Vind je het gek als trutjes zoals jij een hooligantopic volblaten met wezenloos gezever?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.![]()
En toch, ben je zo verschrikkelijk nieuwsgierig, dat je toch steeds komt kijken en commentaar leveren als je ziet dat er hier wat is gekladderd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het gek als trutjes zoals jij een hooligantopic volblaten met wezenloos gezever?
Een hooligan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Dan ben ik misschien wel een trutje, maar wat maakt het jou dan ???![]()
Een hooligan, nou ik weet zeker dat je dat veel beter kunt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Een hooligan.
En nu weer opbokken naar de slowchat. [afbeelding]
quote:
Wil je soms iets duidelijk maken, buuf?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.concerta.net/concerta/pages/index.jsp
denk je dat?!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil je soms iets duidelijk maken, buuf?
Nee dat niveau zal niet snel meer gehaald worden. Dus je kan hier natuurlijk 1 en ander aan adhd verwijten gaan maken aan die en degene, maar je zou je tijd ook wijs kunnen gebruiken door zoals god het bedoelt had met die klotsende zwangerput van je op je blote poten in de keuken te gaan staan wachten tot iemand een bord naar je hoofd gooit zodat je weet dat je iets te vreten moet klaarmaken of bier moet komen brengen!!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk je dat?!![]()
het topic wil nog maar niet tot het niveau van de good old beschimp topics komen..![]()
sprak de it-er vanuit het serverhok van bedrijf A.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dat niveau zal niet snel meer gehaald worden. Dus je kan hier natuurlijk 1 en ander aan adhd verwijten gaan maken aan die en degene, maar je zou je tijd ook wijs kunnen gebruiken door zoals god het bedoelt had met die klotsende zwangerput van je op je blote poten in de keuken te gaan staan wachten tot iemand een bord naar je hoofd gooit zodat je weet dat je iets te vreten moet klaarmaken of bier moet komen brengen!!
Als het de bedoeling had geweest dat vrouwen in de weer zouden gaan met internet en andere technologie dan hadden ze wel een paar hersencellen meer gehad!
![]()
Heerlijk luchtgekoeld overigens. Zou voor jou ook wat zijn, want gezien je brutale huismoedersmondje heb jij aardig de stoom door je bovenkamer blazen!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sprak de it-er vanuit het serverhok van bedrijf A.
en zoals blijkt uit jou opmerking: het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Maar ja, het is boven de 20 graden. Dé temperatuur waarop mannen niet meer normaal kunnen functioneren omdat elk stukje blote huid voor hormonale onbalans zorgt.
ik ben nog niet half op stoom...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk luchtgekoeld overigens. Zou voor jou ook wat zijn, want gezien je brutale huismoedersmondje heb jij aardig de stoom door je bovenkamer blazen!
Tip van de dag: meer is minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met droge ogen gewoon he!
Picornie wanabee dat je d'r rondhangt, met je ubervrouwelijke kuttekop, je bochel en je zwabberpoten! Zeker het vlaggeschip van vakkie 410, de redactie van De Anus Ster ( das) het fanzine van ojox!
Ik heb zelden zukke narcistische Corky's met zo'n nare vorm van Asperger rond zien dartelen zeg, je zou hem uit naam van greenpeace toch doodknuppelen al was het maar uit medelijden??
Godzijdank is het morgen donderdag en worden de kliko's weer opgehaald!
![]()
Enige stoom waar jij je bij moet houden is die van het strijkijzer!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nog niet half op stoom...![]()
Ik vind een beetje meer altijd net iets lekkerder!quote:
Een beetje meer haarverlies, een beetje meer shampoo in je ogen, een beetje meer schulden bij de bank, een beetje meer ruzie, een beetje meer...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind een beetje meer altijd net iets lekkerder!
versabommie, voor al uw originele one-linersquote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige stoom waar jij je bij moet houden is die van het strijkijzer!
ja hequote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
versabommie, voor al uw originele one-liners![]()
Een beetje meer tiet en kont!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een beetje meer haarverlies, een beetje meer shampoo in je ogen, een beetje meer schulden bij de bank, een beetje meer ruzie, een beetje meer...![]()
Je vergeet 'een beetje meer voetbal'.quote:
HARK!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Dat doe ik Jaap dus niet na, met mn been op het aanrecht!
Sorry, maar oppervlakkigheid scoor je maar bij iemand andersquote:Op woensdag 25 april 2007 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je vergeet 'een beetje meer voetbal'.![]()
Wat sta ik nou te springen?Voetbal is stom.
mee-zwangeren heet zoiets...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heben het een beetje kwijt... Zag pas laatst die enorme lange postings van mezelf voorbij komen en eerlijk gezegd zou ik er echt niet meer zoveel moeite voor doen iemand te beledigen...zal wel soft worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |