Doe je ook Push-Ups, jezelf opdrukken ?quote:Op zondag 15 april 2007 02:19 schreef Hijacking het volgende:
Jah 60 kg gaat nog goed en kan ik 3 sets van 12 mee vol maken maar ben nog maar net met bankdrukken begonnen
Maar met opdrukken, als je het goed doet kun je best gespierde schouder krijgen hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:25 schreef Hijacking het volgende:
Nee gebruik meestal aparaten in de sportschool heb niet zo op opdrukken enzo daarmee blesseer je makkelijker en dat moet je niet hebben
Opdrukken is makkelijk hoor, en levert resultaat,quote:Op zondag 15 april 2007 02:32 schreef Hijacking het volgende:
Jah klopt maarja goed doen is lastig + dat ik een jaar abbo heb bij de sportschool en om dan thuis te gaan opdrukken is ook zo wat![]()
ik train 3x per week een uurtje actief aan de gewichten en officieel moet je daarna die spiergroep 48 uur met rust laten dus om dat er bij te doen lijkt me niet handigquote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Opdrukken is makkelijk hoor, en levert resultaat,
en buiten de sportschool om kun je dat er ook nog eens extra bij trainen, is altijd goed.![]()
Opdrukken kan niet zo snel kwaad hoor, gewoon een aantal keer opdrukken, geen 80 keer ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 02:43 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik train 3x per week een uurtje actief aan de gewichten en officieel moet je daarna die spiergroep 48 uur met rust laten dus om dat er bij te doen lijkt me niet handig![]()
haha ik dacht dat je een motor had.quote:Op zondag 15 april 2007 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zit regelmatig op de brommer, geeft dat ook resultaat
dat ding is 100 cc.. hier noemen ze het motor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:53 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha ik dacht dat je een motor had.
Maarja ik heb ook een brommert staat wel in mn fob0![]()
Nog niet, wil je dat dan ?quote:Op zondag 15 april 2007 03:02 schreef indahnesia.com het volgende:
je gaat ook slapen?
Ik heb nog nooit iemand een tv zien opdrinken, wil je het me leren.quote:Op zondag 15 april 2007 02:56 schreef Hijacking het volgende:
pff ik ben kapot ik ga maar slapen en nog ff tv drinken
en mij ookquote:Op zondag 15 april 2007 03:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een tv zien opdrinken, wil je het me leren.![]()
Any opinions?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |