Ik zit in Maastrichtquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ook van plan binnenkort tankstations te openen, in welke stad zit jij Misanthropist? En heb je goede kwaliteit?
kijk daar houd ik vanquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik zit in Maastricht
Tankstations kosten geen reet en maken vrijwel meteen winst dus ideaal spul.
De kwaliteit van mijn groothandels zit momenteel rond de 250, maar I'm working on it
je gaat wel heel snelquote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Jump het volgende:
Waarschijnlijk dat ik deze week 10 winkeltjes ga hebben
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)quote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Jump het volgende:
Waarschijnlijk dat ik deze week 10 winkeltjes ga hebben
In de hoeveelste ronde zit je al? Upgraden van mijn hoofdkantoor ga ik donderdag doen, dat het tegen het weekend gedaan is. Dan kan ik volgende week, als ik het geld heb, goed doorbouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)
Ik moest net toch even 1 rondje wachten voordat ik verder kon naar HK5, waar ik nu dus geduldig op zit te wachten!quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)
why not?quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef Jump het volgende:
Het lijkt me nu nog niet handig om in eenzelfde beurt een auto te stelen en deel te nemen aan een BO
ik krijg geen zwart geld meer binnenquote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef Jump het volgende:
80k is ook niet echt de moeite om te gaan wassen.
Hoe werken die megawitwas transactie's? Heb er nog nooit aan 1 mee gedaan. Eens in de zoveel tijd (als ik 750k zwart geld heb) was ik wat geld voor mezelf wit, maar wat houdt zo'n mwt precies in?quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef Misanthropist het volgende:
4 ton verdienen?
MWT=2153
ww=witwassen
8mln, 5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |