Jump maar doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zet 1 van die 2 eens op zwart.. misschien dat dat helpt
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb geen zin om me in te lezen, waar gaat het over ?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....
zoiets
Weet ik veulquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]dat meen je niet
Hoe is hij dan ooit aan zijn kleurtje gekomen??
ga jij daar niet over danquote:
Dan gaat dit hem kuddo's kostenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vage kutkloon post opmerking over yvonne... yvonne opent topic, jump bant kutkloon, potentieel leuke rel wordt in de kiem gesmoord....
zoiets
Dan moet je zoiets ook goed doen he Jumpquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Jump het volgende:
Ja hoiHij staat dan wel in het banmeldtopic, blijkbaar heb ik de ban niet gezet
Nou, dat topic is dus ook vrij nutteloosquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Jump het volgende:
Ja hoiHij staat dan wel in het banmeldtopic, blijkbaar heb ik de ban niet gezet
misschienquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een topic waar een beetje ruzie wordt gemaakt, is al weer lang geleden.
Ben ik op het goede adres?
Zo te zien nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een topic waar een beetje ruzie wordt gemaakt, is al weer lang geleden.
Ben ik op het goede adres?
Dat k33t-gedoe was slechts een kloon. Volgende keer je bronnen beter napluizen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
k33t..
lang gebanned, komt altijd met kloons
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
Oeh... yvonne gaat 'n newbie bitchslappen...
Pakt allen bier en chips.
Je mag hier dictators niet demoniseren jij vuige rekelquote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..
quote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef ReckonN het volgende:
Demoniseren? Ik vertel hier slechts de droge details.
komt het haar niet uit, en schaadt ook de relatie met dr dochtertje? Tja, so be it.
Je heb eenmaal dat soort zielige figurenquote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand anders de verantwoordelijkheid geven over jouw eigen gedrag.... Blijft mooi![]()
Waarover héb je het? Want ik neem wel zelf de verantwoordelijkheid hoor. Echter, daar weet ze gretig misbruik van te maken.quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand anders de verantwoordelijkheid geven over jouw eigen gedrag.... Blijft mooi![]()
Ik heb je van alle 150x geen een keer gebanned sukkeltjequote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Zul je net zien wanneer ik een reply doe, ze mij paniekerig gaat bannen. Zoals altijd. Vorige keer toen ze een ander kloontje van mij uitdaagde, ik merkte het pas later op en ging erop reageren. Toen gooide ze de hele boel meteen dicht, typisch..
Omdat ik in een ander topic bezig wasquote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Want ik neem wel zelf de verantwoordelijkheid hoor. Echter, daar weet ze gretig misbruik van te maken.
Ik zag dat ze een half uurtje geleden nog online was, terwijl ik hier al een uurtje of wat present ben. En zoals gewoonlijk vertoont ze zich nu niet meer in dit topic, omdat ik haar door heb. Waarom flikt die teut dat trucje iedere keer weer?
Je liegt wederom. Want je hebt vrijwel zeker iets van 30 klonen geband. Hooguit een paar staan in de banmeldtopic vermeld, van de rest wordt er geen gewag gemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je van alle 150x geen een keer gebanned sukkeltje
Nee, ik kan alleen slecht tegen dat smerige gedoe van haar.quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef teamlead het volgende:
heeft ze een speeltje van je afgepakt dan ofzo
Ah ja, Kastanova, ik herinner me een topic over foto's waar je ook al niet kwam opdagenquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Je liegt wederom. Want je hebt vrijwel zeker iets van 30 klonen geband. Hooguit een paar staan in de banmeldtopic vermeld, van de rest wordt er geen gewag gemaakt.
Hierbij heb je de zoveelste antwoord op je vraag waarom je zo huichelachtig als de ziekte bent. Wel in mindere mate dan kastanova, maar toch.
Lezen skelequote:Op maandag 16 april 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
Wat een rare naam voor een kloon van Kasta
Omdat ik vroeg om de bedrijfsgegevens, en die leverde hij simpwelweg niet. Dat is zo kraakhelder als wat, echter, jullie trappen allemaal met open ogen in z'n manipulaties.quote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, Kastanova, ik herinner me een topic over foto's waar je ook al niet kwam opdagen
Gelukkig hebben we jou om dat aan de kaak te stellenquote:Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Omdat ik vroeg om de bedrijfsgegevens, en die leverde hij simpwelweg niet. Dat is zo kraakhelder als wat, echter, jullie trappen allemaal met open ogen in z'n manipulaties.
Tuurlijk, heb voorbeelden zat. Daarnet maakte ik een simpel voorbeeldje, begin jij maar eens met beantwoorden, juffertje.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef yvonne het volgende:
Huichelachtig als de pest,
verder kom je niet hè
30, 150, who cares, ik heb ze in ieder geval niet allemaal gebanned,quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Je liegt wederom. Want je hebt vrijwel zeker iets van 30 klonen geband. Hooguit een paar staan in de banmeldtopic vermeld, van de rest wordt er geen gewag gemaakt.
Hierbij heb je de zoveelste antwoord op je vraag waarom je zo huichelachtig als de ziekte bent. Wel in mindere mate dan kastanova, maar toch.
Tja, ik ben nu eenmaal kritisch aangelegd. En dat proberen ze nu te snoeren, vooral yvonne. Maar ik laat dat gewoon niet gebeuren, want er moet eens keer duidelijkheid hier komen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:43 schreef popolon het volgende:
150 accounts. Mijn god wat een treurig leven moet je dan hebben.
Hoe achterlijk moet je zijn om niet door te hebben dat je niet echt welkom bent? Zelfs Bonnie St.Claire zou het dan al doorhebben.
Ik tel er nu 34, en dan waren er al legio in het replique tijdperkquote:Op maandag 16 april 2007 15:43 schreef popolon het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn om niet door te hebben dat je niet echt welkom bent? Zelfs Bonnie St.Claire zou het dan al doorhebben.
Ah, nu krabbel je terug door te gaan impliceren dat je tenminste wel tientallen kloontjes geband hebt. Kortom, je geeft het zelf toequote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
30, 150, who cares, ik heb ze in ieder geval niet allemaal gebanned,
hoe denk je dat het komt dat je nog kunt posten nu dan?
Want je stond al in MED
Euhm,quote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal kritisch aangelegd. En dat proberen ze nu te snoeren, vooral yvonne. Maar ik laat dat gewoon niet gebeuren, want er moet eens keer duidelijkheid hier komen.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Ah, nu krabbel je terug door te gaan impliceren dat je tenminste wel tientallen kloontjes geband hebt. Kortom, je geeft het zelf toe
En dat ik nog kan posten, is omdat er teveel users aan het lurken zijn. Pas als dit wegzakt, en men mij niet meer opmerkt, dan instrueer je een FA om mij alsnog te bannen. Maar dat ben ik onderhand wel gewend van je.
Wtf lul je?quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34, en dan waren er al legio in het replique tijdperk
pff amateurquote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Wtf lul je?
Je liegt zoals altijd. In tegenstelling tot jou kan ik aantonen dat ik tenminste boven 100 kloons heb. Misschien omdat ik nu voor 3e keer verhuisd ben, en vanaf mn nieuwe IP er 34 kloons of wat aangemaakt zijn?
Godskolere man, ik zit DGK ff bij te lezen, jeweetwel, dat subforum waar je iedere keer door de mand vielquote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef ReckonN het volgende:
Ze zegt nu niks, typisch. Nu moet ik weg, ik heb zometeen een afspraak met een bedrijf.
En je zult zien dat ze dan pas wél reageert wanneer ik afwezig ben.
www.clonaid.com zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef ReckonN het volgende:
Ze zegt nu niks, typisch. Nu moet ik weg, ik heb zometeen een afspraak met een bedrijf.
Tuurlijk niet, dan gebruikt ze haar andere andere account met banrechten, Nikky of zoiets.quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Ah, nu krabbel je terug door te gaan impliceren dat je tenminste wel tientallen kloontjes geband hebt. Kortom, je geeft het zelf toe
En dat ik nog kan posten, is omdat er teveel users aan het lurken zijn. Pas als dit wegzakt, en men mij niet meer opmerkt, dan instrueer je een FA om mij alsnog te bannen. Maar dat ben ik onderhand wel gewend van je.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere man, ik zit DGK ff bij te lezen, jeweetwel, dat subforum waar je iedere keer door de mand viel
Wat popolon zegt.quote:Op maandag 16 april 2007 15:43 schreef popolon het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn om niet door te hebben dat je niet echt welkom bent?
Ik kan DGK niet meer volgen, omdat ik geband ben van de Talpa-site DGK, en daardoor kan ik de streams ook niet meer volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere man, ik zit DGK ff bij te lezen, jeweetwel, dat subforum waar je iedere keer door de mand viel
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |