ja kon er niks aan doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey!![]()
De op is gequote... [afbeelding]
Anyhow, hoest hier?!

Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:08 schreef Elegy het volgende:
Ik wil dat fishy suit voor mijn necro. Maar dan moet ik daar wel eerst zien te komen, de afgelopen twee weken heb ik nauwelijks gespeeld eigenlijk
Maar ben wel blij met mijn outfit voor mijn para, ziet er classy uit

Fishy suit is de high-end necro armor van Nightfall. Wordt ook wel zo genoemd omdat het wel wat weg heeft van de vinnen van een vis. Ze bewegen trouwens ook in de windquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?
Ben gisteren met een nieuwe character door het poortje van Ascalon gegaan. Kan nu dus alle quest weer doen maar heb er wel zin in.
Heb nu een Elementist gedaan.

moet gewoon een nieuwe OP komen lijkt mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast. Ik heb alleen het idee dat de plaatjes het niet echt doen? Of ze laden heel erg traag.

Makkelijkste en goedkoopste manier is gewoon veel van die quests doen waar je van die dingen krijgt die je kan inwisselen voor rubies enz. want je kan geen rubies farmen. Die droppen gewoon random.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik gooi m'n vraag ook maar eens hier neer; iemand die een snelle/eenvoudige manier weet om rubies te verzamelen? Die krengen zijn zo duur en ik wil ze gebruiken voor Neco Vabbi armor

Ik zal proberen wat meer online te zijn, want Hard Mode is zeker het proberen waard.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef DarkY.NL het volgende:
dit weekend de Hard Mode (en dubbele punten voor LB en Sunspear)....
Dus hopen dat er veel van de guild online zijn, want vanaf het moment dat Hard Mode er is, zal ik hoogstwaarschijnlijk daar veel mee bezig zijn en hopelijk anderen ook zodat we het tezamen kunnen doen

Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Uhh woef??
Ik ben in alle 3 druk bezig.
Krijg je die birthday pet op de dag dat je je account hebt geactiveerd of gewoon in de maand.
Ik ben op 27 mei begonnen met spelen vorig jaar.
Krijg ik het kadootje dan pas of gewoon op de 1ste dag van mei.
Of krijg je hem als er precies 12 maanden voorbij zijn

Dankjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.
Mijn Monk, Ranger, Mesmer en Necro worden dit jaar al 2 jaar.![]()

Vorig jaar had ik echt geen geluk met mijn minipets. Ik kreeg 4 Jade Armors en mijn beste mini pet tot nu toe is een Mini Shiro.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dankje
Ben benieuwd wat voor kado's jij zal krijgen.
Volgens mij gaan ze voor een 2 jarig character iets anders geven dus ben benieuwd.
EDIT: crap duurt dus nog een dikke maand maar het was 24 mei inplaats van 27 dus dat scheelt wel ff een aantal dagen![]()

Nahquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:
Ach, minipets... breek me de bek niet open

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |