Ik ben geen MUTS, LULLOquote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan maak ik de muziek....
en je vergeet te schelden..muts![]()
De topics waar je wel komt?quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt nietEr zijn nog veel meer topics waar ik niet kom hoor... wil je soms een lijstje van de topics waar ik wel kom?
![]()
Voor JOU is het belangrijk alles te weten zodat je dat kunt laten merken... voor mij doet dat er veel minder toe... en overigens, je moet eerst de vraag stellen voordat je de bewering doet, dat weet je toch ook wel?quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever girl.... en waarschijnlijk weet je nog steeds de definitie van Kutnewbie niet... maar dat geeft niet... ingnorance is bliss
Dat is gelul.quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor JOU is het belangrijk alles te weten zodat je dat kunt laten merken... voor mij doet dat er veel minder toe... en overigens, je moet eerst de vraag stellen voordat je de bewering doet, dat weet je toch ook wel?![]()
Jamnkngbbv (dit deed mijn zieke kat, no kidding)quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De topics waar je wel komt?
http://forum.fok.nl/user/history/137949
Stomme kutnewbie.
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"![]()
Ga jij eens lekker in me hyve boekkie kalken, eerder maak ik geen ruzie met je.quote:
Niet zeggen wat ik niet wil....dan wil ik juist....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"![]()
Leandra poneert een stelling over iemand zonder te weten of hij wel klopt... in dit geval dat ik niet weet waar 'kutnewbie' voor staat. Doet me een beetje aan BANJ denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is gelul.
Hey, dat was een bewering zonder vraag!![]()
MMMM dit klinkt erg aantrekkelijk, maar ik hou me in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet zeggen wat ik niet wil....dan wil ik juist....
ONTHOU DAT.....simpele 010'er![]()
Hoe lang ga jij je nog inhouden? Scheitbak..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
MMMM dit klinkt erg aantrekkelijk, maar ik hou me in.
STOMME 020'er![]()
Neuken dan?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker in me hyve boekkie kalken, eerder maak ik geen ruzie met je.![]()
Zolang je niet schrijft, staak ik. Ik weiger te rellen vanaf NU>quote:
Wat is daar mis mee? Is gewoon geil...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus kutpuber, je valt gewoon op MILF's hè![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang je niet schrijft, staak ik. Ik weiger te rellen vanaf NU>![]()
Met of zonder uitdagingen?? Of door juist finaal te negeren??quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoelang denken mijn mede-rellerts dat het duurt voordat ze terug is?
Bemoei je er niet mee, jij bent gewoon een ouwe lulquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon geil...![]()
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met of zonder uitdagingen?? Of door juist finaal te negeren??
Had je maar niet zo met je hyves moeten lopen leurenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?
Daar kan ze lang op wachten...![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?
Daar kan ze lang op wachten...![]()
de ouwe lul doet het nog prima....wedden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jij bent gewoon een ouwe lul![]()
Jij bent lievvvvvvvvvv, ik hou van jouquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je maar niet zo met je hyves moeten lopen leuren![]()
Wie hyvet moet krabbelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |