Ik heb alleen een laptop en die laat ik ook nog wel eens op het werk staan. Wil los van mijn computer mp3's kunnen spelen op mijn stereo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:08 schreef super-muffin het volgende:
Kun je niet via je computer naar je stereo? Is makkelijker met playlists maken enzo.
Bedankt!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef SevenWonders het volgende:
Ehpod downloaden of tig andere progjes die je bestanden zo van je Ipod kunnen halen. Of je Ipod via je verkenner benaderen, de optie 'verborgen mappen laten zien' aanzetten en je ziet de map waarin je Ipod (in tig submapjes) je MP3 en video heeft opgeslagen. In zijn geheel slepen naar je HD en de complete map toevoegen aan je bibliotheek ijn Itunes...moet werken volgens mij...
Met een mooie iPod dock bedoel je neem ik aan de standaard dock van Apple?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan is een iPod geen slecht idee, lekker veel HDD ruimte en goed in iTunes je muziek organiseren, dan komt alles goed. Mooie iPod dock boven je stereosetje.
Als je een iPod dock koopt lijkt me die het best ja. Zeker inclusief de remote is het erg handig. Zo gebruik ik mijn iPod ook vaak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Met een mooie iPod dock bedoel je neem ik aan de standaard dock van Apple?
Die remote, ben je "verplicht" de te gebruiken, of kan ik ook een universele gebruiken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je een iPod dock koopt lijkt me die het best ja. Zeker inclusief de remote is het erg handig. Zo gebruik ik mijn iPod ook vaak.
Dit werkt wel... De namen van de nummers zijn alleen in de verkenner niet te herkennen... FGJM etc heten ze... Komen deze titels dan ook straks weer in mijn iTunes te staan? Heb nml geen zin om alles weer aan te gaan zitten passen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef SevenWonders het volgende:
Ehpod downloaden of tig andere progjes die je bestanden zo van je Ipod kunnen halen. Of je Ipod via je verkenner benaderen, de optie 'verborgen mappen laten zien' aanzetten en je ziet de map waarin je Ipod (in tig submapjes) je MP3 en video heeft opgeslagen. In zijn geheel slepen naar je HD en de complete map toevoegen aan je bibliotheek ijn Itunes...moet werken volgens mij...
Ibood?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Rejected het volgende:
Ik heb vandaag een 80 GB iPod besteld!
.
Ik had ook echt de dag daarvoor besloten om een ipod 30 GB te kopen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je gelukWas idd een zeer mooie prijs
Zo vol hoor, als je er films op zetquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:56 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik had ook echt de dag daarvoor besloten om een ipod 30 GB te kopen!
80 GB is misschien toch een beetje veel..
Ibood heeft deze aanbieding al vaker gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie prijs, maar dat komt omdat hoogstwaarschijnlijk binnen korte tijd een nieuwe generatie iPod's uitkomt.
Zit er dan ook eindelijk wireless opquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie prijs, maar dat komt omdat hoogstwaarschijnlijk binnen korte tijd een nieuwe generatie iPod's uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |