Jump maar doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zet 1 van die 2 eens op zwart.. misschien dat dat helpt
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb geen zin om me in te lezen, waar gaat het over ?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....
zoiets
Weet ik veulquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]dat meen je niet
Hoe is hij dan ooit aan zijn kleurtje gekomen??
ga jij daar niet over danquote:
Dan gaat dit hem kuddo's kostenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....
zoiets
Dan moet je zoiets ook goed doen he Jumpquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Jump het volgende:
Ja hoiHij staat dan wel in het banmeldtopic, blijkbaar heb ik de ban niet gezet
Nou, dat topic is dus ook vrij nutteloosquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Jump het volgende:
Ja hoiHij staat dan wel in het banmeldtopic, blijkbaar heb ik de ban niet gezet
misschienquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een topic waar een beetje ruzie wordt gemaakt, is al weer lang geleden.
Ben ik op het goede adres?
Zo te zien nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een topic waar een beetje ruzie wordt gemaakt, is al weer lang geleden.
Ben ik op het goede adres?
Dat k33t-gedoe was slechts een kloon. Volgende keer je bronnen beter napluizen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
k33t..
lang gebanned, komt altijd met kloons
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
Oeh... yvonne gaat 'n newbie bitchslappen...
Pakt allen bier en chips.
Je mag hier dictators niet demoniseren jij vuige rekelquote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..
quote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef ReckonN het volgende:
Demoniseren? Ik vertel hier slechts de droge details.
komt het haar niet uit, en schaadt ook de relatie met dr dochtertje? Tja, so be it.
Je heb eenmaal dat soort zielige figurenquote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand anders de verantwoordelijkheid geven over jouw eigen gedrag.... Blijft mooi![]()
Waarover héb je het? Want ik neem wel zelf de verantwoordelijkheid hoor. Echter, daar weet ze gretig misbruik van te maken.quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand anders de verantwoordelijkheid geven over jouw eigen gedrag.... Blijft mooi![]()
Ik heb je van alle 150x geen een keer gebanned sukkeltjequote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |