quote:idd. het optreden was lekker, een 7,5 was beter geweest.
Op maandag 9 juni 2003 21:06 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja daar heb ik gepost!Een 6,5! BELACHELIJK!
O ja en wat zien Brian Molko er lekker uit en dat zegt een man
quote:Als je het niet leuk vind, waarom post je hier dan?
Op maandag 9 juni 2003 21:24 schreef zjroentje het volgende:
Dit vind ik dus echt schijtherrie.
Anyways.. Placebo word niet uitgezonden ![]()
En ja.. Brian is heeeeeeeel erg lekker
quote:Tja, ik noem mijzelf perfect heterofiel, maar voor Brian zou ik toch graag een uitzondering maken
Op maandag 9 juni 2003 21:27 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Als je het niet leuk vind, waarom post je hier dan?
Anyways.. Placebo word niet uitgezonden
En ja.. Brian is heeeeeeeel erg lekker
Aanbevolen voor Brian fans
quote:Yum tasty
Op maandag 9 juni 2003 21:51 schreef amnesiac het volgende:
Brian Molko (zanger van Placebo)Aanbevolen voor Brian fans
quote:yes indeed
Op maandag 9 juni 2003 22:27 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Yum tasty
Een man met uitstraling.
Is de kracht van de band Placebo echt alleen de zanger of is de rest van de band ook nog van enig belang?
ik heb het idee dat het zo'n beetje draait om de zanger
En Bazza, voor mij zijn ze allemaal even belangrijk maar het is natuurlijk wel Brian die de sound van de band bepaald.
quote:Brian Molko is wel de frontman, maar tijdens optredens vind ik Stefan Olsdal (bas) minstens net zo goed. Die kan echt ontzettend geil een zaal met publiek inkijken, hehe. Van die diepe oogkassen, echt stoer gewoon. Verder is Steve Hewitt een supergoeie drummer.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:13 schreef BAZZA het volgende:
Meningen graag:Is de kracht van de band Placebo echt alleen de zanger of is de rest van de band ook nog van enig belang?
edit - verspreking
[Dit bericht is gewijzigd door placebeau op 10-06-2003 00:44]
Anyways.. Steve is een ontzettend goede drummer. Ik vind hem zeker beter dan Robert. Ik ben het trouwens met je eens leak.. over stef
DAMN! Ik vond hem eerst niet zo heel geweldig maar toen ik ze live zag en hij voor me stond en me aankeek *smelt*. Hehe en hoe hij zich beweegt met die gitaar natuurlijk ![]()
Met het schrijven van nummers hebben vooral Brian en Stef veel invloed. Steve schrijft weinig.
quote:niets van aantrekken, gebeurt dikwijls, maar wordt geduld, want als iemand mag zeggen dat hij een groep goedvindt, mogen andere ook zeggen dat de groep slecht is, en daar kan ik me wel in vinden.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:39 schreef Burger_Queen het volgende:
OOH Wat irritant!! Mensen die Placebo 'placenta' noemen! Als je het niet leuk vind blijf dan weg uit deze thread! Man.. En over die theepauze? Misschien moesten ze even wat drinken ofzo.. Of iets met de techniek dat veranderd moet worden? Wie weet.
Dat was SARCASTISCH bedoeld...geesh...dat was hun "encore" ze gingen heel even naar achteren en vrijwel meteen begon de intro van Taste in Men. (wat ze dus altijd doen bij dat nummer..) soooo tsssssskkk....}:|
quote:De zanger eist wel een hoofdrol op, maar de gitarist (die man met het korte haar) eist ook wel veel aandacht op ... tijdens Pinkpop ging hij buikdansen enzo
Meningen graag:Is de kracht van de band Placebo echt alleen de zanger of is de rest van de band ook nog van enig belang?
quote:Ja ik bedoel Stefan
Op dinsdag 10 juni 2003 11:13 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Euhmmm...Amnesiac..ik denk dat je Stefan bedoelt...en dat is de BASSIST...
Maar hebben ze nu bij Placebo nu twee bassisten
Tijdens Pinkpop stond er verscholen achter de apparatuur nog iemand anders.
anyway, wat ik ook wel cool vind aan Placebo..hij heeft onwijs gave gitaren
Van die Fender Jaguars...
quote:Yups
Op dinsdag 10 juni 2003 12:47 schreef Echoes het volgende:
jah die 2 wisselen gitaar en bas met elkaar af..
Ik ben echt obsessed volgens mij.. Ik weet alles van de mannetjes
quote:ik vind de hele band van belang, maar brian is zanger en die staan bijna altijd het meest in de belangstelling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |