abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2002 @ 01:25:13 #51
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7513472
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:16 schreef LenL het volgende:

Placebo komt trouwens heel binnenkort met een nieuw album, waar oidneer andere carbon kid op zal komen (carbon kdi is al een tijdje uit). Ze gaan helemaal op ded electronische tour (als het album op carbon kid gaat lijken). Zelf vind ik carbon kid een verschrikkelijk nummer, geef mij de oude placebo maar.

Maar als bonustrack dan, bedoel je?
Ik dacht dat Carbon Kid helemaal niet van Placebo was, maar dat Brian Molko alleen een gastrol vervulde op die plaat van de Alpinestars... Zou het wel raar vinden als ze dat nummer op het eerstvolgende Placebo-album zouden zetten eigenlijk.
  donderdag 26 december 2002 @ 20:23:33 #52
33552 -Sophia-
Only faith can make you fly.
pi_7551379
Placebo is wel gaaf, ik heb niet echt superveel van ze (1 cd en toch wel redelijk veel mp3'tjes)

Mijn lievelingsnummers zijn: nancy boy, bruise pristine, pure morning en days before you came.

Ik heb ze tot mijn spijt nog nooit live gezien, dus als iemand weet of ze binnenkort eens naar Nederland heen komen?

hoe irritant kun je zijn?
pi_7551577
leuke band, wel een beetje eenheidsworst allemaal. en die lyrics slaan nergens op magoed daar moet je ook niet teveel op letten
commercial for levi, special k, every you every me, zijn relaxte nummers. ik snap trouwens niet wat iedereen zo leuk vindt aan pure morning, vind ik een afschuwelijk nummer.. zeker vergeleken met hun overige werk
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_7551676
Goeie band, paar nummers die ik erg goed van ze vind zijn. My sweet prince, every me and every you
Iemand enig idee wanneer ze weer in nederland optreden? Ik wil ze wel een in het echt zien
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_7551694
favo nummer: my sweet prince !!!!
pi_7552865
ze komen vast wel een keer naar nederland, maar ze zitten nu al een hele tijd in ded studio ofzo. Volgens jaar verwacht ik dat ze weer gaan touren.
pi_7553794
Ja, ik heb "without you i'm nothing", dies goed.
'k vind de laatste nogal bagger, beetje te commercieel
pi_7554994
De enige cd die ik van ze heb is Without you i'm nothing, wel een hele goeie cd. Ik vind every you every me wel het beste nummer, zo intens!

Alleen het 1ste nummer vind eigelijk minder, dat van friend in need is a friend indeed ofzo (ken de songtitels niet echt, heb alleen gebrande versie ) maar de rest is erg goed.

pi_7555022
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef webfreak het volgende:
Jammer van die rapper idd...

Maar Haemoglobin is dan wel weer een prachtig stukje moderne proza.

pi_7563483
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 00:03 schreef Noodles het volgende:
Alleen het 1ste nummer vind eigelijk minder, dat van friend in need is a friend indeed ofzo (ken de songtitels niet echt, heb alleen gebrande versie ) maar de rest is erg goed.
Pure morning, die vind ik zelf ook echt geweldig...
pi_7576197
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 10:23 schreef SkunKiePunKie het volgende:

[..]
Nee, deze beelden zijn speciaal opgenomen voor de clip, as far as I knwow

De beelden van de clip Black Eyed zijn van een concert in Duitsland en van een Duitse film genaamd; Engel&Joe.
http://www.german-cinema.de/archive/film_view.php?film_id=596
Ik weet niet of je de video/dvd al kan kopen in nederland..of er is alleen een duitse versie..

Placebo
Mijn favoriete nummer is flesh mechanic het is een b side en het is echt mooi, er zijn trouwens wel meer mooie b sides zoals Leni, Then the Clouds Will Open for Me..
Ik heb placebo al vaker gezien gelukkig ook in een kleine zaal en dat zijn momenten om niet te vergeten heh

Ik vond de video van Carbon Kid wel grappig

Somebody's boring me. I think it's me.
  zaterdag 28 december 2002 @ 05:49:09 #62
43120 THE_ANGRY_BRIGADE
No gods, no masters.
pi_7576432
Na het opnieuw sinds lange tijd beluisteren van mijn Placebo cd's eerder deze avond, moet ik bekennen de band niet altijd de achting te gunnen die ze mijnerzijds eerlijk verdiend.
THE FUTURE BELONGS TO THE FREE SPIRIT OF THE OUTLAW! [br] Nothing could be more tragic, and more ridiculous, than to live out a whole life in reach of heaven without ever stretching out your arms.
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:55:18 #63
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_7928198

Nieuws, goed nieuws! Placebo brengt dit jaar een nieuwe CD uit, "sleeping with ghosts" en dit zal voorafgegaan worden door een singel die binnenkort zou moeten uitkomen "bitter end". Ik kijk vol spanning uit, samen met jullie . Naar het schijnt zal de nieuwe Cd veel elektronischer klinken dan de vorige drie, Brian Molko is namelijk, zoals hier op dit forum al gezegd, nogal aktief geweest in de elektronische muziek de laatste tijd.
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:52:02 #64
37774 carmencarmen
Jet Black New Year
pi_7930587

Dat is het betere nieuws. Dat er een nieuwe cd uit zou komen wist ik al, de titel was mij nog onbekend. Sleeping with ghosts, gaaf..ik kan bijna niet wachten

Placebo is geweldig

ten seconds left
until midnight
nine chances to drown ourselves
in black hair dye
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:58:41 #65
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_7972354
ik heb de cd black market music. nummer 5 is het mooiste vin ik dan. Ik ben geen fan ofzo.
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
  zaterdag 18 januari 2003 @ 17:02:30 #66
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_7972413
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef webfreak het volgende:
Ja, ik heb "without you i'm nothing", dies goed.
gezeik!!!!
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
pi_7972428
Placebo is heerlijk!
'"Instead of stressed, I lie here charmed"
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_7973456
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 17:03 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
"Instead of stressed, I lie here charmed"
ehh.. ja, lekker nietszeggend
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_7973604
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 04:44 schreef drg het volgende:

[..]
Placebo
Mijn favoriete nummer is flesh mechanic het is een b side en het is echt mooi, er zijn trouwens wel meer mooie b sides zoals Leni, Then the Clouds Will Open for Me..
Ik heb placebo al vaker gezien gelukkig ook in een kleine zaal en dat zijn momenten om niet te vergeten heh

nog bedankt voor de tip
  zaterdag 18 januari 2003 @ 20:02:25 #70
20619 Type
O positief...
pi_7975481
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 04:44 schreef drg het volgende:
Then the Clouds Will Open for Me..
Heerlijk nummer...
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_7981464
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 18:01 schreef DevoiD het volgende:

[..]

ehh.. ja, lekker nietszeggend

Nee, dit soort replies zijn nuttig. Bekijk de FAQ nog maar eens goed.
  zondag 26 januari 2003 @ 00:16:51 #72
33881 drg
on my own
pi_8109955
hey goed nieuws!

Bitter End zal de new single van Placebo heten en is al een aantal keren op de buitenlandse radio verschenen dus vast wel ergens op i'net te vinden. Ik heb hem al beluisterd en tis een erg lekker nummer

de single zal officieel pas 10 maart uitkomen, de band speelt 10, 12 en 13 maart in Londen, Keulen en Parijs het album genaamd "sleeping with ghosts" zal pas eind maart in de winkels te verkrijgen zijn [note --> dit zijn allemaal verwachtingen]

*can't wait*

Somebody's boring me. I think it's me.
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:33:58 #73
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_8179878
en het goede nieuws gaat door, de nieuwe singel, bitter end dus, is al online te beluisteren op hun officiële site: http://www.thebsh.com/intro.html

Mijn mening over de singel:
Het nummer begint met stevige gitaren, een tof ritme en na een tijdje brengt de zang er ook een geweldige melodie in. De zang en het hele nummer eigenlijk doet mij wat denken aan de eerste CD, hoewel het veel beter afgewerkt is. Het stevige ritme van de strofes wordt geweldig afgewisseld door wat meer elektronisch gedoe, zoals voorspeld voor het uitkwam. Naar het einde toe barst het nummer geniaal open. Ik vind het echt een van hun betere en meer catchy nummers.

pi_8180199
ik vind hem eigelijk niks aan...
  FOK!fotograaf donderdag 30 januari 2003 @ 11:44:30 #75
17893 Forno
pi_8182239
Binnenkort de hele CD maar eens downloaden, want Pure Morning en Special K klinken heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')