Wij zijn meer op zoek naar adidas, levi's enzo...maasmechelen heeft net weer een stapje hogere winkels zeg maar en dat trekt ons niet echtquote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef Riann het volgende:
wij zijn 3 weken geleden in maas mechelen en roermond geweest dan kies ik toch voor maas mechelen mijn vriendje heeft er wel mooie dingen van Boss en Versace gekocht maar bij versace is lang niet alles mooi daar moet je ook goed zoeken er zijn veel van die kamp blousjes als je begrijpt wat ik bedoel
Jammer...quote:Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wij zijn meer op zoek naar adidas, levi's enzo...maasmechelen heeft net weer een stapje hogere winkels zeg maar en dat trekt ons niet echt![]()
krozantjesheb ik nit in huis helaas
jij ook veel plezierquote:Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wij zijn meer op zoek naar adidas, levi's enzo...maasmechelen heeft net weer een stapje hogere winkels zeg maar en dat trekt ons niet echt![]()
krozantjesheb ik nit in huis helaas
Heeft billabong nog een beetje mooie zooi nu?quote:Op zondag 15 april 2007 17:53 schreef ivetje het volgende:
Drukte viel heel erg mee...het was gezellig druk zeg maar.
Verder is het ons heel goed bevallenHelaas wel vaak dat de goede maat er niet meer was ofzo, maar we zijn toch aardig geslaagd. Hebben nike-gympen, nike-shirt, puma-shirt en 1 van billabong voor hem en ik heb ook nog een hemdje van billabong. Owja, en nog een klein balletje van adidas
Adidas vond ik erg goedkoop, nike kon er ook wel mee door alleen billabong is nog best aan de prijs maar goed. Het centre zelf ziet er echt ongelooflijk nep uit...echt zo'n "wij zijn allemaal vrolijk en leven hier erg gelukkig"-gevoel kreeg ik ervan![]()
Maar goed, we zijn zeker van plan om vaker naar een outlet-centre te gaan...rosada wil ik zelf ook nog graag heen want daar zit een protest-winkel en dat vind ik echt een te gek merk
Gaastraquote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Wampi het volgende:
Maasmechelen was ook erg oke moet ik zeggen. In Roermond en Lelystad heb ik vaak het idee dat ze er collecties van 3 jaar geleden hebben hangen, zo lelijk, maar dat had ik hier helemaal niet. Heb zelf niks gekocht, vriendje een knaloranje Gaastra overhemd. Ik ga hier zeker nog eens naartoe!
In roermond jaquote:Op zondag 15 april 2007 18:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft billabong nog een beetje mooie zooi nu?
Dat vind ik nou wel mooi spul om te kopen voor deze zomer
Waar ben je nou geweest uiteindelijk?
roermond ?
Ik volg de mode ook niet echt...quote:Op zondag 15 april 2007 18:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
In roermond ja
Wat wampi zegt had ik helemaal niet...vond het er prima uitzien, maar goed ik volg de mode ook niet echt op de voet. Verder hing er heel veel neutraal spul bij, iets wat je na 3 jaar nog steeds kan dragen zonder dat het eruit ziet dat het oud is
Bataviastad vind ik ook karigquote:Op zondag 15 april 2007 18:47 schreef Wampi het volgende:
ik volg de mode ook niet, maar ik vond zéker in bataviastad dat het allemaal prut was. roermond is al een heeeeel stuk beter ja, daar was ik m'n vorige post misschien een beetje te negatief over. en ik vond maasmechelen dan nóg weer iets beter.
gekkerdquote:Op zondag 15 april 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters, ik dacht dat roermond in de buurt van rotterdam lag
't is bijna 2 uur rijden voor mij
Kleine kans dat ik daarheen ga dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |