quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:31 schreef popolon het volgende:
Alhoewel, weet je zeker dat je op zulke dingen wilt lopen?
Je bent wel erg snel met je oordeel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..], ook weer zo iemand die liever vieze stinkende gympen aan heeft ipv heerlijk luchtige sandalen.
Gelukkig vind ik gemak belangrijker dan mode.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef mrPanerai het volgende:
dan liever deze
nieuwe crocs offroad
[afbeelding]
jazeker, ik draag ze altijd, werk vrijetijd, uitgaan, thuis. Heb er ondertussen zo'n 14 paar liggen, heerlijk...loop ik zo op naar parijs en terugquote:
tja, heb te vaak reacties van: 'Whehe, wat ben jij een Jezus-wannabe, verlepte hippie etc' moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel met je oordeel.
Maar goed, in een plastic zak in de vriezer voor een paar dagen.
Krijg je daar geen ontzettende zweetpoten in?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:46 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
jazeker, ik draag ze altijd, werk vrijetijd, uitgaan, thuis. Heb er ondertussen zo'n 14 paar liggen, heerlijk...loop ik zo op naar parijs en terug
je voeten zweten er wel in maar omdat ze a) geen zweet opnemen , rubber weetjewel, en b) heel ruim inzit , heb je geen last van zweetvoetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Krijg je daar geen ontzettende zweetpoten in?
Dat meen je toch nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef mrPanerai het volgende:
dan liever deze
nieuwe crocs offroad
[afbeelding]
Volledig Lesbo-proof...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef mrPanerai het volgende:
dan liever deze
nieuwe crocs offroad
[afbeelding]
Het ademt totaal niet, dat zweet kan geen kant op, ik kan me echt niet voorstellen dat die dingen fijn zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:57 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
je voeten zweten er wel in maar omdat ze a) geen zweet opnemen , rubber weetjewel, en b) heel ruim inzit , heb je geen last van zweetvoeten
Was je slippers! Even boenen met een afwaskwast ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef sensodyne het volgende:
mijn slippers stinken naar zweet..
hoe kom ik van de luchtjes af?
verwachte antwoorden:
-koop nieuwe slippers
-was je voeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |