quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef Super7fighter het volgende:Iemand zou kunnen betogen dat het geven van milde straffen juist een teken is van onderontwikkeling en onbeschaafdheid.
het is idd een verschil in benadering, de invulling van wat al dan niet beschaafd is is nu eenmaal cultuurgebonden cq subjectief .. het is maar waarmee je bent opgegroeid hé
quote:
Kennelijk geloofde de rechter niet dat er dwang in het spel was. Hooguit een rechterlijke dwaling.
hmz, even meegaan in die kromme gedachtengang ..
11 kinderen, waarvan de 15jarige hoeveel ? Dat is minstens 3 kinderen per vrouw .. ik vind het op z'n minst ook vreemd dat het geduurd heeft tot de jongste wou gaan trouwen en naar de politie is gegaan, dat wekt iig wel de indruk dat het tot bepaalde hoogte met instemming is gebeurd, het gaat immers over inmiddels al jaren volwassen vrouwen
en dat dus afgezien van het absurde idee dat een man/wet een vrouw zou mogen straffen voor het hebben van seks met een man van haar keuze .. waar the fuck bemoei je je mee .. ik bepaal zelfs wel wat ik met wie doe en wanneer