abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193480
Willem komt los !!
Naast zijn dagelijkse kookkunsten nu ook een vrolijke noot ( waar Ruud gek op is ), en enigszins kritisch.
Ook opvallend lief voor "Sabientje".
Willem wordt populair.......
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_193481
Volgens mij was Willem al los hoor...

Ik heb hem van het begin af aan een aardige rustige kerel gevonden. Aan zo iemand heb je meer dan aan b.v. bian

pi_193482
Ik denk dat het nu langzaam aan de tijd is, dat iedereen heel voorzichtig zijn echte ik komt te laten zien... dat is gewoon iets psychologisch of zoiets....

de ware aard komt nu na een aantal weken echt naar boven....

let maar op !

May the force be with you

pi_193483
Willem en Ruud hebben wel aan Male-bonding gedaan geloof ik! Toen Martin pleitte ging, vond ruud het oprecht jammer (had ik het idee)

Nu heeft Rudyboy dan een nieuw vriendje gevonden.

Moest iemand anders ook zo lachen om die discussie van Ruud, Willumpie en Bart in de tuin? Zaten ze lekker te zeiken op de rest, te lui etc. En Bart vond dat Maurice ook eigenlijk "een kut heeft". (hehehehe, tweestrijd in het mannenkamp!)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_193484
Precies errug grappig, met name omdat Ruud eerst de opmerking van Willem over 'Maurice met kut' niet verstond of begreep. Overigens worden de namen van Maurice en Karin in al deze forums het minst genoemd. Is dat een voordeel of nadeel. Kortom: komen nietszeggende figuren het verst omdat aan hen de minste kijkers zich ergeren of zal dit hen toch op gaan breken?
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_193485
MMMoawww, ik weet het nog niet. Op zich gaat Karin vooruit (fanatiek fietsen, kindertjes-plakboek:"AAAAAAHHHHHHHhhh", af en toe een rake opmerking...) en maurice valt buiten het mannen-front. Hij wordt ook steeds meer als "mama'skindje" afgebeeld. Echt of dankzij V?
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_193486
Alles natuurlijk dankzij te persoon achter de edittafel.
  donderdag 30 september 1999 @ 13:17:00 #8
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_193487
toch vind ik Maurice te hoog staan in de peilingen. Hij heeft eigenlijk een heel vlak karakter. Karin is wel een rustige, constante factor. Als die weg zou gaan, is Bianca helemaal verloren, want die twee kunnen nog wel met elkaar praten. Maar Bart en Sabine, dat zie ik nog niet zo zitten. Volgens mij wil Sabine Bart helemaal niet.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_193488
Ik heb het idee dat Maurice het vooral van zijn looks moet hebben. Hij valt daardoor vast in de smaak bij jeugdige BackstreetBoys-fans e.d. Dat weinige dat 'ie zegt is zo nietszeggend dat men zich er ook niet aan kan ergeren. Vandaar de hoge scores.
pi_193489
Kan iemand mij vertellen waar dat artikel in stond over de functie van alle deelnemers: dusseh bianca nichtje, Ruud vader e.d.? Staat het ergens op het net?
pi_193490
Zo of die twee elkaar willen of niet? Dat wordt voor het eind van de week neuken. Dat kan echt niet anders. COndooms heeft Bianca bij zich, maar inderdaad als Karin weg moet, dan is Bianca hopeloos verloren. Maurice is voor mij de eerste persoon om het huis te verlaten. Inderdaad dit komt door zijn flat character
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

donderdag 30 september 1999 @ 13:30:00 #12
433 Alkyone
pi_193491
Ik hoop ook dat Maurice weggaat, maar ik denk niet dat Bianca het gaat redden als Nederland gaat stemmen (na alle negatieve beelden over haar briefjes verbranden, hometrainer e.d.). Misschien stort ze voor de stemming zelf wel in.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_193492
Weetje zo'n eerste neukpartij is niet eens echt interessant, dat wordt het pas daarna: houdt de relatie stand? Komt er een derde (vierde?) in het spel? Als ze uit elkaar gaan, wie kiest er voor wie partij e.d. Ja, ja dan gaat het pas echt beginnen!
pi_193493
dat die neukpartij niet interessant is, is natuurlijk bullshit. Ik ben benieuwd hoe ze die in beeld brengen. In bvd werd gezegd dat er alleen bewegende lakens te zien zouden zijn. Ja ja, maar wat gebeurt er met de overige beelden. En misschien houdt de relatie wel stand en zijn ze constant met zijn 2en. En dan??
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

donderdag 30 september 1999 @ 13:40:00 #15
433 Alkyone
pi_193494
het wordt natuurlijk niet uitgezonden, die eerste neukpartij. Alle andere trouwens ook niet, hooguit wat zoenen c.q. vrijen.
Wat ECHT interessant is: Stel dat die relatie doorzet en Bart wordt er op een gegeven moment uitgestemd!! Dat is pas echt soapdrama van de eerste orde!!

pi_193495
En wat als ze het nu niet onder een laken doen maar erop?

Tja ik kan me overigens best voorstellen dat al die beluste kijkers bijvoorbeeld Bart wegstemmen omdat ze zelf met Sabine een beschuitje zouden willen eten.

donderdag 30 september 1999 @ 13:59:00 #17
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193496
quote:
op 09-30-1999 om 12:59 PM schreef Miss het volgende:
Alles natuurlijk dankzij te persoon achter de edittafel.

Neen, helaas niet die persoon want toevallig ken ik een editor van BB die bij de NOB werkt, dit wordt bijelkaar gezocht door HEKS Tonnie...
Hier heeft de editing dus niets mee te maken

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_193497
Aha, dus heks Hummie is de evil sister. Hoe houdt zij het 24 uur per dag vol?
pi_193498
Aan d'r verlopen kop te zien (bij BVD) met pillen en zwarte koffie!!!!
pi_193499
quote:
op 09-30-1999 om 01:40 PM schreef Alkyone het volgende:
het wordt natuurlijk niet uitgezonden, die eerste neukpartij. Alle andere trouwens ook niet, hooguit wat zoenen c.q. vrijen.
Wat ECHT interessant is: Stel dat die relatie doorzet en Bart wordt er op een gegeven moment uitgestemd!! Dat is pas echt soapdrama van de eerste orde!!

maar echt, ECHT, ECHT, interessant wordt het als die neukpartij er komt en niemand er vanaf weet, behalve dan die twee en het publiek

donderdag 30 september 1999 @ 21:37:00 #21
248 CAT
World Traveller
pi_193500
EN Sabine mag ook eens wat meer van zich gaan laten zien! Die hangt ook altijd maar de vrolijke uit!
-=***One nation under a groove***=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')