Wat houdt een belastingopgave in?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:51 schreef InProduction het volgende:
Als jij even een flinke smak geld uitgeeft, vlak na de belastingopgave van laatst en de Belastingdienst komt erachter mag je er nog even fijn wat over betalen.
Jij, je adviseur of je ouders hebben voor 6 april die belastingopgave moeten invullen. Daar komt uit hoeveel je moet betalen en/of hoeveel je terugkrijgt.quote:
ben je 12 ofzoquote:
Ik heb geen belastingopgave ingevuld. Ik weet alleen dat ik binnenkort veel geld krijgt, en dat de fiscus met iets van naheffing achter mij aanzit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:59 schreef InProduction het volgende:
[..]
Jij, je adviseur of je ouders hebben voor 6 april die belastingopgave moeten invullen. Daar komt uit hoeveel je moet betalen en/of hoeveel je terugkrijgt.
Je weet wel dat er geen golf 6 (VI=6) bestaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Dat was maar een indicatie, hé. Niet dat ik een crackhead sjonnie of whatever ben.
Er is anders wel een prototype vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:13 schreef Matty___ het volgende:
Je weet wel dat er geen golf 6 (VI=6) bestaat![]()
Ok dat je er niets van weet is een ding maar zodra je gaat werken etc zou het wel handig zijn als je iets van dat soort dingen weet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:13 schreef ReckonN het volgende:
Ik weet niet eens of het onder inkomsten of werk valt.
Iig niet onder erfenis.
Ja, en dat is nu niet het geval. Daarom heb ik dit topic geopend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Ok dat je er niets van weet is een ding maar zodra je gaat werken etc zou het wel handig zijn als je iets van dat soort dingen weet.
je weet niet waar je het geld van krijgt maar wel al dat de fiscus achter je aan gaat zitten?? beetje vreemdquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:13 schreef ReckonN het volgende:
Ik weet niet eens of het onder inkomsten of werk valt.
Iig niet onder erfenis.
Misschien is het beter als je met je ouders een en ander door spreekt of het boek "Belastingen en dat soort zaken voor dummies" gaat kopen ipv een fok topic te openen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:14 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Ja, en dat is nu niet het geval. Daarom heb ik dit topic geopend.
Best logisch, lijkt me.
Niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef ReckonN het volgende:
Ja het is allemaal beetje lastig om uit te leggen. Maar 1 ding is wel duidelijk, die fiscus moet gewoon met zn poten van mijn geld afblijven
Echter ze hebben nu ervan kennisgenomen dat ik nu veel geld heb. Hoe los ik dit op?
Ah, je weet het dus niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef Matty___ het volgende:
Misschien is het beter als je met je ouders een en ander door spreekt of het boek "Belastingen en dat soort zaken voor dummies" gaat kopen ipv een fok topic te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |