ben enorm bang dat dat het idd is.......kan wel janken...waar is de chocola?quote:
new york super fudge chunk....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben enorm bang dat dat het idd is.......kan wel janken...waar is de chocola?![]()
Voor diepzinnigheid kan ik ook al niet bij je terecht. Wat heb ik nou aan jou?!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, maar oppervlakkigheid scoor je maar bij iemand anders![]()
Waarom niet? Alsof die hooligans hier zo gevaarlijk zijn. Het zijn gewoon allemaal watjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet je zwaktes niet prijs geven in HOOLIGANS!![]()
Een zwakke plek!quote:
mammmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaquote:
Ik wacht eigenlijk tot die botox-behoevende feeks van een carpediem23 zich hier durft te vertonen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Waar blijft die klootzak van een Pietje Puk?![]()
En jij dan, vader van de Likkende Lieke en Dansgodin Melissa rukker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk tot die botox-behoevende feeks van een carpediem23 zich hier durft te vertonen.![]()
Maar had je wat, moeder aller COS-onbenulligheden en Libelle-gemeenplaatsen?
O zo!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij dan, vader van de Likkende Lieke en Dansgodin Melissa rukker.
Dan ben je verkeerd geinformeerd, je weet wat er vorige week is gebeurd met die borstvergrotings patiente, dus het wordt nog duurder namelijk 400 euries per maand.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Oh ff tussendoor Het is geen 4 euries pr maand maar 40 euries .. De buikcorrectie valt wat duurder uit
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
Dus we moeten betalen voor Soury's buikcorrectie èn voor Petraa's borstvergroting?!
Ik ben toch zeker gekke Pietje niet!![]()
Misschien kunnen we beter mee betalen aan het inkorten van je lange tenen?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>![]()
met je hangtieten!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |