abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 15 april 2007 @ 00:42:03 #26
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48338694
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Amanda niet
Die hondjes worden niet voor niets kuttelikkers genoemd...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 15 april 2007 @ 00:42:17 #27
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48338699
Duidelijk te zien wat het niveauverschil is tussen Huub en Nicolaas.
Nicolaas neemt Jaap op subtiele wijze in de maling, op zo'n manier dat Japio er zelf ook nog schik in heeft.
Huub verschijnt ten tonele, en het eerste wat hij doet is proberen een voetbal tegen het hoofd van Jaap te schieten, waarna hij binnen een minuut Jaap ook weer verbaal schoffeert.
Het wordt hoe langer hoe meer schrijnend duidelijk dat Huub zijn kruit verschoten heeft en weinig anders in zijn mars heeft dan banaliteiten en platvloersheden.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48338701
AAAAAAAAA Brian baalt van de ballonnen, hij heeft ze nog niet gelezen
pi_48338706
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Hmmm, varkensbilletjes au bain chloride.
Vreten uit jouw cuisine lijkt me nu niet zo aantrekklijk
  zondag 15 april 2007 @ 00:43:38 #30
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_48338729
Gadver, zegt die Brainless nu dat ze vanavond het zwembad zijn ingegaan
om op die manier ZONDER zenders informatie uit te kunnen wisselen ??

Redactie, als jullie meelezen, eindelijk eens een sanctie svp .....
.
pi_48338730
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Die hondjes worden niet voor niets kuttelikkers genoemd...
Ik had liever gehad dat je me niet zou uitleggen..
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48338748
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:42 schreef Ning het volgende:
AAAAAAAAA Brian baalt van de ballonnen, hij heeft ze nog niet gelezen
en nog nooit gebruikt?
  zondag 15 april 2007 @ 00:45:05 #33
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48338771
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had liever gehad dat je me niet zou uitleggen..
Hierbij mijn excuus, onoprecht en welgemeend.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_48338788
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Hmmm, varkensbilletjes au bain chloride.
Als je die wilt gaan barbecuen zul je een rooster over De Kuip in Rotterdam
moeten leggen !!
pi_48338797
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Hierbij mijn excuus, onoprecht en welgemeend.
Dank ... Wil dat niet zo plastisch lezen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48338846
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Duidelijk te zien wat het niveauverschil is tussen Huub en Nicolaas.
Nicolaas neemt Jaap op subtiele wijze in de maling, op zo'n manier dat Jaio er zelf ook nog schik in heeft.
Huub verschijnt ten tonele, en het eerste wat hij doet is proberen een voetbal tegen het hoofd van Jaap te schieten, waarna hij binnen een minuut Jaap ook weer verbaal schoffeert.
Het wordt hoe langer hoe meer schrijnend duidelijk dat Huub zijn kruit verschoten heeft en weinig anders in zijn mars heeft dan banaliteiten en platvloersheden.
Concur, maar ik denk dat het Huub, ondanks de banaliteit van zijn goedkope scheldtirades, toch ergens anders om te doen is dan Jaap keer op keer in zijn eer te krenken. Denk dat het meer een spelletje van aantrekken en afstoten is, om Jaap op de strategisch goede momenten over te halen te handelen in Huubs belang... Huub lijkt zich namelijk wel heel goed in de oren te hebben geknoopt dat hij de enige was voor wie Jaap (qua 'niveau' ) zo nu en dan nog eens een goed woord overhad... Ik kan me niet voorstellen dat de haat bij Huub zo diep zit dat al die platte verwensingen zijn prioriteit hebben....
  zondag 15 april 2007 @ 00:49:30 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48338872
Ik denk dat Japio nog wel even een bal aan Huub gaat retourneren... gewoon even wat reflexen test...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_48338880
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef FuTilE het volgende:
Die Nicolaas zou ergens een gevierd rebellenleider moeten worden. In Drenthe ofzo...
Afscheidingsbeweging Frieslân?
pi_48338889
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Duidelijk te zien wat het niveauverschil is tussen Huub en Nicolaas.
Nicolaas neemt Jaap op subtiele wijze in de maling, op zo'n manier dat Japio er zelf ook nog schik in heeft.
Huub verschijnt ten tonele, en het eerste wat hij doet is proberen een voetbal tegen het hoofd van Jaap te schieten, waarna hij binnen een minuut Jaap ook weer verbaal schoffeert.
Het wordt hoe langer hoe meer schrijnend duidelijk dat Huub zijn kruit verschoten heeft en weinig anders in zijn mars heeft dan banaliteiten en platvloersheden.
Het viel mij ook al op. Ik denk dat ie weer aan de alcohol heeft gezeten....
pi_48338906
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Japio nog wel even een bal aan Huub gaat retourneren... gewoon even wat reflexen test...
Dat zegt hijzelf al een tijdje, maar er komt vrij weinig van terecht tot nu toe.
  zondag 15 april 2007 @ 00:51:31 #41
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48338912
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:50 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Afscheidingsbeweging Frieslân?
Hij is welkom....
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 15 april 2007 @ 00:51:59 #42
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48338919
Eric's hormonen vliegen om zijn oren met aan de ene kant Huub en aan de andere kant Nicolaas.



Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 15 april 2007 @ 00:52:13 #43
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48338924
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Concur, maar ik denk dat het Huub, ondanks de banaliteit van zijn goedkope scheldtirades, toch ergens anders om te doen is dan Jaap keer op keer in zijn eer te krenken. Denk dat het meer een spelletje van aantrekken en afstoten is, om Jaap op de strategisch goede momenten over te halen te handelen in Huubs belang... Huub lijkt zich namelijk wel heel goed in de oren te hebben geknoopt dat hij de enige was voor wie Jaap (qua 'niveau' ) zo nu en dan nog eens een goed woord overhad... Ik kan me niet voorstellen dat de haat bij Huub zo diep zit dat al die platte verwensingen zijn prioriteit hebben....
Ik vrees dat Huub's spel niet zo bewust is als jij denkt. Hiij uit die platte verwensingen omdat hij denkt dat hij daarmee scoort in de populariteits poll. Hij had er eerder gelijk mee en ik vraag me af of hij zich realiseert hoe veranderlijk zijn publiek is.
Here we are now, entertain us.
pi_48338929
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Concur, maar ik denk dat het Huub, ondanks de banaliteit van zijn goedkope scheldtirades, toch ergens anders om te doen is dan Jaap keer op keer in zijn eer te krenken. Denk dat het meer een spelletje van aantrekken en afstoten is, om Jaap op de strategisch goede momenten over te halen te handelen in Huubs belang... Huub lijkt zich namelijk wel heel goed in de oren te hebben geknoopt dat hij de enige was voor wie Jaap (qua 'niveau' ) zo nu en dan nog eens een goed woord overhad... Ik kan me niet voorstellen dat de haat bij Huub zo diep zit dat al die platte verwensingen zijn prioriteit hebben....
zou huub vroeger zoveel gepest zijn dat hij al zijn vroegere frustaties nu botviert op andere bewoners met treiteren en schelden
pi_48338935
Morgen seks Huub en Lieke?
pi_48338946
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:52 schreef F04 het volgende:
Morgen seks Huub en Lieke?
Huub wil,Lieke niet.
pi_48338952
Voor Huub is iedereen daar behoorlijk bang. Raar toch eigenlijk dat het kleine ventje voor zoveel opschudding blijft zorgen. Hij drinkt nauwelijks meer ( en zeurt daar weinig over!) en draagt nog steeds het totale programma.

Nicolazerus is al afgezakt naar .... niveau supersaai.
Het heeft weinig meerwaarde! Geweldig dat ieder gesprek vroeg of laat in de kooi en daarbuiten over Huub gaat.

Net als in topics van anderen komt ieder gesprek al snel op.... Huub.

Heel raar, maar dan doe je er dus wel toe. Dat kan niet iedereen zeggen.
  zondag 15 april 2007 @ 00:54:16 #48
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48338958
NEEEEEEEEEEEEEEE.... Jaap zegt net dat ie wel met Cora sex wil hebben in DGK....
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 15 april 2007 @ 00:54:55 #49
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48338973
Eric is benieuwd of Huub gaat sexen met Lieke. Nicolaas gelooft er niet in



Jaap wil wel sex met Cora in de kooi, hij heeft het ook al met haar gedaan.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48338976
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE.... Jaap zegt net dat ie wel met Cora sex wil hebben in DGK....
En jij met Natas
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')