Kan ik onder in die TuneFlex ook nog de kabel aansluiten zodat hij via usb op mijn autoradio zit?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja het is heel relaxed niet halverwege de reis opeens zonder batterijen te zitten. Ik vond het wel de 50 euro waard maja dat is persoonlijk
Ga eens naar ebay.nl en zoek eens op 'nano'. Dit ding is veel te duur manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een Griffin iPod nano Auto Oplader met flexibele houder
http://www.nierle1.com/s01.php?cur=eur&sp=nl&ag=1&letterid=53&pp=aa&bnr=3301
Wat bedoel je met slepen? Hij exporteerd ze zoals ze benoemd zijn op je iPod. Dus zoals de ID-tag is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:18 schreef kokos het volgende:
[..]
Kun je met Ephpod al je nummers gewoon slepen? Zonder dat de file name verandert wordt?
Nee dat kan niet, die TuneFlex gaat namelijk in de ingang waar je normaal je usb kabel in doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:20 schreef kokos het volgende:
[..]
Kan ik onder in die TuneFlex ook nog de kabel aansluiten zodat hij via usb op mijn autoradio zit?
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slepen? Hij exporteerd ze zoals ze benoemd zijn op je iPod. Dus zoals de ID-tag is.
[..]
Nee dat kan niet, die TuneFlex gaat namelijk in de ingang waar je normaal je usb kabel in doet.
Hmm. Jammer, dan valt hij voor mij af als je geen usb kan aansluiten.quote:Maar TuneFlex bevat ook een pass-through dock connector zodat ook digitale apparaten gebruikt kunnen worden, zoals de Griffin´s iTrip met Dock Connector FM ontvanger, AirClick afstandsbediening, SmartDeck cassette adapter, of andere. Een low-high audio output switch verzekert geluid zonder verstoring.
Wij hebben er 1 van Griffin maar nu ik eens goed denk zit het er volgens mij wel op. Ik zal morgen eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef kokos het volgende:
[..]
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".
Ik wil mijn eigen mappen kunnen maken op mijn iPod, vrije toegang tot de ipod.
[..]
Hmm. Jammer, dan valt hij voor mij af als je geen usb kan aansluiten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef kokos het volgende:
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".
Ik wil mijn eigen mappen kunnen maken op mijn iPod, vrije toegang tot de ipod.
Jaja, beetje laat he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef Stpan het volgende:
Voor wie vrije mappen wil en vrij wil slepen, koop niet van die commerciele troep als een iPod. Eenmaal, nooit meer! Inferieure veel te dure rotzooi.
Cowon, iRiver, Meizu, de wereld die mp3 speler heet is zoveel mooier als je Apple iPod links laat liggen.
Idem.quote:
Verpats hem en koop een Zen. Zo meer aan het advies?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef kokos het volgende:
Idem.
T is mogelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 van Griffin maar nu ik eens goed denk zit het er volgens mij wel op. Ik zal morgen eens voor je kijken
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Verpats hem en koop een ander merk die kwaliteit ipv geile witte oordopjes en mooie kleurtjes levert. Zo meer aan het advies?
Kan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef Jurrio het volgende:
Ff een vraagje: kan je zonder iTunes of andere software een video op je iPod zetten? Ik wil nu namelijk via een andere computer dan die waar iTunes opstaat, een video op mijn iPod zetten, zonder dat de muziek eraf gaat.
Moet ik dan iets doen via Windows Verkenner oid?
Of je hebt geen USB 2.0 poort op je pc óf je hebt heeeeel veel muziekquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn iPod Video zit meer dan 2 uur aan mijn pc gekoppeld en zij is nog steeds niet vol, wtf gebeurt hier?
Oh nee, mijn batterij raakt niet vol..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:06 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Of je hebt geen USB 2.0 poort op je pc óf je hebt heeeeel veel muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |