Mijn iPod Radio Remote is laatst voor de tweede keer op rij kapot gegaan. Steeds na een maand of 2 á 3.quote:Op zondag 15 april 2007 13:02 schreef kepler het volgende:
ik heb die radio remote gekregen en dat is echt een tof dingetje. Vooral die afstandsbediening is ideaal, hoef ik niet elke keer die iPod uit mn jas te halen
kwaliteit van de radio is ook prima
Heb hem nu een half jaar, nog nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Mijn iPod Radio Remote is laatst voor de tweede keer op rij kapot gegaan. Steeds na een maand of 2 á 3.
"Oh, het bekende probleem. Geef maar hier, dan sturen we 'em op en krijg je een nieuwe", was het antwoord bij de Apple Store, toen ik hem de eerste keer bracht. Maar mijn nieuwe was dus net zo snel weer stuk, met hetzelfde probleem. Eerst werkten de iPod en de afstandbediening niet meer samen. Volume bepalen, nummers skippen, enz. kon alleen nog via de iPod Radio Remote. De iPod zelf reageerde er niet meer op als de Radio Remote was ingeplugd. Na een tijd verdween 'radio' ook uit het menu. Zo zijn er nog wel meer wat meer gedetaileerde problemen met dat ding. Ja, ik ben erg voorzichtig met het spul omgegaan. Meer mensen met problemen met de Radio Remote?
Je kan ook kopen met ClickandBuy. Weet niet meer precies hoe je zo'n account aan maakt, maar het kan welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:16 schreef mindgames het volgende:
Oh ja, nog iets. Kun je nu wel of niet met Paypal betalen in de Nederlandse iTunes Music Store? Ik zou die toffe nieuwe quiz willen downloaden voor 1 euro, maar ik heb geen CreditCard. Ik zie Paypal niet staan tussen de betaalmogelijkheden, maar lees toch vaak dat betalen met Paypal mogelijk zou moeten zijn.
Ik had vanmiddag het zelfde, maar toen ik em er uithaalde en weer in stopte werkte het wel gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef mindgames het volgende:
[..]Eerst werkten de iPod en de afstandbediening niet meer samen. Volume bepalen, nummers skippen, enz. kon alleen nog via de iPod Radio Remote. De iPod zelf reageerde er niet meer op als de Radio Remote was ingeplugd. Na een tijd verdween 'radio' ook uit het menu. Zo zijn er nog wel meer wat meer gedetaileerde problemen met dat ding. Ja, ik ben erg voorzichtig met het spul omgegaan. Meer mensen met problemen met de Radio Remote?
Bosequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben aan een nieuwe versterker + speakers toe. Hier en daar zie ik van die mooi vormgegeven all-in-one oplossingen voor je i-pod. Iemand ervaringen met een goede? Het moet fungeren als vervanging voor mijn huidige audioset.
Ah, dank je wel. Hier kan ik verder mee. Het valt me wel op dat je hebt geheugens van 2 of 4 GB (inderdaad!), en dan hebben ze in 1 keer 30 GB, m.a.w. niet modellen ertussen met zeg maar 16 GB. Of heb ik niet goed gekeken ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Stpan het volgende:
4 mb kun je 1 liedje op kwijt. 4 GB zul je denk ik bedoelen.
As je ruim rekent kom je uit op 80 mb per cd. 4 GB is dus 50 cd's.
Dat zijn verschillende ipods.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah, dank je wel. Hier kan ik verder mee. Het valt me wel op dat je hebt geheugens van 2 of 4 GB (inderdaad!), en dan hebben ze in 1 keer 30 GB, m.a.w. niet modellen ertussen met zeg maar 16 GB. Of heb ik niet goed gekeken ?
ehm, door delete in te drukken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Lexjuuuh het volgende:
ff vraagje, ik heb laatst me ipod aan me pc gehangen, en heb hem benaderd als schifstation.
toen heb ik alle muziek eruit geflikkerd, weet nog steeds niet hoe ik vanuit itunes gewoon muziek kan verwijderen, moet het altijd vervangen door iets anders ofzo.
maar nu staat alles wel nog qua titels e.d. in me podje maar de muziek niet... wie weet hoe k me ipod nou es ff helemaal schoon krijg? heb al een reset gedaan....of doe ik iets verkeerd
het is idd heel simpel, miss hetzelfde probleem als windows gebruikers met mac ondervinden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef Aventura het volgende:
Waarom vinden mensen iTunes nou zo moeilijk? Ik kon er meteen mee werken. Zelfs met de meest basale computer skills moet je dat toch kunnen snappen. Hoewel, heel veel mensen hebben die niet. Trouwens, met de handleiding kom je ook een end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |