Teeheequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Mustard_Man het volgende:
ik weet dat jullie liever pics hebben van de kleren terwijl ik ze aan heb in een totaalplaatje dus ik zal even kijken hoe ik dat ga doen.
Volkomen gemiddelde kleding, in geen enkel opzicht onderscheidend of opvallend...............quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef T1andonly het volgende:
Zo op het eerste gezicht allemaal kleding die door de keuring komt hoor
Ziet er degelijk uit. De basisprodukten zijn dus al binnen. Gelukkig maar 2 items die gestreept zijn. Tegenwoordig is het straatbeeld bijna een overkill aan gestreepte bovenkleding. Overal gestreept om er gek van te worden (dankzij H&M).quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet dat jullie liever pics hebben van de kleren terwijl ik ze aan heb in een totaalplaatje dus ik zal even kijken hoe ik dat ga doen.
Heb jij dit topic gelezen? Uberhaupt enig idee waar het over gaat?quote:Op zondag 29 april 2007 03:32 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Volkomen gemiddelde kleding, in geen enkel opzicht onderscheidend of opvallend...............![]()
Grijze massa.........
Inderdaad, dit is echt een duidelijke verbetering. Onderscheidend en opvallend heeft hij vroeger al gehad. Nu hoort hij gewoon bij de meerderheid en is hij net gekleed.quote:Op zondag 29 april 2007 10:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heb jij dit topic gelezen? Uberhaupt enig idee waar het over gaat?
Deze kerel kon absoluut geen kleding kopen, maar komt nu eindelijk thuis met dingen waarmee ie gewoon over straat kan. Prima toch?
ja, jammer alleen dat wijn echt het smerigste spul op aarde is.quote:Op zondag 29 april 2007 03:08 schreef FC_ het volgende:
Bob, speciaal voor jou mn 5e post op het fok forum: je wijnrek is hip.
mission accomplished.quote:Op zondag 29 april 2007 03:32 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Volkomen gemiddelde kleding, in geen enkel opzicht onderscheidend of opvallend...............![]()
Grijze massa.........
Ik voel mezelf wel lekkerder in mn nieuwe kleren ja, weet niet precies hoe ik het moet omschrijven.quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
(Y) voel je jezelf nu ook anders in die kleding of doet het weinig met je?
of niet, koninginnedag is gaar!quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
doe je morgen wel iets oranjes aan?
ik ben geen kamper.quote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
doe je morgen wel iets oranjes aan?
dankuquote:Op maandag 30 april 2007 02:06 schreef grasmat het volgende:
ik denk dat je nieuwe kleding goed bij je past qua persoon, zit er netjes uit !!
danku.quote:Op maandag 30 april 2007 08:34 schreef Perruche het volgende:
whey M_M, ziet er goed uit!
En niet naar die zuurpruimen luisteren, sommige mensen moeten altijd iets te zeiken hebben...!
mwhehe, da's een goeiequote:Op maandag 30 april 2007 11:42 schreef Mustard_Man het volgende:
danku.
maak je geen zorgen, ik luister nooit naar meningen die mij niet bevallen.![]()
wat een hottiequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ga zo naar wat vrienden dus heb ff snel een pic van een nieuw overhemd laten maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ik weet het, ik ben echt een lekkertje.![]()
ps: rode wangen zijn door rosecea.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |