Is er dan echt nieeeeeeemand?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over Itunes... Heeft iemand nog tips en trucs om het daar allemaal een beetje snel orderlijk te maken? Ik ben perfectionistisch genoeg om alles perfect gesorteerd in mijn iPodje te hebben willen staan, (komt nu bv vaak voor dat een artiest dubbel staat, omdat hij bv 1x met een hoofdletter word geschreven en de volgende keer niet) maar ik vind het dan ook weer vrij veel gedoe om dat nummer voor nummer te gaan bekijken..
Ook staat er veel onzin bij Albums en genre..
Naja goed, is er een snelle manier om er iets netjes van te maken, of moet dat allemaal 1 voor 1 met de hand gebeuren??
Playlist gemaakt, en dan?? Zie nergens iets staan waarmee je die playlist op de iPod kan zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Een playlist maken waar je de muziek in zet waar je iPod uit mag synchroniseren.
Nee joh, dat hoeft toch niet. Je kunt meerdere nummers tegelijk selecteren en daar in één keer dezelfde artiest aan koppelen. Of als je allemaal geneuzel hebt bij 'commentaar', pak je al je nummers beet, klik je op het vinkje bij 'commentaar' en laat je de ruimte leeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over Itunes... Heeft iemand nog tips en trucs om het daar allemaal een beetje snel orderlijk te maken? Ik ben perfectionistisch genoeg om alles perfect gesorteerd in mijn iPodje te hebben willen staan, (komt nu bv vaak voor dat een artiest dubbel staat, omdat hij bv 1x met een hoofdletter word geschreven en de volgende keer niet) maar ik vind het dan ook weer vrij veel gedoe om dat nummer voor nummer te gaan bekijken..
Ook staat er veel onzin bij Albums en genre..
Naja goed, is er een snelle manier om er iets netjes van te maken, of moet dat allemaal 1 voor 1 met de hand gebeuren??
RTFM !!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kun je zelf ook bepalen welke nummers er op de iPod komen? Want ik wil er nog wat albums op die er nu dus niet opstaan.
Ik gebruik daar Yamipod voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef nelisb het volgende:
kan ik ook mp3 die op mijn ipod staat weer op mijn pc krijgen?
heb er een aantal cds opstaan die ik niet meer op mijn pc of thuis heb.
deleten in itunes ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar er staan nu liedjes in mn iPod die ik er niet op wil en hoe krijg ik er die dan vanaf? Sorry, ben echt geen techneut ofzo.
Zoals altijd zitten de waakhonden van de appel er weer bovenopquote:Apple's juridische afdeling heeft Macrumors gevorderd om een filmpje te verwijderen waarin het interface van de nieuwe generatie iPod te zien zou zijn.De site heeft het filmpje daarop offline gehaald.
Engadget meldt dat het filmpje weliswaar mogelijk helemaal vals is, maar vraagt zich af waarom Apple het dan zou laten verwijderen.
Het filmpje is inmiddels ook op YouTube
te vinden.
Sinds de lancering van de iPhone vragen veel Applefans zich af hoe de volgende iPod er uit zal zien. Analysten verwachten dat Apple nog voor het kerstseizoen een nieuwe iPod zal uitbrengen.
Bron: Engadget
iPodcopy oid..quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.yamipod.com/main/modules/home/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |