Ben je nou echt zo volkomen achterlijk dat je zelfs dit probeert te goedpraten en relativeren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Alsof het in Israël of Amerika zoveel beter is...
Ik wilde gewoon even met je communiceren. Idioot.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo volkomen achterlijk dat je zelfs dit probeert te goedpraten en relativeren?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Monidique het volgende:
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.
Guantanamo ligt niet in Amerika. Voila, opgelost!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Guantanamo Bay, Gaza. Moet ik nog verder gaan? Moet ik nog meer concentratiekampen noemen? Nee, dat dacht ik al. En verder had hij gewoon geen seks moeten hebben. Maar dat kun je de regering niet verwijten.
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Guantanamo ligt niet in Amerika. Voila, opgelost!
En dat is gewoon niet vergelijkbaar trouwens. Je probeert er maar weer eens iets ander bij te halen om de aandacht af te leiden van waar het eigenlijk om gaat: die achterlijke zandlanden met hun sharia.
Jij praat hier bullshit. het bericht gaat over hun achterlijke 'rechtspraak'. Het gaat niet over Amerika.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.
O, nu opeens niet meer? Lekker makkelijk, hè!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij praat hier bullshit. het bericht gaat over hun achterlijke 'rechtspraak'. Het gaat niet over Amerika.
Waarom noem je Oeganda niet? Of Angola?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom noem je Oeganda niet? Of Angola?
jij probeert het onderwerp alleen daar op te brengen om de discussie maar weer eens te doen afdwalen hoor. Het bericht in de op gaat er niet over.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, nu opeens niet meer? Lekker makkelijk, hè!
Het slachtoffer krijgt 80 zweepslagen omdat ze verkracht is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt gewoon geen antwoord, omdat je weet dat ik gelijk heb.
Wat zou je ervan denken dat die gozer gestenigd wordt, omdat ie op de Emiraten een allochtoon isquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.
Schandalig. Allochtonen horen minder hard gestraft te worden, ze zijn immers te gast. Ook hier.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat zou je ervan denken dat die gozer gestenigd wordt, omdat ie op de Emiraten een allochtoon is
Ah ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is Afrika, dat is anders. En gekoloniseerd. Dus kom je weer bji Amerika terecht.
Nee, voel jezelf niet schuldig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik dacht dat dit topic nou eens niet over Amerika ging maar goed. Zal mijn fout wel zijn.
tja, Verenigde Staten of Verenigde Arabische Emiraten, what's in the name...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik dacht dat dit topic nou eens niet over Amerika ging maar goed. Zal mijn fout wel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |