Yo bedankt voor de info...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Beach het volgende:
Start gewoon je adviseur en zoeken.
Ziet er goed uit, zo'n bestand!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Jump het volgende:
In de vorige ronde iets geïnvesteerd
[afbeelding]
vooral die laatste is mooi, een verdubbeling van de ronde ervoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Jump het volgende:
1.432.044 ¤
1.874.588 ¤
2.561.017 ¤
5.184.206 ¤
Het verloop van mijn omzetNu 2,8 miljoen in me kas, en in de vorige ronde was mijn inkopen van voorraden ook 2,8 miljoen. Dus even een ronde kalm aan doen, en zorgen dat ik niet onder de 0 ga.
keer erna, je krijgt dan een waarschuwing te zien in hoofdschermpjequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:29 schreef Jump het volgende:
Ronden negatief 4x (achter elkaar)
Is dat nu de volgende ronde dat ik dat ik geen negatief kassaldo mag hebben, of pas de ronde erna?
Voor de zekerheid er maar iets boven blijven
quote:Vraag: Mag ik rood staan?
Antwoord: Ja, max. 5 ronden achter elkaar, VOOR het begin van de 6e update moet je positief staan anders worden je account en alle gegevens gewist!
quote:Totale inkomsten ¤ 75.655.534
Totale uitgaven ¤ 106.111.613
Saldo ¤ -30.456.079
het gaat redelijk met svc_incquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Beach het volgende:
Start gewoon je adviseur en zoeken.
kan je zelf niet kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
lol iets uitgebreider?
nog steeds in Eindh?
quote:loginnaam SVC_Inc
Manager Steven.en.NaOmi
Niveau 1
Hoofdstad Groningen
Actief sinds 24-04-2006
Eventuele teamsite (Nog) geen site
Status ondernemer 668 (President-directeur)
Status crimineel 930 (THE Godfather)
Status politiek 262
Lid van (partij) Geen partij
Lid van (clan) TOP_Criminelen
ja, maar om het geld in kas 'niets' te laten doen is nog meer zonde. Ik zeg investeren in voorraad of in nieuwe winkels!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog ruim ¤ 5 miljoen over. maar ik wil ff geen nieuwe winkel openen, omdat ik eerst meer wil verkopen met mijn huidige, want ik vind het onzin om een aantal winkels te hebben, waarbij je maar een beetje verkoopt, ipv dat je minder winkels waarbij je meer verkoopt.
heb nog maar ff wat goederen ingekocht tegen hoge kwaliteit. Ik ga er van uit dat ik voor een zelfde prijs meer producten met een hogere kwaliteit zal verkopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, maar om het geld in kas 'niets' te laten doen is nog meer zonde. Ik zeg investeren in voorraad of in nieuwe winkels!
ik hoop dat ik ook weer eens een container heb geheeldquote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Jump het volgende:
23-04-2007 Je hebt door de winst van IJzeren Hein ¤ 80.000 met een bet verdiend.
23-04-2007 Je hebt door de winst van IJzeren Hein ¤ 80.000 met een bet verdiend.
23-04-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 3080 stuks Kipfilet
Toch blij dat ik gewonnen heb metd e race, met die kipfilets ben ik niet veel
dat had ik ook en ik vond het in het begin ook echt bijzonder kut, maar aan de andere kant maakt het geen fuck uit voor je spel. als je ze terugkoopt kost het je alleen maar geld. Als ik mijn aandelen in de eerste ronde allemaal had verkocht en nu verkocht dan had ik toch wel een flinke duit winst gehad, maar nu is het op zich wel leuk als je ziet dat er al ruim een maand niet meer in gehandeld is vanwege het koersverloop (ze zijn meer dan zes keer zo duur geworden als toen ik in niveau 5 aankwam)quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik aandelen terugkopen? Want ik wist niet dat men automatisch aandelen uit ging gevenen nu zijn die dus gekocht door anderen
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat had ik ook en ik vond het in het begin ook echt bijzonder kut, maar aan de andere kant maakt het geen fuck uit voor je spel. als je ze terugkoopt kost het je alleen maar geld. Als ik mijn aandelen in de eerste ronde allemaal had verkocht en nu verkocht dan had ik toch wel een flinke duit winst gehad, maar nu is het op zich wel leuk als je ziet dat er al ruim een maand niet meer in gehandeld is vanwege het koersverloop (ze zijn meer dan zes keer zo duur geworden als toen ik in niveau 5 aankwam)
Ik heb er max. 220.000 uitgegeven en daarvan heb ik er zelf 40.000quote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.
slotkoers vorige ronde: ¤ 99,69
huidige koers: ¤ 105,50
dat doe je best netjes danquote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd dingen graag voor 100 % van mijzelf.
slotkoers vorige ronde: ¤ 99,69
huidige koers: ¤ 105,50
stuur 'm gewoon een pm met als dreigement dat je anders de waarde laat dalenquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik heb er max. 220.000 uitgegeven en daarvan heb ik er zelf 40.000
De andere 180.000 zijn in het bezit van "Hapkars".
Als ik de mogelijkheid krijg koop ik ze terug
zodra je niveau 5 betreedtquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Jump het volgende:
Die aandelen, wanneer worden die uitgegeven?Zodat ik ze zelf kan kopen dus
aandelen kopen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb nog ruim 2 miljoen over.. Iemand ideeen?
En die worden automatisch uitgegeven?quote:
quote:Klik bovenaan in de blauwe balk op 'Aandelen uitgeven' om meer aandelen van jouw bedrijf uit te geven. Je bedrijf is verdeelt in 500.000 aandelen waarvan er standaard 100.000 al op de markt staan wanneer je niveau 5 haalt. Wanneer een deelnemer 250.001 aandelen of meer van een ander bedrijf in bezit heeft, betekent het dat diegene het bedrijf voor meer dan 50% in handen heeft en zal diegene de volgende update dan ook alle bedrijven en voorraden ontvangen van de betreffende persoon, mits de status van het hoofdkantoor hoog genoeg is.
lees ff wat erover staat op megatycoonhelp.nl, volgens mij heeft het niet veel zin:quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ze beide gePM'tde ene wil ze wel verkopen als ze 50 % zijn (zal zijn als de hij 50 % op de inkoopwaarde winst heeft) en de andere is bereid ze te verkopen
quote:Wanneer je aandelen uitgeeft ontvang je hiervoor geld, namelijk de normale waarde van je aandeel × het aantal aandelen wat je uitgeeft. Je kunt je eigen aandelen wel kopen, maar pas 1 update nadat je ze hebt uitgegeven. Je eigen aandelen tellen niet mee in je vermogen, wat inhoud dat het géén zin heeft om aandelen uit te geven en daarna snel weer op te kopen zodat je vermogen groeit.
mijn vermogen is veel te hoog, dus als het daalt is het goed vind ik, hoef ik ook weer minder bealsnting te betalenquote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
lees ff wat erover staat op megatycoonhelp.nl, volgens mij heeft het niet veel zin:
[..]
hoe kan je vermogen nu te hoog zijn? heb je al een nieuw HK gekocht? Hoeveel winkels heb je nu? Zelfs mijn vermogen van 109 mln. is niet te hoogquote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn vermogen is veel te hoog, dus als het daalt is het goed vind ik, hoef ik ook weer minder bealsnting te betalen
jep kan je gewoon gebruiken als vluchtauto bij ramkrakenquote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef renetje19 het volgende:
vraagje, in mijn container zat een f1 auto, kan ik die ook inzetten als vluchtauto bij inbraken? of kan dat niet omdat er niet zoveel man mee kan?
ik vind mijn vermogen te hoogquote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe kan je vermogen nu te hoog zijn? heb je al een nieuw HK gekocht? Hoeveel winkels heb je nu? Zelfs mijn vermogen van 109 mln. is niet te hoog
geef maar wat aan mij danquote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind mijn vermogen te hoog
wat is je criminele status? Over hoeveel rondes? Welk nummer heeft de BO?quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Sandyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste een bankoverval op kunt zetten? Heb het vandaag eens voor het eerst geprobeerd, maar weet niet of het lukt.
Smeergeld: 50k
Steden beschikbaar: alle
Bank: medium
Iemand nog tips voor de volgende keer? (er kan overigens bij deze nog gejoined worden).
Klopt, net alsquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef Eronymus het volgende:
...
ow ik dacht dat een bankoverval meer kans van slagen heeft als je langere voorbereiding doet....
maar ik heb er nog geen ervaring mee....
Bron: http://www.megatycoonhelp.nl/niveau6_zwartcircuit.phpquote:Hoe groter de bank, hoe groter de buit. Hoe kleiner de bank, hoe groter de kans op slagen. Hoe meer mensen er mee doen, hoe groter de kans van slagen. Hoe hoger de criminele status van de deelnemers, hoe hoger de kans van slagen.
Ik zit in Maastrichtquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ook van plan binnenkort tankstations te openen, in welke stad zit jij Misanthropist? En heb je goede kwaliteit?
kijk daar houd ik vanquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik zit in Maastricht
Tankstations kosten geen reet en maken vrijwel meteen winst dus ideaal spul.
De kwaliteit van mijn groothandels zit momenteel rond de 250, maar I'm working on it
je gaat wel heel snelquote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Jump het volgende:
Waarschijnlijk dat ik deze week 10 winkeltjes ga hebben
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)quote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Jump het volgende:
Waarschijnlijk dat ik deze week 10 winkeltjes ga hebben
In de hoeveelste ronde zit je al? Upgraden van mijn hoofdkantoor ga ik donderdag doen, dat het tegen het weekend gedaan is. Dan kan ik volgende week, als ik het geld heb, goed doorbouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)
Ik moest net toch even 1 rondje wachten voordat ik verder kon naar HK5, waar ik nu dus geduldig op zit te wachten!quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nice, ik zit nu aan de 29 stuks (waarvan 15 scootershops en 14 tankstations) en drie tankstation-groothandels. Als ik jou was zou ik deze of volgende ronde beginnen aan de upgrade van je hoofdkantoor (daarna moet je namelijk alleen maar wachten op een nieuw hoofdkantoor, aangezien je over het algemeen sneller groeit dan je hoofdkantoren kan bouwen)
why not?quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef Jump het volgende:
Het lijkt me nu nog niet handig om in eenzelfde beurt een auto te stelen en deel te nemen aan een BO
ik krijg geen zwart geld meer binnenquote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef Jump het volgende:
80k is ook niet echt de moeite om te gaan wassen.
Hoe werken die megawitwas transactie's? Heb er nog nooit aan 1 mee gedaan. Eens in de zoveel tijd (als ik 750k zwart geld heb) was ik wat geld voor mezelf wit, maar wat houdt zo'n mwt precies in?quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef Misanthropist het volgende:
4 ton verdienen?
MWT=2153
ww=witwassen
8mln, 5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |