mee eens rooiequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat ik dus niet echt eerlijk vind.
vind wel dat Eric te vals word afgeschilderd hier.
Hij heeft een hekel aan Natas en laat dat merken ook.
En dat vind ik wel eerlijk,hij slijmt niet.
Nog steeds niet dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nicolaas een van de weinige mannen waarvan ik snap dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden.
Normaliter heb ik daar maar heel weinig kijk op.
Zijn fijne broer, en de rest ken ik gelukkig al helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een sjappies!
Zeker familie van Brian?
Hij ligt je een beetje zwaar op de maag? Als een toetsenbord zeg maar?quote:
Hij is alleen gedaald omdat hij zogenaamd Huubje pakte in zijn slaap.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik mag hem wel/ook graag, ik vind het ook geen meeloper.
OMG!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een sjappies!
Zeker familie van Brian?
Hahahaha dat zal zeker meewegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ligt je een beetje zwaar op de maag? Als een toetsenbord zeg maar?![]()
Inderdaad echt walgelijk wat een volkquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef doesss het volgende:
[..]
OMG!
Ordinair, ordinairder, ondinairst, familie van Nobrains.
moeder netty is weer trots op haar zoon met zijn vrienden... de politie hoeft niet verder te zoeken, maar kijken net als ons de streams...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn fijne broer, en de rest ken ik gelukkig al helemaal niet.
De pliesie in Almere heeft iig een paar uurtjes weinig te doen...
Meid?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Visite mag toch maar een uur blijven?
Die meid lijkt trouwens wel al dronken.
Daar zat ik ook net naar te kijken, geen porum die witte sokken onder een korte broekquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:47 schreef Ecila111 het volgende:
Die witte sokken van Jaap! Terwijl de bovenkant wel hip is voor Jaaps doen.
Ben het helemaal met je eens, begrijp ook echt helemaal niet wat er zo sexy is aan die oplichter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal zeker meewegen![]()
Maar ik vind Nicolaas hele gemene ogen hebben, daar zou ik als eerste op afknappen.
En ik knap ook af op alcoholisten.
En ik knap ook ontzettend af op mensen die met hun mond de wereld regeren, maar geen daden er tegenover stellen.
Ach, je noemt een paar minpuntjes..... is bij Nicolaas te overzien. Rest compenseert.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal zeker meewegen![]()
Maar ik vind Nicolaas hele gemene ogen hebben, daar zou ik als eerste op afknappen.
En ik knap ook af op alcoholisten.
En ik knap ook ontzettend af op mensen die met hun mond de wereld regeren, maar geen daden er tegenover stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |