quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef DaMook het volgende:
Op mijn zolderkamertje is de airco nu een aangenaam temperatuurtje van 18 graden te maken.
Een klein beetje.quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Nou nou, het wordt een beetje warmer en iedereen is van slag.
op mijn kamer is het echt niet te doen... 's zomers slaap ik ook wel eens bij m'n zusje omdat het soms met gemak 40+ wordt...quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Nou nou, het wordt een beetje warmer en iedereen is van slag.
Lekkere plaat! was nog veel te horen tijdens de Classic Request week een paar maanden terug. Over 40 minuten even de 3FM Awards checken op Nederland 3.quote:Op zondag 15 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Stond dit nummer trouwens in de lijst van de 100 beste nummers uit Nederland?
http://www.youtube.com/watch?v=F49S7gDuzVU
Klassieker.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is Duran Duran Nederlands![]()
schiet me maar af, dat wist ik echt niet
!
Het weekend van de NL pop is afgesloten met de 3FM Awards, dus na 19 uur was er meteen veel buitenlands.quote:Op zondag 15 april 2007 21:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en supergrass ook al nederlands....... of is het al afgelopen?
Nu pasquote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef borisz het volgende:
bed opgemaakt en een dunner deken uit de kast gehaald
Je moest een wit bandje hebben, en na wat gepush kwam dat wel goedquote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Was de drank gratis?
Tof man! heb je ook pics gemaakt?quote:
Sander de heer, Giel beelen, Gerard Ekdom, Krezip, The Sheer, WT, Van Velzen, Jurneeey kaagman. Ach het stikte van de BN'ersquote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof man! heb je ook pics gemaakt?
Heb je nog 3FM-ers gesproken? na de reclame de 3FM Awards op TV.
Jammerrrr.quote:Op zondag 15 april 2007 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
En neen, ik was voor werk heen. Dus geen pictures
Nu op nederland 3 !quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhm! die waren vanavond toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |