quote:Maar als bonustrack dan, bedoel je?
Op maandag 23 december 2002 18:16 schreef LenL het volgende:Placebo komt trouwens heel binnenkort met een nieuw album, waar oidneer andere carbon kid op zal komen (carbon kdi is al een tijdje uit). Ze gaan helemaal op ded electronische tour (als het album op carbon kid gaat lijken). Zelf vind ik carbon kid een verschrikkelijk nummer, geef mij de oude placebo maar.
Mijn lievelingsnummers zijn: nancy boy, bruise pristine, pure morning en days before you came.
Ik heb ze tot mijn spijt nog nooit live gezien, dus als iemand weet of ze binnenkort eens naar Nederland heen komen?
Alleen het 1ste nummer vind eigelijk minder, dat van friend in need is a friend indeed ofzo (ken de songtitels niet echt, heb alleen gebrande versie
) maar de rest is erg goed.
quote:Jammer van die rapper idd...
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef webfreak het volgende:
'k vind de laatste nogal bagger, beetje te commercieel
Maar Haemoglobin is dan wel weer een prachtig stukje moderne proza.
quote:Pure morning, die vind ik zelf ook echt geweldig...
Op vrijdag 27 december 2002 00:03 schreef Noodles het volgende:
Alleen het 1ste nummer vind eigelijk minder, dat van friend in need is a friend indeed ofzo (ken de songtitels niet echt, heb alleen gebrande versie) maar de rest is erg goed.
quote:De beelden van de clip Black Eyed zijn van een concert in Duitsland en van een Duitse film genaamd; Engel&Joe.
Op donderdag 31 januari 2002 10:23 schreef SkunKiePunKie het volgende:[..]
Nee, deze beelden zijn speciaal opgenomen voor de clip, as far as I knwow
Placebo
Mijn favoriete nummer is flesh mechanic het is een b side en het is echt mooi, er zijn trouwens wel meer mooie b sides zoals Leni, Then the Clouds Will Open for Me..
Ik heb placebo al vaker gezien gelukkig ook in een kleine zaal en dat zijn momenten om niet te vergeten heh
Ik vond de video van Carbon Kid wel grappig
Dat is het betere nieuws. Dat er een nieuwe cd uit zou komen wist ik al, de titel was mij nog onbekend. Sleeping with ghosts, gaaf..ik kan bijna niet wachten ![]()
Placebo is geweldig
quote:gezeik!!!!
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef webfreak het volgende:
Ja, ik heb "without you i'm nothing", dies goed.
'k vind de laatste nogal bagger, beetje te commercieel
quote:ehh.. ja, lekker nietszeggend
Op zaterdag 18 januari 2003 17:03 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
"Instead of stressed, I lie here charmed"
quote:nog bedankt voor de tip
Op zaterdag 28 december 2002 04:44 schreef drg het volgende:[..]
Placebo![]()
Mijn favoriete nummer is flesh mechanic het is een b side en het is echt mooi, er zijn trouwens wel meer mooie b sides zoals Leni, Then the Clouds Will Open for Me..
Ik heb placebo al vaker gezien gelukkig ook in een kleine zaal en dat zijn momenten om niet te vergeten heh
quote:Heerlijk nummer...
Op zaterdag 28 december 2002 04:44 schreef drg het volgende:
Then the Clouds Will Open for Me..
quote:Nee, dit soort replies zijn nuttig. Bekijk de FAQ nog maar eens goed.
Op zaterdag 18 januari 2003 18:01 schreef DevoiD het volgende:[..]
ehh.. ja, lekker nietszeggend
Bitter End zal de new single van Placebo heten en is al een aantal keren op de buitenlandse radio verschenen dus vast wel ergens op i'net te vinden. Ik heb hem al beluisterd en tis een erg lekker nummer ![]()
de single zal officieel pas 10 maart uitkomen, de band speelt 10, 12 en 13 maart in Londen, Keulen en Parijs
het album genaamd "sleeping with ghosts" zal pas eind maart in de winkels te verkrijgen zijn [note --> dit zijn allemaal verwachtingen]
*can't wait*
Mijn mening over de singel:
Het nummer begint met stevige gitaren, een tof ritme en na een tijdje brengt de zang er ook een geweldige melodie in. De zang en het hele nummer eigenlijk doet mij wat denken aan de eerste CD, hoewel het veel beter afgewerkt is. Het stevige ritme van de strofes wordt geweldig afgewisseld door wat meer elektronisch gedoe, zoals voorspeld voor het uitkwam. Naar het einde toe barst het nummer geniaal open. Ik vind het echt een van hun betere en meer catchy nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |