Geen idee of ik dan dubbel zou liggen, ik vind Eric echt een erg ranzig figuur. Zo'n actie zou in ieder geval compleet nutteloos zijn en daarom snel voorbij gaan, behalve dat het nogmaals aangeeft hoe ranzig Eric is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, effe serieus, dit was zo maar een gedachte van mezelf, maar als het zou gebeuren en het voedselmonster zou worden opgestuurd naar het Forensisch Instituut met als resultaat DIE uitkomst dan lig je tochh dubbel...
Dat heb ik de laatste tijd erg sterk met de "lolletjes" van Sylvia.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:11 schreef Lieve het volgende:
Wat een creep is Nicolazerus! Creeperdecreep. De enige die lol heeft an zichzelf is hijzelf. Nog geen glimlach komt er in me op.... werkelijk nog geen ienieminie glimlachje.
Goed idee, kunnen ze meteen Sylvia eens onder handen nemen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind het altijd prettig als iiemand me erop attendeert dat m'n mascara wat uitloopt of zoiets dergelijks dus ik zou het zeer waarderen als iemand zegt dat ik compleet voor lul zit als ik zo'n bril op heb als Amanda..... ik neem aan dat de overige bewoners dit ook vinden maar ze zeggen niets tegen haar. Misschien de mode-politie even langs?
Zoeken zoeken, ik maar zoeken naar een pet waar ik onder zit.... niets te zien zeg! Zou die pet zo groot zijn dat hij alles en iedereen omvat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee Brian fans menen daar geen zak van, die parodieren huub fans, maar dat gaat jou allemaal boven je pet natuurlijk![]()
billelikker is niet eens zo erg, maar is hij is verschrikkelijk stiekem en absoluut een backstabber.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:57 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Eric is een vieze, gemene ************************ ***************************** piep en nog eeen paar piepjes eeen bille likker die geen mening heeft het is gewoon een hond !
Ook en goed idee, Syl wordt niet echt verwend wat dat aan gaat: wat ze ook vandaag aan heeft.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:16 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen ze meteen Sylvia eens onder handen nemen.
Ik bewonder de zeeen van ruimtequote:
Ik kijk toch 10 keer liever naar Syl, dan AmanDel of Natasja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ook en goed idee, Syl wordt niet echt verwend wat dat aan gaat: wat ze ook vandaag aan heeft.....
Waar komt dat verhaal toch vandaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat hij zijn sperma in de taart doen, gore flikker, haha
Ik niet, ik vind Natas vaak net ff wat vermakelijker dan Syl, maar ik kijk wel weer liever naar Syl dannaar Amanda. Amanda zie ik liever helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk toch 10 keer liever naar Syl, dan AmanDel of Natasja.
Kijken zeker niet, luisteren wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
geslachtsroom?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dat verhaal toch vandaan.Er zit room .
vind ik ook een beetje kloppen suiker erbij en klaar is eric...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dat verhaal toch vandaan.Er zit room .
Ik had het specifiek over kledingquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind Natas vaak net ff wat vermakelijker dan Syl, maar ik kijk wel weer liever naar Syl dannaar Amanda. Amanda zie ik liever helemaal niet.
Ik vind Natasia er er meestal goed uitzien: past bij haar. Amanda dus niet maar ik gun Syl wat comfortabelers, 't is allemaal zo benauwd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |