Wat denk je zelf met dit weer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:32 schreef popolon het volgende:
Indoor of outdoor?
Ik weet 't niet, ik heb drie weken geleden al de bbq in de hens gestoken met 25 graden buiten.quote:
Indoor? Met een lollerbbq?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:32 schreef popolon het volgende:
Indoor of outdoor?
Dat wil ik wel gelovenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb vandaag ook gebarbequed, de kat van de buren was er minder blij mee![]()
Heb je niet eens een kamer speciaal voor een indoor bbq?quote:
Verkapt-ik-heb-een-kamer-over-in-m'n-trailerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je niet eens een kamer speciaal voor een indoor bbq?
Dan heb je zeker ook geen sauna?
Ow ja, jij zit een continent verderopquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik heb drie weken geleden al de bbq in de hens gestoken met 25 graden buiten.
Nu ligt er weer sneeuw.
Sneeuwquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik heb drie weken geleden al de bbq in de hens gestoken met 25 graden buiten.
Nu ligt er weer sneeuw.
Wel een hele grote trailer dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-een-kamer-over-in-m'n-trailer![]()
Ik heb toevallig 2 kamers en een kelderbox over![]()
Toevallig jaquote:
Ja 't is wel mooi geweest nu, tijd voor outdoor bbq.quote:
Maar BBQ'en in de sneeuw kan ook mooi zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja 't is wel mooi geweest nu, tijd voor outdoor bbq.
quote:
Interessant idee, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar BBQ'en in de sneeuw kan ook mooi zijn
Dat prachtige witte landschapquote:
Na twee maanden sneeuw is het wel weer mooi geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat prachtige witte landschapgewoon goed aankleden, hoewel een BBQ vrij veel warmte afgeeft
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |