lees ff wat erover staat op megatycoonhelp.nl, volgens mij heeft het niet veel zin:quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ze beide gePM'tde ene wil ze wel verkopen als ze 50 % zijn (zal zijn als de hij 50 % op de inkoopwaarde winst heeft) en de andere is bereid ze te verkopen
quote:Wanneer je aandelen uitgeeft ontvang je hiervoor geld, namelijk de normale waarde van je aandeel × het aantal aandelen wat je uitgeeft. Je kunt je eigen aandelen wel kopen, maar pas 1 update nadat je ze hebt uitgegeven. Je eigen aandelen tellen niet mee in je vermogen, wat inhoud dat het géén zin heeft om aandelen uit te geven en daarna snel weer op te kopen zodat je vermogen groeit.
mijn vermogen is veel te hoog, dus als het daalt is het goed vind ik, hoef ik ook weer minder bealsnting te betalenquote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
lees ff wat erover staat op megatycoonhelp.nl, volgens mij heeft het niet veel zin:
[..]
hoe kan je vermogen nu te hoog zijn? heb je al een nieuw HK gekocht? Hoeveel winkels heb je nu? Zelfs mijn vermogen van 109 mln. is niet te hoogquote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn vermogen is veel te hoog, dus als het daalt is het goed vind ik, hoef ik ook weer minder bealsnting te betalen
jep kan je gewoon gebruiken als vluchtauto bij ramkrakenquote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef renetje19 het volgende:
vraagje, in mijn container zat een f1 auto, kan ik die ook inzetten als vluchtauto bij inbraken? of kan dat niet omdat er niet zoveel man mee kan?
ik vind mijn vermogen te hoogquote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe kan je vermogen nu te hoog zijn? heb je al een nieuw HK gekocht? Hoeveel winkels heb je nu? Zelfs mijn vermogen van 109 mln. is niet te hoog
geef maar wat aan mij danquote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind mijn vermogen te hoog
wat is je criminele status? Over hoeveel rondes? Welk nummer heeft de BO?quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Sandyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste een bankoverval op kunt zetten? Heb het vandaag eens voor het eerst geprobeerd, maar weet niet of het lukt.
Smeergeld: 50k
Steden beschikbaar: alle
Bank: medium
Iemand nog tips voor de volgende keer? (er kan overigens bij deze nog gejoined worden).
Klopt, net alsquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef Eronymus het volgende:
...
ow ik dacht dat een bankoverval meer kans van slagen heeft als je langere voorbereiding doet....
maar ik heb er nog geen ervaring mee....
Bron: http://www.megatycoonhelp.nl/niveau6_zwartcircuit.phpquote:Hoe groter de bank, hoe groter de buit. Hoe kleiner de bank, hoe groter de kans op slagen. Hoe meer mensen er mee doen, hoe groter de kans van slagen. Hoe hoger de criminele status van de deelnemers, hoe hoger de kans van slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |