Dat jij dat nu pas doorhebt... Gert wist het allangquote:Op donderdag 19 april 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana is een kloon van Tong80!
Zegt het grootste mietjequote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is dit nou...4 dagen geen rellen? Stelletje watjes...ingeslapen mietjes...![]()
ALS IK ZEG BEMOEI JE ER NIET VAN, DAN IS HET BEMOEI JE ER NIET VAN. Ga jij lekker met je knikkers spelen.quote:
Dat zou je wel willen he....?quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
ALS IK ZEG BEMOEI JE ER NIET VAN, DAN IS HET BEMOEI JE ER NIET VAN. Ga jij lekker met je knikkers spelen.![]()
OH sorry KING Mokum, mijn nederige excuses, ik zal het werkelijk nooit meer doen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he....?![]()
En schreeuw niet zo tegen mij...viswijf!![]()
Pas maar op...ik heb zeven persoonlijkheden....quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
OH sorry KING Mokum, mijn nederige excuses, ik zal het werkelijk nooit meer doen.
Pfff wat een eikel zeg.
Zeven oke welke van de zeven spreekt nu ????quote:Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op...ik heb zeven persoonlijkheden....
Jij moet mij dienen! Onderdaan!![]()
Dat zegt Jaap ook elke dag.....dus vandaar mijn tekst....ik zal wat milder zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeven oke welke van de zeven spreekt nu ????
En ik moet jou dienen ???? Dat moet je dan eerst verdienen.![]()
Wees us duidelijk, ik ben BlonTquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap ook elke dag.....dus vandaar mijn tekst....ik zal wat milder zijn...![]()
Zo saai als jouw persoonlijkheid, er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.quote:
En hij houdt ook al niet van veulentjes. PAK HEM!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo saai als jouw persoonlijkheid, er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |