Die heb ik even weggedonderstraald.quote:Op zondag 15 april 2007 15:31 schreef OA het volgende:
Waar is het 2e deel van je sig?
Top.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die heb ik even weggedonderstraald.
Was 'm zat
Ik heb ook m'n ondertitel gewijzigd
Ik zit buiten, hier is het 28 gradenquote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens maar weer naar buiten... het is 30 graden in mijn computerkamer...![]()
nog steeds geen laptop...quote:
haha, het zit er wel goed in he..quote:Op zondag 15 april 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
nog steeds geen laptop...![]()
windws
htmail
micrs
ft
neequote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
OA pc nog steeds niet gefixt?
Eer-ik OP ziet er grandioos uit 14.gif
Ga daar dan achteraan..quote:
Ja, ik dacht: laat ik eens een zon en een palmboom in de op mieterenquote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga daar dan achteraan..
Ja, eer-ik heeft zich weer eens creatief uitgeleefd
Je bent wel bezig met die stats hequote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef OA het volgende:
Ik ben gisteren trouwens op een mooie 100e plaats geëindigd in de stats van 14 april...![]()
Ik ben gisteren bezig geweest met het RAM geheugen, maar daar ligt het dus niet aan...quote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga daar dan achteraan..
Ja, eer-ik heeft zich weer eens creatief uitgeleefd
senseoquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een ranzig bakkie oplosmeuk omdat ik geen zin had om met de filter aan de slag te gaan
Dat moet maar eens georganiseerd worden hier idd jaquote:
Ik denk dat het gewoon windquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bezig geweest met het RAM geheugen, maar daar ligt het dus niet aan...![]()
ik weet niet of ee videokaart oorzaak van het probleem zou kunnen zijn...![]()
ffies de OP bekijken dan!![]()
Ja tochquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet maar eens georganiseerd worden hier idd ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |