18 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48475839
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kan ik alleen maar volmondig beamen!!
kip ik heb je!

ik ben onstellend benieuwd naar een moment van schaamte van jou over iets van je puberjaren. ik bedoel... als jíj het nu nog weet, dan moet het wel heeeeel erg gênant geweest zijn.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:08:45 #172
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48475897
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:

kip ik heb je!

ik ben onstellend benieuwd naar een moment van schaamte van jou over iets van je puberjaren. ik bedoel... als jíj het nu nog weet, dan moet het wel heeeeel erg gênant geweest zijn.
Zooo oud is Yvonne nu ook weer niet hoor.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:12:10 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48476021
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Larissa het volgende:

[..]

Zooo oud is Yvonne nu ook weer niet hoor.
ik hou van haar, dan mag je plagen.

ze is nu aan het broeden
  woensdag 18 april 2007 @ 20:15:58 #174
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48476195
Ze heeft vast toffe ouders.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:16:54 #175
165512 MASD
Music is dead.
pi_48476232
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ouders weten meer dan je denkt
Vertel!
Long live music.
pi_48476720
Ik was vroeger de opperkneus van de klas. Ik was namelijk net 11 geworden toen ik naar de middelbare school ging, en was compleet plat, jongensachtig etcetera. Daarnaast haalde ik voor alles negens en tienen. Kortom, níet het gemiddelde lekker ding.

Maar ja, zoals dat hoort te gaan in de eerste, je kiest een van de drie "leuke jongens" uit de klas, en ontwikkelt daar een verliefdheid voor. Weet ook niet waarom. Nou goed, een populair meisje uit mijn buurt vond dat ik de jongen in kwestie wel even verkering moest vragen.

Dat durfde ik natuurlijk niet, dus zijn ging wel even mee naar zijn voordeur. Moet je je voorstellen hè, ik stond daar met een superknappe, oudere, populaire meid voor zijn deur aan te bellen. En vantevoren had ik al helemaal in mijn hoofd hoe spectaculair ik het ging vragen. Ik zou zeggen: "Halt, dit is een aanzoek!", waarop hij zwijmelend en wel zou zeggen: "Ik dacht dat je het noooooit zou vragen!" Ik las te veel boeken, duidelijk.

Dus dat popi meisje houdt haar praatje, ik murmel "Aanzoek!" en ren weg. Het meisje komt niet meer bij, net als de jongen, en de twee klasgenoten die al de hele tijd vanuit de keuken stonden mee te kijken! Ik heb het hele eerste jaar "Aanzoek!" door de gymzaal horen schallen...
pi_48477046
Oh nog eentje:

Bij mijn ex (toen nog niet ex) logeren, bij hem in bed liggen viezevozelen, en dan klopt zijn stiefma op de deur. Aangezien die de gewoonte had te kloppen en daarna gewoon binnen te komen, vlóóg ik weer terug naar het lager gelegen logeerbed (je kent dat wel, zo'n bed met een la er onder). Krak! Vol door alle latten heen. Stiefmoeder kwam niet meer bij.
pi_48477167
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
Ik was vroeger de opperkneus van de klas. Ik was namelijk net 11 geworden toen ik naar de middelbare school ging, en was compleet plat, jongensachtig etcetera. Daarnaast haalde ik voor alles negens en tienen. Kortom, níet het gemiddelde lekker ding.

Maar ja, zoals dat hoort te gaan in de eerste, je kiest een van de drie "leuke jongens" uit de klas, en ontwikkelt daar een verliefdheid voor. Weet ook niet waarom. Nou goed, een populair meisje uit mijn buurt vond dat ik de jongen in kwestie wel even verkering moest vragen.

Dat durfde ik natuurlijk niet, dus zijn ging wel even mee naar zijn voordeur. Moet je je voorstellen hè, ik stond daar met een superknappe, oudere, populaire meid voor zijn deur aan te bellen. En vantevoren had ik al helemaal in mijn hoofd hoe spectaculair ik het ging vragen. Ik zou zeggen: "Halt, dit is een aanzoek!", waarop hij zwijmelend en wel zou zeggen: "Ik dacht dat je het noooooit zou vragen!" Ik las te veel boeken, duidelijk.

Dus dat popi meisje houdt haar praatje, ik murmel "Aanzoek!" en ren weg. Het meisje komt niet meer bij, net als de jongen, en de twee klasgenoten die al de hele tijd vanuit de keuken stonden mee te kijken! Ik heb het hele eerste jaar "Aanzoek!" door de gymzaal horen schallen...
omfg
pi_48477306
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Toeps het volgende:
Oh nog eentje:

Bij mijn ex (toen nog niet ex) logeren, bij hem in bed liggen viezevozelen, en dan klopt zijn stiefma op de deur. Aangezien die de gewoonte had te kloppen en daarna gewoon binnen te komen, vlóóg ik weer terug naar het lager gelegen logeerbed (je kent dat wel, zo'n bed met een la er onder). Krak! Vol door alle latten heen. Stiefmoeder kwam niet meer bij.
Met ex vriendin zogenaad "huiswerk" maken bij mij thuis,zat ze bij mij op schoot en zaten net lekker te flikflooien gaat de deur open,gooi ik haar heel hard van me weg
  woensdag 18 april 2007 @ 20:42:10 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48477418
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:

oh jah shit, blauwtjes lopen. daar heb ik er ook nog wel een paar van denk ik.
pi_48477553
Nog een leuke:

De hele avond staan te feesten in mouwloos topje als 15jarige pubert, en vergeten dat je je oksels niet hebt geschoren. En daar dan halverwege de avond achter komen, en de rest van de avond met je armen omlaag proberen te dansen.

Volgens mij kan ik dit topic wel vullen als ik even nadenk.
  Admin woensdag 18 april 2007 @ 20:50:39 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48477834
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kip ik heb je!

Grmbl!

Op feestjes waar je als 15-jarige helemaal niet mag zijn leraren van je school tegenkomen.

In diezelfde periode op een feest in de stad volledig dronken zijn, achter de kerk, jaja kan het stereotieper, met die leuke knul wat gaan staan te trekken en rommelen,
maaaaaaaaar, vrouwen moeten enorm piesen van bier en terwijl hij net staat te murmelen wat ben je lekker nat, pieste ik zo over hem heen

En nee, de smoes "oh, ik kan squirten"kende ik nog niet

Knul heette Marco

Goed, knul taait af, ik moest goddomme lopend naar huis, pies nu echt volledig in mn broek, echt, het sopte in mn schoenen, stopt de buurman naast me om me maar naar huis te brengen, ik met natte kleren in de auto, doodonschuldig

pi_48477925
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Grmbl!

Op feestjes waar je als 15-jarige helemaal niet mag zijn leraren van je school tegenkomen.

In diezelfde periode op een feest in de stad volledig dronken zijn, achter de kerk, jaja kan het stereotieper, met die leuke knul wat gaan staan te trekken en rommelen,
maaaaaaaaar, vrouwen moeten enorm piesen van bier en terwijl hij net staat te murmelen wat ben je lekker nat, pieste ik zo over hem heen

Knul heette Marco

Goed, knul taait af, ik moest goddomme lopend naar huis, pies nu echt volledig in mn broek, echt, het sopte in mn schoenen, stopt de buurman naast me om me maar naar huis te brengen, ik met natte kleren in de auto, doodonschuldig
Omfg ,ik zie het helemaal voor me
pi_48478598
Ik weet niet waarom, maar ik ging met een vriend -eentje waarmee ik het regelmatig deed, al had ik een vriendje- mee naar het huis van een andere, veel oudere vriend, om zo'n raar spel te spelen met ingewikkelde dobbelstenen, magische kaarten, een 500-pagina boek als spelregels, kortom, zo'n ingewikkeld fantasyspel wat je nu op een computer doet, denk ik.
Niet dat ik ooit zo'n spel gespeeld had of erom gaf, geen idee waarom ik mee was.

Hoe dan ook - zij dronken whisky. Dus ik ook. Dat was ik niet gewend. Weinig herinnering aan de avond - maar ik weet nog dat ik om een gegeven moment onder tafel gezakt ben. Ik werd wakker in een bed. Het huis leek leeg - de twee heren zouden nog wel pitten. Ik heb ergens een briefje neergelegd dat ik ervandoor ging en ben ervandoor gegaan; ik herinner het me niet maar vermoedelijk was ik niet al te fris.

Toen ik m'n minnaar weer zag was die ontstemd. Ik durfde niet goed te vragen waarom, wat had ik gedaan, terwijl ik toeterzat was ? Toen ik het eindelijk durfde te vragen bleken ze dat briefje nooit gezien te hebben en hadden zich zorgen gemaakt omdat ik zomaar verdwenen was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48478873
Oh ja, in het studentenhuis van mijn vriendje. Een middelbareschoolvriend van hem bleef slapen, op de bank. De avond ervoor hadden we zo'n 2-liter fles "sherry" van de AH - en een boel wiet. Mijn vriendje en die jongen vermaakten zich met de wiet. Dus heb ik me vermaakt met de sherry.

De volgende ochtend zei die kameraad dat 'ie wel wat was geschrokken toen ik bovenop 'm was gaan zitten, maar dat 'ie snel in de gaten had dat ik blijkbaar slaapwandelde en -voor mijn idee gewoon- op de bank was gaan zitten. Spiernaakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48480530
leuk topic
pi_48481030
quote:

[..]

Grmbl!

Knul heette Marco

WHAHHA ik hoop niet dat Marco de vader van je dochter is
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 22:14:36 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48482191
quote:

[..]

Grmbl!

Knul heette Marco

en dan ook meteen golden shower stories...
  woensdag 18 april 2007 @ 22:18:36 #189
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48482438
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef Toeps het volgende:
Nog een leuke:

De hele avond staan te feesten in mouwloos topje als 15jarige pubert, en vergeten dat je je oksels niet hebt geschoren. En daar dan halverwege de avond achter komen, en de rest van de avond met je armen omlaag proberen te dansen.

Volgens mij kan ik dit topic wel vullen als ik even nadenk.
Ik had een schattig neongroen minijurkje aan in de tijd dat neon tijdelijk in de mode was.. dus stond ik daar een onder een blacklight te dansen en iedereen kijken.. aandacht zat dacht ik nog.. Tot een vriendin me wenkte.. niet alleen het neon jurkje lichtte mooi op onder het blacklight.. ook het witte ondergoed dat ik er onder aan had.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:20:22 #190
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_48482545
tvp
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_48482681
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik had een schattig neongroen minijurkje aan in de tijd dat neon tijdelijk in de mode was.. dus stond ik daar een onder een blacklight te dansen en iedereen kijken.. aandacht zat dacht ik nog.. Tot een vriendin me wenkte.. niet alleen het neon jurkje lichtte mooi op onder het blacklight.. ook het witte ondergoed dat ik er onder aan had.
Was ook altijd leuk met mensen met roos. Nee, ik niet in dit geval. Wel vaak een groene bek gehad van die lollies, maar ja, dat had iedereen.
pi_48482735
Toeps ik wil het wel goedmaken hoor
AFC AJAX
pi_48482855
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef BonJovi het volgende:
Toeps ik wil het wel goedmaken hoor
Het is al lang goedgekomen hoor.
pi_48482922
Vrolijk met je vriendin liggen kletsen in haar bed, komt haar moeder binnen met de schone was
Ow jullie zijn bezig; naja doe maar rustig aan ik ben zo weer weg
Nou dan denk je ook van euhm okee Is het ook meteen gedaan met de zin

Voor de rest niet veel genante momenten mee gemaakt
Steppen is gezond.
pi_48482980
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het is al lang goedgekomen hoor.
ok jammer
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 22:28:03 #196
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_48483013
- Wij hadden op de middelbare in de eerste klas de regel dat als je vervelend was in de klas.. dat je dan met gym je eigen moest omkleden in de meisjes kleedkamer.
- Geen gymspullen was gymen in je onderbroek.

Naja zo was het dus de dag dat ik vervelend was.. en me mocht omkleden bij de meisjes...en zoals et altijd bij me gaat als het mis gaat gaat het goed mis.. was ik ook mijn gymspullen vergeten...
en dat alles op de dag dat ik geen boxer aan had.. maar de ouderwetse ballenknijper...
wat voelde ik me toen toch kut.. en die hele week zo zuur..
  woensdag 18 april 2007 @ 22:31:43 #197
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48483193
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Larissa het volgende:

[..]

Deodorant uit een rollertje licht ook op onder blacklights, op zich geen probleem als je het alleen onder je oksels gebruikt... Maaarrr...als je het ook in je nek smeert i.v.m. parfumgebrek
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:32:07 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48483211
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
- Wij hadden op de middelbare in de eerste klas de regel dat als je vervelend was in de klas.. dat je dan met gym je eigen moest omkleden in de meisjes kleedkamer.

Naja zo was het dus de dag dat ik vervelend was.. en me mocht omkleden bij de meisjes...en zoals et altijd bij me gaat als het mis gaat gaat het goed mis.. was ik ook mijn gymspullen vergeten...
en dat alles op de dag dat ik geen boxer aan had.. maar de ouderwetse ballenknijper...
enge (lees pedofiele) regels... wel gênant
  woensdag 18 april 2007 @ 22:33:15 #199
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_48483264
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

enge (lees pedofiele) regels...
?
pi_48483285
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef eRrrrJeee het volgende:

WHAHAHA erg
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')