abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48325485
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand zou kunnen betogen dat het geven van milde straffen juist een teken is van onderontwikkeling en onbeschaafdheid.
het is idd een verschil in benadering, de invulling van wat al dan niet beschaafd is is nu eenmaal cultuurgebonden cq subjectief .. het is maar waarmee je bent opgegroeid hé
quote:
Kennelijk geloofde de rechter niet dat er dwang in het spel was. Hooguit een rechterlijke dwaling.
hmz, even meegaan in die kromme gedachtengang ..
11 kinderen, waarvan de 15jarige hoeveel ? Dat is minstens 3 kinderen per vrouw .. ik vind het op z'n minst ook vreemd dat het geduurd heeft tot de jongste wou gaan trouwen en naar de politie is gegaan, dat wekt iig wel de indruk dat het tot bepaalde hoogte met instemming is gebeurd, het gaat immers over inmiddels al jaren volwassen vrouwen

en dat dus afgezien van het absurde idee dat een man/wet een vrouw zou mogen straffen voor het hebben van seks met een man van haar keuze .. waar the fuck bemoei je je mee .. ik bepaal zelfs wel wat ik met wie doe en wanneer
pleased to meet you
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:21:45 #52
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48325694
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:11 schreef moussie het volgende:

[..]

...

en dat dus afgezien van het absurde idee dat een man/wet een vrouw zou mogen straffen voor het hebben van seks met een man van haar keuze .. waar the fuck bemoei je je mee .. ik bepaal zelfs wel wat ik met wie doe en wanneer
Dat zien ze in de VAE anders. Het is maar waar je mee bent opgegroeid bent he om je eigen woorden te gebruiken
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_48326315
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat zien ze in de VAE anders. Het is maar waar je mee bent opgegroeid bent he om je eigen woorden te gebruiken
Ha, cultuurrelativisme in da house
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:55:18 #54
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_48326536
Als het gedwongen was en verkrachting kan ik niet wakker liggen van de steniging, echter wel van de stokslagen bij de vrouwen.

Als het ongedwongen was tsja dan zijn beide straffen natuurlijk barbaars.
mai pen rai
pi_48328408
Spijtig dat die vrouwen veroordeeld zijn. De steniging van die vent vind ik op zich wel een goede zaak .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:18:59 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48336393
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef cultheld het volgende:
Spijtig dat die vrouwen veroordeeld zijn. De steniging van die vent vind ik op zich wel een goede zaak .
Ik ben blij dat wij wel een rechtsstaat hebben die niet op onderbuikgevoelens is gebaseerd.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:19:30 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48336416
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ha, cultuurrelativisme in da house
Vlug, bied het een kopje koffie aan!
pi_48337516
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Alsof het in Israël of Amerika zoveel beter is...
Zielig hoor. Heb je je eigen postgeschiedenis al eens doorgespit? Verder dan snode one-liners kom je niet. Schertsfiguur. SCH of Floripas hebben tenminste iets te zeggen - jij daarentegen:
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 15 april 2007 @ 00:10:11 #59
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_48337881
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben blij dat wij wel een rechtsstaat hebben die niet op onderbuikgevoelens is gebaseerd.
ELF levens verwoest door een maniak die z'n vrouw te min vond.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')