Gvd....alle loosers hebben Chello, dus jij ook...quote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLO![]()
![]()
Dus ik ben MEGA SAGGO.![]()
![]()
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op zeg, wel gedeelte begreep jij niet van mijn letterlijke woorden "Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... "
Ik hoef mijn status iig niet op "verborgen" te zetten omdat ik na ruim een jaar FOK nog steeds niet snap hoe het nou zit met het aan of afwezig zijn van personen...
Stoer en lekker!quote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.
Oh oh, wat ben jij toch STOER![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou een goeie rel nog niet herkennen al beukt ie met 140 kilometer per uur dwars door je grafhok heen en pist ie in je van pure shock opengesperde snavel.
Nee ik had dat vage verhaal van jullie al in de SC of een ander topic gelezen dus ik wist precies waar het over ging, ik had ook al gelezen dat jij je status op verborgen had gezet vanwege deze vraagquote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.
Oh oh, wat ben jij toch STOER![]()
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik had dat vage verhaal van jullie al in de SC of een ander topic gelezen dus ik wist precies waar het over ging, ik had ook al gelezen dat jij je status op verborgen had gezet vanwege deze vraag![]()
Nee daar gaat ut niet om. Ik kan niet msnen, ik kan niet hyven, ik kan niet fokken, ik kan vanavond gewoon helemaal nix. Nu doet ie ut weer ff, maar IK HAAT het.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het om de streams gaat, drie ervan staan hier ook vrijwel constant stil... tuthola![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!![]()
En wat kun jij daar toch enorm slecht tegen... al zou ik je de relativiteitstheorie uitleggen in de exacte bewoording van Einstein dan zou je het er nog niet mee eens zijn omdat ik degene zou zijn die het je uit zou leggenquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!![]()
Ook daar kom ik niet. Is het leuk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers![]()
Vertel!quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Overigens kom ik nooit in de SC omdat, toen ik er wel keek, het veel te veel draaide om het afzeiken van en sneren naar posters in andere topics. Dus, de slowchat was het niet![]()
![]()
![]()
Dan was het ergens anders, maakt het wat uit, het gaat erom dat jij denkt dat ik niet wist waar het over ging terwijl het dus duidelijk was dat ik het weer eens wel wist.... en ook nog gelijk hadquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Overigens kom ik nooit in de SC omdat, toen ik er wel keek, het veel te veel draaide om het afzeiken van en sneren naar posters in andere topics. Dus, de slowchat was het niet![]()
![]()
![]()
Beetje para, Leandra? Pas op het vliegjequote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat kun jij daar toch enorm slecht tegen... al zou ik je de relativiteitstheorie uitleggen in de exacte bewoording van Einstein dan zou je het er nog niet mee eens zijn omdat ik degene zou zijn die het je uit zou leggen![]()
Nah, je bemoeit je ermee met een algemeen verhaal, in tweede instantie heb je een vaag idee waar de klepel hangt, en pas na een simpel verhaaltje ben je to the pointquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was het ergens anders, maakt het wat uit, het gaat erom dat jij denkt dat ik niet wist waar het over ging terwijl het dus duidelijk was dat ik het weer eens wel wist.... en ook nog gelijk had![]()
Ik denk dat ik destijds zo'n anderhalve slowchat heb doorgelezen... En het meeste ging over users die er niet kwamen, en dan niet op de meest vriendelijke toon.quote:
Sorry pop, ik ben gewoon gewend dat mensen ook zelf een beetje nadenken en dat je ze niet ieder lettertje hoeft voor te kauwen en dat ze iig algemene begrippen gewoon begrijpen...quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, je bemoeit je ermee met een algemeen verhaal, in tweede instantie heb je een vaag idee waar de klepel hangt, en pas na een simpel verhaaltje ben je to the point![]()
Oei, daar wringt het, he? Leandra, opwerpster voor kleine menschen en schoffeerder van kutnewbiesquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry pop, ik ben gewoon gewend dat mensen ook zelf een beetje nadenken en dat je ze niet ieder lettertje hoeft voor te kauwen en dat ze iig algemene begrippen gewoon begrijpen...
Ik zal er rekening mee houden als ik ooit nog een keer de moeite wil nemen je iets uit te leggen![]()
Ik wist waar het om ging, ik ben alleen niet zo narrowminded dat ik met "uitloggen" ook het daadwerkelijke klikken op een "Logout" button bedoel... ook het wegklikken van alle pagina's van de betreffende site valt daar bij mij (en een hoop andere internetters) onder.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, daar wringt het, he? Leandra, opwerpster voor kleine menschen en schoffeerder van kutnewbies![]()
Serieus: een directe opmerking (wel of niet tegen jou) verdient een directe reactie. Als jij had begrepen waarom het ging, had je dat directe antwoord kunnen geven. Neem het een ander niet kwalijk dat je dat niet deed![]()
Dan maak ik de muziek....quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
ik ga een relrap maken
Juist. En dat was dus juist wel waarover Prospera, Ian en ik het twee dagen geleden even over hadden. Door Prospera heb ik trouwens ook pas oog gekregen voor Opties, vandaar dat ik nog op een minnetje sta (en misschien wel blijf staan).quote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist waar het om ging, ik ben alleen niet zo narrowminded dat ik met "uitloggen" ook het daadwerkelijke klikken op een "Logout" button bedoel...
Al dat bazige, dirigerende en uit de hoogte gedoe laat ik maar gewoon in het midden, als je het niet erg vindt. Je bent een beste meid verder, serieusquote:Verder heb ik idd een probleem met, je zegt het goed, "kutnewbies" en als je nou eens 1 keer de moeite had genomen om op te zoeken wat een "Kutnewbie" nou eigenlijk is, dan zou je ook weten dat het niets met de duur van het bestaan van iemands FOK-account te maken heeft maar des te meer met iemands gedrag...
En FYI: dit is een gewoon gebruikte term op FOK!...
Daarom even een linkje, dan kun je even opzoeken wat een Kutnewbie nou eigenlijk is...
Het Officiële Fok!woordenboek
Nee, echt nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
@Disana.
Ik lees net je naam in SC!
Ga je nu dan ook niet kijken?
Whatever girl.... en waarschijnlijk weet je nog steeds de definitie van Kutnewbie niet... maar dat geeft niet... ingnorance is blissquote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Al dat bazige, dirigerende en uit de hoogte gedoe laat ik maar gewoon in het midden, als je het niet erg vindt. Je bent een beste meid verder, serieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |