quote:Wel mooier, niet gezonder
Op dinsdag 10 juni 2003 20:35 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
ik vond hem met lang haar mooier...
quote:brian is ook een van de weinige artiesten die zich op het podium net zo gedraagt als daarbuiten. Je hebt veel artiesten die zich een bepaalde gimmick aanmeten op het podium. Placebo is gewoon echt.
Op dinsdag 10 juni 2003 20:01 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Ik denk het eerste. Wat David Bowie deed was een soort karikatuur (sp?) van zichzelf maken. Brian Molko is gewoon zo. Hij is geen travestiet of whatever. Hij is gewoon een androgyne man. Je ziet duidelijk dat het een man is (vind ik).
taste in men
quote:Tijdens Pinkpop zei Brian ook see ya in oktobre
Op zondag 8 juni 2003 02:31 schreef Burger_Queen het volgende:
Het schijnt dat ze in oktober naar nederland komen...
http://www.graz.nl/forum/display_message.asp?mid=14600
4 oktober HMH
quote:zou mooi zijn... maar ik ga hoe dan ook, als ze niet naar amsterdam komen, dan ga ik toch wel naar brussel
Op dinsdag 10 juni 2003 21:39 schreef amnesiac het volgende:[..]
Tijdens Pinkpop zei Brian ook see ya in oktobre
http://www.graz.nl/forum/display_message.asp?mid=14600
4 oktober HMH
quote:Brussel is voor mij een tering eind rijden
Op dinsdag 10 juni 2003 21:42 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
zou mooi zijn... maar ik ga hoe dan ook, als ze niet naar amsterdam komen, dan ga ik toch wel naar brussel
quote:Ik ben toch wel 100% hetero (dus standaard eikel), maar ben een grote fan van Placebo! En Brian vind ik niet aantrekkelijk, maar wel hoogst intrigerend.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:51 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat zijn dan ook echt de meest standaard eikels die je kunt vinden. En zullen placebo al niet trekken wegens hun uiterlijk nee
Triest..
quote:Ahem... ik denk juist dat het weer terug is na een lange dip.. denk maar even aan de glammy 80s waarin zo'n beetje elke artiest een nichterige uitstraling had en de bowie-tijd. Nee, mannen zijn er echt niet ruimdenkender op geworden lief
Op dinsdag 10 juni 2003 17:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:maar goed... gelukkig komt het steeds meer voor dat mannen ook andere mannen mooi kunnen noemen!
En ik vind brian er nu wel beter uitzien.. Vroeger was zn haar enzo mooier maar nu issie tenminste niet meer zo eng mager. Brian = lief
quote:allen naar Brussel!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:42 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
zou mooi zijn... maar ik ga hoe dan ook, als ze niet naar amsterdam komen, dan ga ik toch wel naar brussel
quote:voor ons is het niet dichtbij, maar het is te doen. En mijn vader rijdt dus hoef ik gelukkig niet met het openbaar vervoer... heb echt geluk met mijn pa, via hem heb ik placebo ook leren kennen
Op dinsdag 10 juni 2003 22:01 schreef amnesiac het volgende:[..]
Brussel is voor mij een tering eind rijden
quote:Gaat je vader ook meemoshen in de pit?
Op woensdag 11 juni 2003 18:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
voor ons is het niet dichtbij, maar het is te doen. En mijn vader rijdt dus hoef ik gelukkig niet met het openbaar vervoer... heb echt geluk met mijn pa, via hem heb ik placebo ook leren kennen
quote:Pinkpop was afgelopen weekend al 3,5 uur rijden voor mij
Op woensdag 11 juni 2003 18:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
voor ons is het niet dichtbij, maar het is te doen. En mijn vader rijdt dus hoef ik gelukkig niet met het openbaar vervoer... heb echt geluk met mijn pa, via hem heb ik placebo ook leren kennen
quote:haha denk het niet, maar op zich zou het nog best kunnen
Op woensdag 11 juni 2003 20:19 schreef leak het volgende:[..]
Gaat je vader ook meemoshen in de pit?
Coole pa, die van mij luistert meer naar de Havenzangers enzo...
havenzangers?
In oktober heb ik hopelijk zelf mn rijbewijs dus als ze niet naar nl komen dan ga ik wel naar brussel
En je pa is cool btw . Mijne vind alleen een paar placebo nummers leuk. Mn 'lieve' broer haat ze.
quote:haha mijn zusje vindt placebo ook niet echt vet... en mijn moeder vindt het niet erg, maar niet geweldig
Op woensdag 11 juni 2003 20:30 schreef Burger_Queen het volgende:
Mijn broer heeft me helemaal naar Bielefeld gereden (lief!). 4 uur rijden.In oktober heb ik hopelijk zelf mn rijbewijs dus als ze niet naar nl komen dan ga ik wel naar brussel
En je pa is cool btw
. Mijne vind alleen een paar placebo nummers leuk. Mn 'lieve' broer haat ze.
quote:Ja, dat wil je niet eens weten...
Op woensdag 11 juni 2003 20:26 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
havenzangers?
//ontopic:
Heb tot nu toe 2 keer het genoegen mogen hebben om Placebo live mee te mogen maken. Beide keren was ik zwaar onder de indruk... Wat een energie..!!
Als er 1 band is die make-up, glamour, sex en steengoeie rock weet te combineren in een show, dan is het Placebo wel Ik vind ze live ook eigenlijk nog een stuk beter dan op cd. De eerste keer dat ik bij een concert van hun was heb ik gesprongen totdat ik bijna flauwviel
Hopelijk komen ze in oktober weer naar Nederland, dan zal ik er zeker weer bij zijn.
quote:hehe, ik heb mijn kleine broer gedwongen om naar placebo te leren luisteren en het werkt
Op woensdag 11 juni 2003 20:30 schreef Burger_Queen het volgende:En je pa is cool btw. Mijne vind alleen een paar placebo nummers leuk. Mn 'lieve' broer haat ze.
quote:Goed bezig
Op woensdag 11 juni 2003 21:06 schreef placebeau het volgende:[..]
hehe, ik heb mijn kleine broer gedwongen om naar placebo te leren luisteren en het werkt
! Hij kan toch niet eeuwig naar queen blijven luisteren. Voor mijn grote broer is het al te laat.
Ik probeer mijn broertje nu me te krijgen naar Lowlands zodat hij eens iets anders gaat waarderen dan trance, hopelijk komt Placebo daar ook
quote:jaja... placebo staat nog bij de geruchten he!! Maar ik ga sowieso (PJ Harvey en The White Stripes zijn al genoeg voor mij)
Op woensdag 11 juni 2003 21:07 schreef amnesiac het volgende:[..]
Goed bezig
Ik probeer mijn broertje nu me te krijgen naar Lowlands zodat hij eens iets anders gaat waarderen dan trance, hopelijk komt Placebo daar ook
quote:The White Stripes zijn toch nog niet bevestigd
Op woensdag 11 juni 2003 21:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
jaja... placebo staat nog bij de geruchten he!! Maar ik ga sowieso (PJ Harvey en The White Stripes zijn al genoeg voor mij)
quote:tja, placebo was ook één van de geruchten voor Werchter, maar een loos gerucht dus. is het ook niet zo dat een groep die op pinkpop staat meestal niet meer naar lowlands komt?
Op woensdag 11 juni 2003 21:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
jaja... placebo staat nog bij de geruchten he!! Maar ik ga sowieso (PJ Harvey en The White Stripes zijn al genoeg voor mij)
quote:dat dacht ik... had ik van een site... toch niet zo'n betrouwbare site dus...
Op woensdag 11 juni 2003 21:12 schreef amnesiac het volgende:[..]
The White Stripes zijn toch nog niet bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |