Omdat ik in een ander topic bezig wasquote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Want ik neem wel zelf de verantwoordelijkheid hoor. Echter, daar weet ze gretig misbruik van te maken.
Ik zag dat ze een half uurtje geleden nog online was, terwijl ik hier al een uurtje of wat present ben. En zoals gewoonlijk vertoont ze zich nu niet meer in dit topic, omdat ik haar door heb. Waarom flikt die teut dat trucje iedere keer weer?
Je liegt wederom. Want je hebt vrijwel zeker iets van 30 klonen geband. Hooguit een paar staan in de banmeldtopic vermeld, van de rest wordt er geen gewag gemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je van alle 150x geen een keer gebanned sukkeltje
Nee, ik kan alleen slecht tegen dat smerige gedoe van haar.quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef teamlead het volgende:
heeft ze een speeltje van je afgepakt dan ofzo
Ah ja, Kastanova, ik herinner me een topic over foto's waar je ook al niet kwam opdagenquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Je liegt wederom. Want je hebt vrijwel zeker iets van 30 klonen geband. Hooguit een paar staan in de banmeldtopic vermeld, van de rest wordt er geen gewag gemaakt.
Hierbij heb je de zoveelste antwoord op je vraag waarom je zo huichelachtig als de ziekte bent. Wel in mindere mate dan kastanova, maar toch.
Lezen skelequote:Op maandag 16 april 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
Wat een rare naam voor een kloon van Kasta
Omdat ik vroeg om de bedrijfsgegevens, en die leverde hij simpwelweg niet. Dat is zo kraakhelder als wat, echter, jullie trappen allemaal met open ogen in z'n manipulaties.quote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, Kastanova, ik herinner me een topic over foto's waar je ook al niet kwam opdagen
Gelukkig hebben we jou om dat aan de kaak te stellenquote:Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Omdat ik vroeg om de bedrijfsgegevens, en die leverde hij simpwelweg niet. Dat is zo kraakhelder als wat, echter, jullie trappen allemaal met open ogen in z'n manipulaties.
Tuurlijk, heb voorbeelden zat. Daarnet maakte ik een simpel voorbeeldje, begin jij maar eens met beantwoorden, juffertje.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef yvonne het volgende:
Huichelachtig als de pest,
verder kom je niet hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |