Ik heb hem van het begin af aan een aardige rustige kerel gevonden. Aan zo iemand heb je meer dan aan b.v. bian
de ware aard komt nu na een aantal weken echt naar boven....
let maar op !
Nu heeft Rudyboy dan een nieuw vriendje gevonden.
Moest iemand anders ook zo lachen om die discussie van Ruud, Willumpie en Bart in de tuin? Zaten ze lekker te zeiken op de rest, te lui etc. En Bart vond dat Maurice ook eigenlijk "een kut heeft". (hehehehe, tweestrijd in het mannenkamp!)
Tja ik kan me overigens best voorstellen dat al die beluste kijkers bijvoorbeeld Bart wegstemmen omdat ze zelf met Sabine een beschuitje zouden willen eten.
quote:
op 09-30-1999 om 12:59 PM schreef Miss het volgende:
Alles natuurlijk dankzij te persoon achter de edittafel.
Neen, helaas niet die persoon want toevallig ken ik een editor van BB die bij de NOB werkt, dit wordt bijelkaar gezocht door HEKS Tonnie...
Hier heeft de editing dus niets mee te maken
quote:
op 09-30-1999 om 01:40 PM schreef Alkyone het volgende:
het wordt natuurlijk niet uitgezonden, die eerste neukpartij. Alle andere trouwens ook niet, hooguit wat zoenen c.q. vrijen.
Wat ECHT interessant is: Stel dat die relatie doorzet en Bart wordt er op een gegeven moment uitgestemd!! Dat is pas echt soapdrama van de eerste orde!!
maar echt, ECHT, ECHT, interessant wordt het als die neukpartij er komt en niemand er vanaf weet, behalve dan die twee en het publiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |