Zou er niet van opkijken als het zo is.quote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef Arcee het volgende:
Is dit de warmste Rotterdam-marathon ooit?
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 april 2007 13:13 schreef Bruce117 het volgende:
Zou er niet van opkijken als het zo is.
Damn, je zal maar al een aantal uur in die warmte lopen en dan te horen krijgen da je moet stoppen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ingekort en vlak daarna afgelast.
Zonde voor al die mensen die getraind hebben, maar klaarblijkelijk was het absoluut niet te doen.
Kan niet missen... Of hij moet ooit in juli zijn geweest ofzoquote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef Arcee het volgende:
Is dit de warmste Rotterdam-marathon ooit?
Die waren allemaal al binnen hoorquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Afgelast? Pfff
Het is dan wel warm, maar kom op zeg, mensen die het niet kunnen doen het dan maar rustiger aan of maken 'm niet af.. maar laat de mensen die het wel aankunnen het dan wel afmaken..
denk niet dat de kenianen onder de indruk zijn van 28 graden
Als je bv. UPC hebt moet je maar effe kijken naar TVRijnmond, ligt er net een vent op de grond, militair en dokter houden hem tegen, moest en zou ie toch lopen, agent eraan, man ondersteunend, zwalkend die coolsingel opquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Afgelast? Pfff
Het is dan wel warm, maar kom op zeg, mensen die het niet kunnen doen het dan maar rustiger aan of maken 'm niet af.. maar laat de mensen die het wel aankunnen het dan wel afmaken..
denk niet dat de kenianen onder de indruk zijn van 28 graden
Lopers konden de marathon gewoon uitlopen. Tijd liep nog gewoon, de koers was er nog steeds en medailles zouden ook uitgereikt worden aan finishers.quote:Op zondag 15 april 2007 16:36 schreef Samson het volgende:
Het is een beetje het nadeel van de populariteit van t lopen. Zelf loop ik veel wedstrijden dus weet wat ik een beetje aankan. Train dan ook al jaren. Echter vind ik het jammer dat de marathon afgelast moet worden doordat er te veel slecht voorbereide lopers meedoen. Ze kunnen beter eisen stellen aan de deelname. Je wil niet weten hoeveel mensen een half jaar vantevoren denken van, heej, ik ga de marathon van R'dam doen. En dat is vragen om moeilijkheden. Voor hen is het ook een kwestie van maar uitlopen terwijl het voor de getrainde atleet om zn tijd gaat. Het is gewoon jammer dat die getrainde atleten nu hun wedstrijd niet af kunnen maken door die anderen. Natuurlijk kun je denken dat je mensen tegen zichzelf moet beschermen, maar op deze manier kun je nooit een evenement organiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |