werk je dan zo hardquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:01 schreef nixxx het volgende:
in het weekend wil ik uitslapen, een beetje bijslapen van doordeweeks
Tuurlijk nietquote:
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:01 schreef nixxx het volgende:
in het weekend wil ik uitslapen, een beetje bijslapen van doordeweeks
hard genoegquote:
Foto'squote:
Nee, geen eigen bedrijfje helaas. Misschien komt dat nog eens, maar ik ben officieel werkloos nu. En krijg ook geen uitkering (solliciteren vanuit Indonesie werkt niet echtquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
hard genoegof ik slaap te weinig of niet goed genoeg..
hoe komt het dat je altijd weekend nemen kan? eigen bedrijfje waar dat kan?
nah, gewoon 5 cm water.. verder niets bijzonders.. is zo weer weg als het minder hard gaat regenen.quote:
Aha okequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, gewoon 5 cm water.. verder niets bijzonders.. is zo weer weg als het minder hard gaat regenen.
owquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, geen eigen bedrijfje helaas. Misschien komt dat nog eens, maar ik ben officieel werkloos nu. En krijg ook geen uitkering (solliciteren vanuit Indonesie werkt niet echt)
Wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
Aah! Ik moet er denk ik iets meer water bj in doen
*proest* nog meer water? Het smaakt al nergens naarquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
Aah! Ik moet er denk ik iets meer water bj in doen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest* nog meer water? Het smaakt al nergens naar
Uiteraard. Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, we gaan hier gewoon door hoor Kuuk
Mogge!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hoi, jullie moeten me helpen. Ik ben in het huis van me zus, en ik wil koffie. Ik heb al een ban senseo gehad, maar ik wil er gvd nog een. Maar het apparaat werkt niet mee( Senseo
) De powerknop knippert de hele tijd, en die moet gewoon niet knipperen
Ik wil koffie!
Als ik op één kopje druk dan gebeurd er dus niks
![]()
ey OAquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!
Oplossoing voor je probleem: water bijvullen...![]()
![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
ga denk ik de hele weekendplannen wijzigenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
kater? O jeee.. en het is pas zaterdag
OA is nog niet helemaal wakker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ey OA
hij had het al gevonden, de held
o jee, druk schema voor iemand met een katerquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga denk ik de hele weekendplannen wijzigen
heb maar 4 uur geslapen, kater, geen zin om naar feest ver weg te gaan
nieuw plan; vanavond naar ex en hier uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |