Alle plekken...dat is dus gewoon net zoiets als cartographerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel. Als je alle plekken vanquisht dan krijg je de Vanquisher titel.
Nee cartographer is zwaar irritant met al dat wall-hugging.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alle plekken...dat is dus gewoon net zoiets als cartographer
En ja hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok dat ik vandaag voor mijn Ritualist weer een mini jade armor krijg.![]()
Eensch. Dat beetle racing is echt buggy als ik weet niet wat. Ik krijg te veel last van lag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had presents verwacht oid maar dit is gewoon dezelfde spelletjes als anders en vuurwerk om de zoveel tijd....BORING!!!
Heb nog wel een Paashaas voor hemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nog wel een potje ale voor je...kan je al je zorgen even wegzuipen![]()
Maar is wel balen hoor.
kijk met items heb ik geen problemen, ik farm ze wel :>quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb bijna altijd rond de 1-5k, daar leer je wel mee leven hoor :p Collectors ftw <3
Wat heb je gekregen als 2nd birthday pet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:26 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
kijk met items heb ik geen problemen, ik farm ze wel :>
Kan natuurlijk ff me 2nd bday pet morgen verkopen voor 100k + heel wat ectos lol
Ennuh vanavond iemand zin in HM, zit al dagen vast in de Wilds, waar je door de eerste groep mesmers op ruim -10 degen wordt gezet. En waar je minions gejat worden, zodat ze geen master meer hebben.
Erg leuk, en niet te doen met hench/hero's.
*maar niks zegt als ingame miljonairquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb bijna altijd rond de 1-5k, daar leer je wel mee leven hoor :p Collectors ftw <3
Als het goed is krijg ik die van mij vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
*maar niks zegt als ingame miljonair*
Wie heeft er al een 2nd year pet? Ik wil een Gwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |