ik vindt ook de sokken een beetje vaag.. die doe ik meestal na een dag lopen liever in de was en een nieuwe gebruiken lijkt me ook een beetje zonde.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Quock het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een sok
Ook leuk: lekker rukken onder de douche en er dan achterkomen dat sperma gaat klonteren als het warm water in aanraking komt en echt overal aan blijft plakken
Of 's avonds uit je werk komen en vrolijk de kamer van je broertje binnen lopen en er dan achter komen dat-ie een nieuw vriendinnetje heeft.
dudequote:Op woensdag 18 april 2007 10:54 schreef Laurensw75 het volgende:
http://www.seizureandy.com/stuff/guts.html
ik verstop altijd 2 kipfilets en een elastiekjequote:Op woensdag 18 april 2007 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
Ik lag een keer met mijn vriendin te vrijen (woonde toen nog thuis) en ineens komt mijn pa binnenwandelengelukkig lagen we onder het dekbed dus volgens mij had ie het niet door maar echt makkelijk voel je je dan niet
of als je je aan het rukken bent ineens gestoord worden, snel de sok verstoppen en proberen je erectie te verbergen![]()
mijn sokken zijn trouwens ook niet groot genoeg. en er zitten gaten in. het is trouwens gewoon te vaag om te doenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Larissa het volgende:
Dan doe je het gewoon in een gewassen sok. Die is dan niet meer nieuw.
Toepasselijke username, Restafval.![]()
toen ik in dat tentje sliep was een sok het makkelijkst. had niets anders waar ik het ff snel ik kon doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef restafval het volgende:
[..]
mijn sokken zijn trouwens ook niet groot genoeg. en er zitten gaten in. het is trouwens gewoon te vaag om te doen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Een portomonee uitlenen aan je moeder, omdat die even een kleine portomonnee nodig had. En dan je vader die even later je subtiel duidelijk maakt dat je de volgende keer wel even de condoom er uit moet halen..
Een meisje dat naar je toe komt en zegt, vrijdag had je sla gegeten toch? Ja hoezo? .... je hebt over me heengekotst namelijk![]()
Voor de grap een vriend jaren voor homo uitmaken (van die verwijfde dingetjes had hij, niet zo erg..) totdat hij jaren later uit de kast komt![]()
Tegen een boom staan te pissen, dan een politieauto die stopt, een flinke lichstraal op je tampeloeres zet en dan roept (zodat iedereen het kan horen) " das wel een hele grote boom voor zo'n klein pikkie" (geen boete overigens)
Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer.. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...
En zo kan ik dnek ik nog wel even doorgaan![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Tegen een boom staan te pissen, dan een politieauto die stopt, een flinke lichstraal op je tampeloeres zet en dan roept (zodat iedereen het kan horen) " das wel een hele grote boom voor zo'n klein pikkie" (geen boete overigens)
whaha fokkop!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Double-Helix het volgende:
Vroeger toen die naakte kermis kaarten populair waren had ik ooit een hele setje in mijn kamer en natuurlijk onder mijn bed verstoppen en denken dat niemand achterkomt,kom ik om 6 uur aan tafel zie ik dat mijn kaarten op de tafel liggen met een moeder die zegt,dacht je nou dat het het beste plaats was om je kaarten te verstoppen?
Na een drank festijn in mijn lokale kroeg en hele lelijke chick neuken en denken dat ze ze echt knap was,de volgende dag kon ik mezelf begraven van de schaamte toen mijn vrienden haar aanwezen
Agenten met humorquote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Een portomonee uitlenen aan je moeder, omdat die even een kleine portomonnee nodig had. En dan je vader die even later je subtiel duidelijk maakt dat je de volgende keer wel even de condoom er uit moet halen..
Een meisje dat naar je toe komt en zegt, vrijdag had je sla gegeten toch? Ja hoezo? .... je hebt over me heengekotst namelijk![]()
Voor de grap een vriend jaren voor homo uitmaken (van die verwijfde dingetjes had hij, niet zo erg..) totdat hij jaren later uit de kast komt![]()
Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer.. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...
En zo kan ik dnek ik nog wel even doorgaan![]()
Zeep is je redmiddel.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Quock het volgende:
[..]
Ook leuk: lekker rukken onder de douche en er dan achterkomen dat sperma gaat klonteren als het warm water in aanraking komt en echt overal aan blijft plakken
of heel heet water. zeggen ze.quote:
Dat kan ik alleen maar volmondig beamen!!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:05 schreef sunshine het volgende:
[..]
Moeders hebben echt een leuk leven!![]()
Ouders weten meer dan je denktquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef MASD het volgende:
[..]
![]()
Hoe ranzighebben je ouders je later niet gevraagt waarom je zo snel wegging, of geloven ze het boeken verhaal?
kip ik heb je!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar volmondig beamen!!
Zooo oud is Yvonne nu ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
kip ik heb je!
ik ben onstellend benieuwd naar een moment van schaamte van jou over iets van je puberjaren. ik bedoel... als jíj het nu nog weet, dan moet het wel heeeeel erg gênant geweest zijn.![]()
ik hou van haar, dan mag je plagen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zooo oud is Yvonne nu ook weer niet hoor.![]()
omfgquote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
Ik was vroeger de opperkneus van de klas. Ik was namelijk net 11 geworden toen ik naar de middelbare school ging, en was compleet plat, jongensachtig etcetera. Daarnaast haalde ik voor alles negens en tienen. Kortom, níet het gemiddelde lekker ding.
Maar ja, zoals dat hoort te gaan in de eerste, je kiest een van de drie "leuke jongens" uit de klas, en ontwikkelt daar een verliefdheid voor. Weet ook niet waarom. Nou goed, een populair meisje uit mijn buurt vond dat ik de jongen in kwestie wel even verkering moest vragen.
Dat durfde ik natuurlijk niet, dus zijn ging wel even mee naar zijn voordeur. Moet je je voorstellen hè, ik stond daar met een superknappe, oudere, populaire meid voor zijn deur aan te bellen. En vantevoren had ik al helemaal in mijn hoofd hoe spectaculair ik het ging vragen.Ik zou zeggen: "Halt, dit is een aanzoek!", waarop hij zwijmelend en wel zou zeggen: "Ik dacht dat je het noooooit zou vragen!" Ik las te veel boeken, duidelijk.
Dus dat popi meisje houdt haar praatje, ik murmel "Aanzoek!" en ren weg. Het meisje komt niet meer bij, net als de jongen, en de twee klasgenoten die al de hele tijd vanuit de keuken stonden mee te kijken!Ik heb het hele eerste jaar "Aanzoek!" door de gymzaal horen schallen...
![]()
Met ex vriendin zogenaad "huiswerk" maken bij mij thuis,zat ze bij mij op schoot en zaten net lekker te flikflooien gaat de deur open,gooi ik haar heel hard van me wegquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Toeps het volgende:
Oh nog eentje:
Bij mijn ex (toen nog niet ex) logeren, bij hem in bed liggen viezevozelen, en dan klopt zijn stiefma op de deur. Aangezien die de gewoonte had te kloppen en daarna gewoon binnen te komen, vlóóg ik weer terug naar het lager gelegen logeerbed (je kent dat wel, zo'n bed met een la er onder). Krak! Vol door alle latten heen. Stiefmoeder kwam niet meer bij.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
Ik was vroeger de opperkneus van de klas. Ik was namelijk net 11 geworden toen ik naar de middelbare school ging, en was compleet plat, jongensachtig etcetera. Daarnaast haalde ik voor alles negens en tienen. Kortom, níet het gemiddelde lekker ding.
Maar ja, zoals dat hoort te gaan in de eerste, je kiest een van de drie "leuke jongens" uit de klas, en ontwikkelt daar een verliefdheid voor. Weet ook niet waarom. Nou goed, een populair meisje uit mijn buurt vond dat ik de jongen in kwestie wel even verkering moest vragen.
Dat durfde ik natuurlijk niet, dus zijn ging wel even mee naar zijn voordeur. Moet je je voorstellen hè, ik stond daar met een superknappe, oudere, populaire meid voor zijn deur aan te bellen. En vantevoren had ik al helemaal in mijn hoofd hoe spectaculair ik het ging vragen.Ik zou zeggen: "Halt, dit is een aanzoek!", waarop hij zwijmelend en wel zou zeggen: "Ik dacht dat je het noooooit zou vragen!" Ik las te veel boeken, duidelijk.
Dus dat popi meisje houdt haar praatje, ik murmel "Aanzoek!" en ren weg. Het meisje komt niet meer bij, net als de jongen, en de twee klasgenoten die al de hele tijd vanuit de keuken stonden mee te kijken!Ik heb het hele eerste jaar "Aanzoek!" door de gymzaal horen schallen...
![]()
Grmbl!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kip ik heb je!
ik ben onstellend benieuwd naar een moment van schaamte van jou over iets van je puberjaren. ik bedoel... als jíj het nu nog weet, dan moet het wel heeeeel erg gênant geweest zijn.![]()
Omfgquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grmbl!
Op feestjes waar je als 15-jarige helemaal niet mag zijn leraren van je school tegenkomen.
In diezelfde periode op een feest in de stad volledig dronken zijn, achter de kerk, jaja kan het stereotieper, met die leuke knul wat gaan staan te trekken en rommelen,
maaaaaaaaar, vrouwen moeten enorm piesen van bier en terwijl hij net staat te murmelen wat ben je lekker nat, pieste ik zo over hem heen
En nee, de smoes "oh, ik kan squirten"kende ik nog niet
Knul heette Marco
Goed, knul taait af, ik moest goddomme lopend naar huis, pies nu echt volledig in mn broek, echt, het sopte in mn schoenen, stopt de buurman naast me om me maar naar huis te brengen, ik met natte kleren in de auto, doodonschuldig
WHAHHAquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grmbl!
Op feestjes waar je als 15-jarige helemaal niet mag zijn leraren van je school tegenkomen.
In diezelfde periode op een feest in de stad volledig dronken zijn, achter de kerk, jaja kan het stereotieper, met die leuke knul wat gaan staan te trekken en rommelen,
maaaaaaaaar, vrouwen moeten enorm piesen van bier en terwijl hij net staat te murmelen wat ben je lekker nat, pieste ik zo over hem heen
Knul heette Marco
Goed, knul taait af, ik moest goddomme lopend naar huis, pies nu echt volledig in mn broek, echt, het sopte in mn schoenen, stopt de buurman naast me om me maar naar huis te brengen, ik met natte kleren in de auto, doodonschuldig
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grmbl!
Knul heette Marco
Ik had een schattig neongroen minijurkje aan in de tijd dat neon tijdelijk in de mode was.. dus stond ik daar een onder een blacklight te dansen en iedereen kijken.. aandacht zat dacht ik nog.. Tot een vriendin me wenkte.. niet alleen het neon jurkje lichtte mooi op onder het blacklight.. ook het witte ondergoed dat ik er onder aan had.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef Toeps het volgende:
Nog een leuke:
De hele avond staan te feesten in mouwloos topje als 15jarige pubert, en vergeten dat je je oksels niet hebt geschoren.En daar dan halverwege de avond achter komen, en de rest van de avond met je armen omlaag proberen te dansen.
Volgens mij kan ik dit topic wel vullen als ik even nadenk.
Was ook altijd leuk met mensen met roos. Nee, ik niet in dit geval. Wel vaak een groene bek gehad van die lollies, maar ja, dat had iedereen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik had een schattig neongroen minijurkje aan in de tijd dat neon tijdelijk in de mode was.. dus stond ik daar een onder een blacklight te dansen en iedereen kijken.. aandacht zat dacht ik nog.. Tot een vriendin me wenkte.. niet alleen het neon jurkje lichtte mooi op onder het blacklight.. ook het witte ondergoed dat ik er onder aan had.![]()
Deodorant uit een rollertje licht ook op onder blacklights, op zich geen probleem als je het alleen onder je oksels gebruikt... Maaarrr...als je het ook in je nek smeert i.v.m. parfumgebrekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik had een schattig neongroen minijurkje aan in de tijd dat neon tijdelijk in de mode was.. dus stond ik daar een onder een blacklight te dansen en iedereen kijken.. aandacht zat dacht ik nog.. Tot een vriendin me wenkte.. niet alleen het neon jurkje lichtte mooi op onder het blacklight.. ook het witte ondergoed dat ik er onder aan had.![]()
enge (lees pedofiele) regels...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
- Wij hadden op de middelbare in de eerste klas de regel dat als je vervelend was in de klas.. dat je dan met gym je eigen moest omkleden in de meisjes kleedkamer.
- Geen gymspullen was gymen in je onderbroek.
Naja zo was het dus de dag dat ik vervelend was.. en me mocht omkleden bij de meisjes...en zoals et altijd bij me gaat als het mis gaat gaat het goed mis.. was ik ook mijn gymspullen vergeten...
en dat alles op de dag dat ik geen boxer aan had.. maar de ouderwetse ballenknijper...
wat voelde ik me toen toch kut.. en die hele week zo zuur..
WHAHAHA ergquote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
- Wij hadden op de middelbare in de eerste klas de regel dat als je vervelend was in de klas.. dat je dan met gym je eigen moest omkleden in de meisjes kleedkamer.
- Geen gymspullen was gymen in je onderbroek.
Naja zo was het dus de dag dat ik vervelend was.. en me mocht omkleden bij de meisjes...en zoals et altijd bij me gaat als het mis gaat gaat het goed mis.. was ik ook mijn gymspullen vergeten...
en dat alles op de dag dat ik geen boxer aan had.. maar de ouderwetse ballenknijper...
wat voelde ik me toen toch kut.. en die hele week zo zuur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |