Black Eyed, Bionic, My Sweet Prince, Peeping Tom, Commercial for Levi, dat zijn mijn favorieten.
Ik heb ze 1 keer live gezien (lowlands) en wat waren ze goed! Vooral 'Black Eyed' klonk zo fantastisch met die gongachtige geluiden zo hard ![]()
Placebo staat hier elke dag zeker een half uur aan.
quote:Nee, deze beelden zijn speciaal opgenomen voor de clip, as far as I knwow
Op donderdag 31 januari 2002 01:40 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
De clip van Blackeyed is idd meesterlijk. Komen die beelden tussendoor trouwens uit een film?
quote:Placebo hoeft niet zoveel te acten, ze zijn zowieso geweldig
Op donderdag 31 januari 2002 08:02 schreef LenL het volgende:
Wel slecht is dat alle placebo liedjes erg veel op elkaar lijken en dat ze live niet zo geweldig zijn als andere bands (en daar bedoel ik hun act mee).
quote:een half uur maar?
Op donderdag 31 januari 2002 09:43 schreef Melluh het volgende:
*meldt*Black Eyed, Bionic, My Sweet Prince, Peeping Tom, Commercial for Levi, dat zijn mijn favorieten.
Ik heb ze 1 keer live gezien (lowlands) en wat waren ze goed! Vooral 'Black Eyed' klonk zo fantastisch met die gongachtige geluiden zo hardPlacebo staat hier elke dag zeker een half uur aan.
Ik heb ze 2x live gezien:
De eerste keer was in de HMH, ik heb een vriendin die je wel tot de groep 'heel erge fans' kan rekenen. Dat betekende dat ik om 1 uur al voor de deur zat. Na ons door een menigte van gillende meisjes (hee is dit de backstreetboys? ) ge-elleboogd te hebben stonden we dan vooraan.
Leuke show, veel aandacht voor het publiek
En al die meisjes die er van overtuigd waren dat Brian juist hun had aangekeken ![]()
(zie ook: Keroppi gaat naar placebo, voor al uw verslagen)
2e keer was op Lowlands, ook een erg goed optreden maar ik vond de sfeer in de HMH leuker omdat je daar met meer 'fans' staat. Bij lowlands waren er een hoop mensen die zoiets hadden van 'hmm lets see'.
Daardoor stond ik in het begin tussen een stel mensen wat een betonnen paaltje nadeed. Na me naar voren gewerkt te hebben (hee! vork!
) was het alsnog geweldig.
Placebo leren kennen door mijn zus en haar vriend...
"Black eyed" is zwaar goed.. zo ook "Special K"
Tijn..
Mijn fav. nummers;
Nancy Boy
36 Degrees
Leni
Days Before You Came
Het enige dat ik soms mis bij Placebo is diepgang...ik weet niet precies welke diepgang maar een bepaald soort diepgang die andere bands meer hebben
heb ze ook live op Lowlands gezien en sindsdien kan ik helemaal niet meer zonder ze.
favo's:
- commercial for levi's
- Black Eyed
- Pure morning
- Spacial K
- en de rest eigenlijk ook wel, moeilijk kiezen
Nancy boy, Bionic, Whithout you i'm nothingm, Every you every me, Black eyed en Commercial voor Levi zijn mijn favoriete nummers
Heb ze jammer genoeg nooit live gezien
quote:Ik heb hem niet gezien, maar je maakt me wel enorm nieuwsgierig...
Op donderdag 07 februari 2002 19:21 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft niemand in dit topic de film "Velvet Goldmine" gezien?
Ten eerste een hele goeie film over de glamrock periode... Ten tweede speelt de zanger van Placebo een cameo als de zanger van de band "Flaming creatures". Komt meerdere malen voorbij (ook zingend).
Iemand een idee wanneer iets nieuws van Brian en de mannen uitkomt?
Ik hoorde vandaag een cover van Brian en ...... van je t'aime, moi non plus.
En Brian Molko is echt een schatje
quote:Jeah, maar hun drumgeluid is echt zwaar heftig. Bv. bij Black Eyed. Hm iedereen kent dat nummer blijkbaar
Op donderdag 31 januari 2002 08:02 schreef LenL het volgende:
Favoriete nummers:
Every me and every you
Days before u came
Nancy boyWel slecht is dat alle placebo liedjes erg veel op elkaar lijken en dat ze live niet zo geweldig zijn als andere bands (en daar bedoel ik hun act mee).
Maargoed, tijd voor Nile! Laat de donkere shrines maar komen!
quote:Ze zitten nu al meer dan 3 maanden in de studio. Waarschijnlijk zal er ergens in januari weer een nieuw album komen.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
giga kick.Iemand een idee wanneer iets nieuws van Brian en de mannen uitkomt?
Placebo blijft leuk
quote:jepz... meer info op de forums van palcecbo (die trouwens verschrikkelijk zijn!!!!11) http://www.placebo.co.uk
Op donderdag 3 oktober 2002 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
giga kick.Iemand een idee wanneer iets nieuws van Brian en de mannen uitkomt?
Ik hoorde vandaag een cover van Brian en ...... van je t'aime, moi non plus.
Erg mooi, vanaf de eerste tonen spreekt de wanhoop en ellende al tot je. Knap gedaan, het contrast tussen de stemmen versterkt dit alleen nog maar eens.
quote:Ja, dat is inderdaad een enorm geil numemr het enige wat jammer is is dat ze gewoon eht originele placeebo nmummer heb genomen en david bowie erdoor heen hebben gemixt, ipv een heel nieuw nummer te maken. een van de Beste placebo numemrs vooral door dat contrast tussen die stemmen enzo. Placebo komt trouwens heel binnenkort met een nieuw album, waar oidneer andere carbon kid op zal komen (carbon kdi is al een tijdje uit). Ze gaan helemaal op ded electronische tour (als het album op carbon kid gaat lijken). Zelf vind ik carbon kid een verschrikkelijk nummer, geef mij de oude placebo maar.
Op maandag 23 december 2002 15:55 schreef Seborik het volgende:
Een tijdje terug al van Fogerty een mp3 gehad van Placebo - Without You I'm Nothing gezongen samen met David bowie.Erg mooi, vanaf de eerste tonen spreekt de wanhoop en ellende al tot je. Knap gedaan, het contrast tussen de stemmen versterkt dit alleen nog maar eens.
quote:1. Taste in Men, A Friend Indeed, Blue American
Op woensdag 30 januari 2002 21:56 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Wat is je favoriete nummer?
En vraag 2: Hoe sta je er tegenover dat de zanger (en rest van de band ook wel een beetje) nogal "nichterig" overkomt/is?
2. Wel geil eigenlijk
Het mag bij ze, het heeft geen negatieve invloed. Dat heeft ook te maken met het imago dat ze van zichzelf creeeren en de muziek die ze spelen. En natuurlijk met de stem van de zanger. Ik vind het zeker niet erg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |